@ Hexje Ik ben voor de rechtvaardigheid maar ja, het wordt niet gewaardeerd, dus post ik gewoon over leuke dingen. Serieuze discussies zit voor mij niet meer in, want mensen gaan groeperen, je de grond instappen en al de vriendjespolitiek. Mensen die me uit hebben gescholden (zonder dat ze me kennen). Heb ik simpel gewoon op de negeerlijst geplaatst. Ik hoeft die negativiteit niet om me heen. Ook de mensen waarvan ik denk dat ze met onrecht met dieren omgaan heb ik ook geblokkeerd. Vanaf nu mogen ze me prive message opsturen als ze iets "persoonlijks" willen zeggen. Mensen maken altijd drama en leedvermaak vind bijna iedereen leuk.
zoo ook terug van weggeweest, het wordt al wat drukker hier? en daarmee ook een stuk rumoeriger lees ik? jammer dat sommige mensen het heerlijke relaxte sfeertje hier moesten verpesten, maarja hopelijk is het nu dan ook klaar! Met zoonlief gaat het aardig, hij loopt nog steeds te snotteren, 3 weken inmiddels al, het lijkt wel iets minder te worden, maar ik kijk het nog wel even aan. Het huis is inmiddels niet veilig meer voor hem, hij teigert er op los en met flinke snelheden ook! en de laadjes in huis zijn ook enorm interessant. Gisteren ben ik met glimvriend een geregistreerd partnerschap gaan tekenen, ben nu officieel glimvrouw maar het wordt ooit nog wel omgezet in een officieel huwelijk met alles erop en eraan. Zal jullie nog effe spammen; Collin heeft al een heel mooi sinterklaascadeautje gehad en kan niet wachten tot er een lekkere pak sneeuw valt! lekker sleeeën!
He Glim-mevrouw Gefeliciteerd! En wat leuk dat je er weer bent. Jemig, die kleine man is heel niet zo klein meer! Stoere vent hoor! Ik hoop dat de verkoudheid snel over is. Hoe is het met jou zelf?? Leuk dat je er weer bent (geld natuurlijk ook voor Miekkiee). En dat rumoer zou nu over moeten zijn hoor! Lekker verdergaan waar we gebleven waren. Nogmaals, iedereen is welkom, maar we houden het hier graag gezellig (en iki hoop dat jullie het met me eens zijn)
@ Hexje, gaat goed hoor! Alleen heb sinds deze week een hormonen aanval geloof ik, kan overal om huilen en boos worden als de honden een scheet laten (die zijn ook wel heel hard voor een hond hoor )
ja met mezelf gaat het ook zijn gangetje. Ga vanavond dan echt mezelf ertoe zetten om (meer) te sporten en een maandabbo af te sluiten bij de sportschool hier, ik ben die overtollige kilo's meer dan zat. Ben benieuwd! Hoe is het verder met jou met je rug? Mag je alweer wat meer bewegen? Hoe is het met de rest, trouwens?
"Zijn gangetje" klinkt niet echt heel positief. Je voornemen voor de sportschool klinkt goed hoor! Goed bezig jij, en de eerste stap is het moeilijkste (ik spreek uit ervaring hoor, en dan dus ook de 1e stap na de vakantie enz...). Hier ook zijn gangetje . Mag lopen zoveel als ik wil. en mag ook beginnen op de hometrainer. Maar ook hier het probleem om me er toe te zetten hoor! Het is zelfs zo ernstig dat ik er over denk om een loopband te huren, gewoon om voor mijzelf de drempel zo laag mogelijk te houden. Ik MOET natuurlijk gaan bewegen, anders lig ik over 3 maanden nog steeds op mijn bedje in de huiskamer... Knuffels
Hey Glimvrouw! Gefeliciteerd meis! Weer een mijlpaaltje in je leven Ow arme Collin.... geef em een dikke knuffel van tante Hex en dan hoop ik dat het een wondertje vericht Maar nu zonder gekheid.... ik ga je nog ff een pb sturen over neusspray die wel helpt~!!! En fijn dat je er weeer bent meis! Ow ja ik hou het ff kort ben aan het poetsen bij een vriend van ons en dan wel zijn huisje en niet wat anders (dacht zeg het vast ff)
Ow jee (herken het heel goed!) en het is zeker niet makkelijk om te gaan met al die hormomonsters Och arm hondebeest hahaha mag hij helemaal niet meer stinken Ik zeg probeer je hoofd koel te houden als de hond een scheet laat naar buiten te vluchten voor een hap frisse lucht Hondlief rent vast graag ff met je mee en ben je die lucht in huis ook weer kwijt En hou nog f vol die hormomonster worden vanzelf wat oppervlakkiger
Nog 1 nachtje slapen! En dan volop genieten het weekend zo dat de volgende week heeeeel snel voorbij gaat (of volgende week heel veel tijd op een forum doorbrengen) Ik snap best dat het echt niet leuk is hoor... Balen man!
@Hex: ik vind het heel lief die tip van je, maar het is nu al een heel gevecht om ook maar met iets van een zakdoekje of snoetenpoetser bij hem in de buurt te komen. hij laat echt niks toe als je zijn gezicht wilt schoonmaken, met zijn hoofd wegdraaien, armen zwaaien en afduwen (en hij is enorm sterk hoor) en natuurlijk ook brullen. Dus laat staan als er ook echt iets in zijn neus moet Het enige wat hij toelaat is een tandenborstel, gelukkig pfff...
Lief hoor Ik weet ik mag niet klagen , maar soms valt het me zwaar de zorg voor de kids alleen. Dan vind ik het aan het eind van de dag heerlijk als mijn man wat met ze doet. Mijn kleine mannetje is best veel eisend. Straks als ze op bed liggen laad ik weer op.
Soms ben ik best wel lief hoor. En klagen? Waarom zou jij niet mogen klagen? als je normaal de zorg samen doet en nu dus alleen.... Ik snap het best hoor. En daarbij is het ook nog eens minder gezellig! Tuurlijk mag (ik zou bijna zeggen moet) je dat lekker van je af schrijven! (maar kan het ook niet echt klagen noemen hoor, dat is gewoon wat jouw bezig houdt!) Je weet toch dat dat hier prima kan? Lekker blijven doen, al lucht het alleen maar heel even op! Nog een keer een dikke knuffel!
Wat sneu. En dan misschien nog Wel het meeste voor mama... Ik hoop dat hij snel opknapt, en anders misschien toch ff langs de HA, maar ja die zal waarschijnlijk ook met spray of druppels aankomen.... Hmmm, moeilijk... Sterkte sterkte ermee, en ook voor jullie een dikke knuffel! Ow en doe eens een link voor de baby verkiezing, zal ik ook ff stemmen en vast nog wel meer mensen.