Hier ook weer de kerstdagen overleefd....Morgen weer een verjaardag te vieren....Lekker druk dus hier. Hexje, weet je nog, vorig jaar lag je nu al even in het ziekenhuis op de meiden te wachten.......wat gaat de tijd dan toch snel........
@ Lente hier ook aan het denken om de bomen af te tuigen en naar buiten te doen..... mijn kat vindt de ballen nog steeds een leuk tijdverdrijf lol. @ Mvl wie is er jarig bij jullie?? En ja idd een jaar geleden lag ik in het zh..... op de meiden te wachten en te hopen dat ze nog even konden blijven zitten..... vandaag nog precies een week en dan worden ze alweer een jaar wat gaat de tijd toch mega hard........ Toen kon je ze op 2 handen houden en nu wegen ze gewoon ff een dikke 9 kilo....... das gewoon ff het verschil van 7 kilo....... De taarten staan al klaar in de diepvries.... te wachten dat ze eruit mogen Dikke kus
Gaat veel te snel he. Leuk de eerste verjaardag. De lichtjes in de boom zijn nu kapot , dus als de kindjes in bed liggen gaat de boom eruit.
Das balen! IIdd als de lampjes stuk zijn er dan maar uit! Ik wens je sucses heb je een echte? Geeft altijd zo'n lekkere zooi lol (hier 2 echte van ongeveer een meter) En ja gaat veel te snel...... kan me de eerste keer dat ik ze zag nog herinneren alsof het gister was....... ach ja kleine meisjes worden groot *slik*
Ik weet het ook nog als de dag van gister, we waren je lekker aan het vermaken om je dagen door te komen, want dat ziekenhuis gebeuren was niet alles voor je....stuiter stuiter.... Mooi om te zien hoe hard dat gaat zo'n eerste jaar...maar ook wel weer jammer...maar eigenlijk heeft elke leeftijd wel wat... Ben wel benieuwd hoe je dametjes gaan reageren op de taart, mogen ze zelf snoepen ervan???
Lente, als de lichtjes dan kapot zijn, zou ik die boom er ook direct uitknikkeren...Nu laat ik hem nog maar even staan, geen zin in het opruimwerk
Hoi meiden, hier een berichtje van bieb.... Hoe gaat het met iedereen???? Ik kwam jullie alvast een kindervol 2012 wensen. Dikke kus bieb
@ Mvl 14 en 12 alweer Gefeliciteerd met M voor vandaag en nog gefeliciteerd met S. Ik wens M een hele fijne dag met uiteraard heel veel leuke kadooootjes Als ik jullie toen niet had gehad in het zh dan weet ik niet hoe ik de dagen door had moeten komen hoor pffff Ja ze hebben beide een eigen taartje stop ze in de kinderstoel zet taartje ervoor en dan gaan met die banaan Mama ruimt de zooi wel weer op Je wordt maar 1x 1 in je leven En je bent welkom hoor om het van dichtbij te zien @ BIEB hey meis wat gezelli dat je er ook bent!!! Hoe gaat het met je???????????? Hier alles goed! Van af hier wensen we je ook een zwanger 2012 toe (ik sla graag over) Dikke kus
Was zo gedaan. En nu denk ik ruimte te hebben. Nou echt niet dochter sleept haar hele kamer naar beneden.
Hoi leuk om wat van je te horen. hoop dat je wens mag uitkomen voor jou , knuffel. Bij ons blijft hetbij 2 , maar dat heeft zijn rede.
Hey Bieb, das lang geleden....Hoe is het met jou??? Ik wens je een heel mooi 2012, dat jullie wens nu eindelijk eens uit mag komen, en natuurlijk ook voor Knuffel...
Thanks voor je felicitaties....zo, de drukte is weer achter de rug, maar was wel weer een gezellige dag.. Echte dametjes zijn het alweer. Oh, zo schattig, allebei een taart en knoeien maar....Heerlijk....en ik zou het HEEL graag in het echie willen zien, waarom woon je toch zo ver weg....
Euh ja waarom wonen we toch allemaal zo ver uit elkaar! Het is niet eerlijk Ik maak wel een nieuwe taart als we gaan daten Volgend jaar *proest* Klinkt zo ver weg
Thanks!!!!!!!!! Enne....wanneer gaan we dan weer daten??? Knuffel kan nu weer daten zonder ziekenhuisbed, dus kom maar op.... Knuffel, hoe is het trouwens met je..? Zie je hier niet de laatste dagen...
Euh ik heb even 1 probleempje we hebben geen auto deze heeft de versnellingsbak stuk en staat al 3 weken bij de garage en zoals het er nu naar uitziet gaat het nog wel ff duren voor ze en bak die ook past hebben gevonden Maar verder kunnen we vast wel wat plannen Knuffelman heeft vakantie is ze vast druk mee