Ik ben er ook bang voor. Voel me nu wel beterzekerder dan gisteren avond gelukkig. Maar die onzekerheid is killing (maar daan hoef ik jou zeker niets over te vertellen). Het wordt hoog tijd om weer aan het werk te gaan, dan heb ik niet zoveel tijd om erover na te denken. Zo is werk toch nog ergens goed voor... En die echo's ga ik zeker proberen, ga denk ik donderdag bellen (dan ben ik thuis, hoeft het niet op het werk...). Maar als ik de kriebels krijg dan misschien wel eerder.
He, jij hoeft toch niet in te breken gekkie!!! Je hebt hier nog steeds een plekje hoor!!!! Bedankt voor je felicitaties!!!!
Goed zo.. en niet rondom de 7 weken een echo en dan pas weer met 10-11 weken..maar op je strepen staan en na 1 a 2 weken er weer 1 vragen...Ik kreeg er elke week 1, en dat was heel fijn..de eerste dagen na zo'n echo gaat het nog goed, daarna krijg je weer de kriebels en dan is het nog maar een paar nachtjes slapen en je kan weer even gluren..
Ik ga het proberen, maar weet niet of ze wel mee willen werken... We gaan het ontdekken... @Lente: wat fijn dat woef dus weer een beetje beter gaat!!!!
Had ik de hond net een tandenborstel stokje gegeven om op te eten. Loop ik de kamer in en zit zoontje hem heerlijk op te eten. bah
Heeft hij wel mooie schone tandjes Hier4 gister een kind dat kattenbrokken aan het eten was tegen blaasgruis..... hmmm nou ja dan heeft ze dat in elk geval niet
Zou weer eens wat anders wezen. Hondenvoer en konijnenvoer het is zo lekker. Mijn jongetje doet nog steeds alles in zijn mond. of dat over gaat ik weet het niet.
Zo nog even en dan lekker weekend. Zondag een kinderverjaardag. gezellig. hoop dat het weer ook een beetje mee zit kunnen ze nog even buiten spelen.
Denk dat het is zijn "geval" misschien iets langer gaat duren..... maar er zijn wel rigoreuse methoden om het te proberen af te leren........ Maar of dat voor hem de oplossing zal zijn??? Ach ja al shij maar goed groeit lol dan maakt het toch niet uit wat je eet hahahaha
Haha meiden jullie zijn gek, kattenvoer, tandenstokers.....arme kinderen...hebben jullie geen normaal eten. Kindjes lusten graag P's; patat, pannenkoek, pizza....dat ik jullie dat nog moet leren HELP!!!!!!!!!!!!vanmiddag kinderfeestje, 11 jongetjes van 8 en 9 jaar......Red mij!!!!! Vanavond om 20.00 uur is er weer rust in dit huis Maar ook wel weer leuk, we gaan hutten bouwen. Nou maar hopen dat vrijdag de 13e geen ongelukjes brengt.....