En nog steeds genieten we met z'n allen van het mooie weer....Kom hier even spieken, maar nee, iedereen is vast buiten.....
Even hier bijlezen, snel klaar ! Hex...wat een mooie harige tweeling heb je inderdaad...! Het wipstoeltje is hier nog niet in huis, maar dit soort taferelen zullen hier ook wel gaan komen ! MVL, 18 weken alweer, super hoor! Knuffel en Bieb, hoop dat het voor jullie ook snel gaat lukken! Hier schiet het ook al op, ruim 31 weken. Wel inmiddels al twee keer voor 3 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm bloedingen. Dus dat is wat minder. De laatste keer was afgelopen week, waarbij de woorden spoedKS voorbij kwamen. Gelukkig is het weer gestopt en ben ik nu weer lekker thuis! Hoop dat het niet weer gebeurd...maar de kans is redelijk groot aldus de artsen, aangezien ons meiske steeds zwaarder wordt. Binnenkort hoor ik wanneer de geplande KS is en ik hoop dat het tot die tijd rustig blijft! Behalve de mentale tik...geniet ik nog altijd van mijn zwangerschap hoor ladies...maar ben er wel een beetje een emokipje van af en toe. Bang dat er iets met ons meisje gebeurt... Maar gaat goedkomen, positive thinking .
Hey CM, Leuk dat je even langs wandelt. Och jee dat is niet niks Kan me voorstellen dat je er een mentale tik van hebt gekregen. Hebben ze ook een idee waar de bloedingen vandaan komen? En die KS die moet nog even uitblijven hoor minimaal een week of 8 Gaan ze je ook spuiten voor het geval ze toch eerder gehaald moet worden? Positive thinking is een goeie zaak maar ook beetje op jezelf passen hoor! Ik duim voor je dat ze nog fijn blijft zitten waar ze zit...... @ Mvl Heb je net het nieuws gehoord???? zaterdag wort het 20 tot 25 graden hahahahahaha
Hoi Wauw zaterdag 20 t0t 25 graden ,zou lekker wezen. Ben ik blij dat ik dan niet hoef te werken. C.m sterkte meid
Knuffel, knap K*T dat oma toch in vol ornaat is aangekomen.... Balen is nog zacht uitgedrukt..... En tot hoe laat heb je uiteindelijk gewerkt gisteren...?? Toch nog iets aan je "vrije dag" gehad of echt tot laat blijven doorwerken? Hex, waar ben je?????????? Vandaag weer bij de VK geweest en weer door de keuring heen...Hartje was keurig te horen, bloeddruk erg netjes en tot nu toe vanaf het begin 3 kilo aangekomen. Netjes toch?? 19 april hebben we een echo gepland staan bij ze, speciaal voor de kids...kunnen ze ook eens zien hoe dat werkt...en jawel, de volgende afspraak heb ik gewoon over 4 weken laten plannen.... Die extra controles moet ik maar eens van afstappen en gewoon gaan leren genieten en vertrouwen te hebben...
Gaaf hihi had ook niet anders verwacht hoor En wat goed over 4 weken Maar de 20 weken echo dan heb je die dan met 22 weken???? moeten we nog zo lang wachten Wel leuk voor de kids dat ze alles mee mogen komen kijken vinden ze vast heel interessant Dikke knuff
Hihi, nee, je hoeft niet zo lang te wachten....12 april de 20 weken echo, maar dan op 19 april een extra echo bij de VK, speciaal voor de kids....
hoi Was vandaag 12 en half jaar in dienst op mijn werk. Vanmorgen gevierd met koffie en gebak op het werk. Dochter heeft net een vriendje te spelen gehad en is nu aan het gymen. Over 10 min weer ophalen. Ben nu een beetje gaar.
Nou moet ik alweer mij excusses aanbieden omdat ik jullie verwaarloosd hebt!! Sorry dames, maar ben gewoon een beetje druk. Heb zelfs mijn vrije woensdag gewerkt... Maar vandaag dan eindelijk tijd voor ontspanning. Vanavond met 3 vriendinnen naar de Comedytrain! Dat wordt lachen (hoop ik), maar in ieder geval gezellig! Verder probeer ik een beetje op mijn lijn te letten, en ben vandaag zowaar een stukje wezen fietsen. Ben trots op mezelf. De kilo's vliegen er helaas nog niet af, maar misschien als oma de deur uit is.... Voor iedereen een heeeeeeeeeele dikke knuffel, en ik ga proberen weer wat vaker langs te komen!! Oh ja, ik had het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze de laatste uitslag van Knuffelman op wilde sturen.... Dat doen ze niet omdat dat met een arts besproken moet worden:x:x. Hoeveel slechter dan 98% slecht kan het worden???? Ach, nog maar 2 weken (zei ik rustig ), dan hopen we eindelijk meer te weten...
Knuffel, even een ego- berichtje op zn tijd is echt niet erg hoor....dus geen sorry..........hardstikke druk op je werk, en dan een ziekenhuis wat moeilijk doet over een uitslag...dan mag je best even ego zijn.... Ik hoop dat je vandaag ( en alle andere meiden ook) lekker hebt genoten van het mooie weer. Wij in ieder geval wel... Veel plezier vanavond bij de Comedytrain...
Ik lees je berichtje nu pas Heb uiteindelijk tot 5 uur gewerkt. Kon het wel merken vrijdag avond, was gesloopt... Ach, gaat wel weer over hoor! En wat en goed nieuws weer meis!! Jeetje, al zo'n eind!! En wat leuk dat de kinds mee mogen... Maar we moeten nog even wachten voor we weten wat het worden gaat ( nou ja, ik heb het vernmoeden dat het en baby wordt)??? Ik ben benieuwd, wat denk je zelf?? Gisteren avond was leuk, erg gelachen!!! Weer een gezellige avond gelukkig!
Hoi meiden Ben ik weer eens. Hier alles zijn gangetje. Zaterdag hebben we vast wat zomerkleertjes voor de kids gekocht. Waren in Hoofddorp wezen winkelen. Daarna lekker van de zon genoten. Zondag een bakkie bij mijn ouders gedaan. Gisteren mijn huis opgeruimd van het weekend. Zo zoontje zijn kast uitruimen. Alle te kleine kleertjes weer uit de kast. Hoe is het weer bij jullie? Hier is het koud , grijs en regen.
Vervelen? Haha je mag hier wel een dag komen helpen En ja ik leef nog De dames worden steeds wakkerder en vragen steeds meer aandacht dus wat minder hier.... Maar voor nu ben ik er even
Fijn dat je er nog bent. En ja de kindjes gaan voor. Is hier ook hoor. Tussen de bedrijven door zit ik achter de p.c met een bakkie koffie. Geniet van je meiden want ze zijn zo weer groot. als ze 4 worden wat worden ze dan wijs. Maar ook wel weer gezellig.
Hoi hoi, Daar was ik ook weer even heb je ook msn lente? Daar ben ik vaker dan hier dan weet ik in elk geval hoe het met je gaat Dikke knuff