Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ja, die kunstvoeding van tegenwoordig:p

Dat is Eddie spears, vind dat zo'n lekker ding!! Ik vind Adam beach ook zo jamjam:p

2. Jsvlinder

Bieb, mooi dat je hcgwaardes omhoog gaan. Go Biebbeeb go!!!! Obstipatie is weer wat minder leuk, misschien dat dat spul waar Hex het over had helpt.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Bieb gelukkig gaat alles nu weer rustig, hopelijk blijft dat zo de komende 8 maanden ;)

@Knuffie: ja heel herkenbaar! vooral toen we de eerste keer zwanger waren heb ik het op mijn verjaardag verteld, (ik was toen net 4 weken) helemaal uitzinnig waren we allemaal en nog geen week later PRIK! daar ging die roze wolk.
    Met de komst van Collin hebben we ook zeker tot de 9 weken gewacht toen we het voorzichtig aan schoonouders vertelden, we hadden toen ook de eerste echo al gehad, maar het was nog steeds behoorlijk eng hoor.
    Wel heel fijn dat je er met je moeder goed over kunt praten.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jsvlinder: thanks voor de link! Ik vind die foto die erbij staat zo mooi. Ik ken me niet voorstellen dat dat in mijn buik zit... En ach, makkelijk praten. Ik vind het ook wel fijn te horen dat alles in 1 keer goed kan gaan hoor:D
    @Bieb: ik was ook verbaasd dat ik er met mijn moeder zo makkelijk over kan praten. We hebben op zich wel een goede relatie hoor, maar ze is wel mijn moeder en niet zoals bij sommigen "mijn beste vriendin";);). En obstipatie is nooit fijn, maar misschien wel weer een teken. Hoe laat mag je morgen? En laat je dan wel even wat weten?
    @Glim: hoe is het met je fiets??
    @Hex: euhm.... Weet even niets (maar dat komt vast omdat ik je al gesproken heb vandaag:p:p).

Hier verder alles wel goed. Net weer een enorme aanval van darm kramp, bah. Maar goed, zit nu weer ristig op de bank.Merk wel dat ik niet zoveel energie heb, maar slaap dan ook meer dan beroerd... Het een komt het andere niet ten goede natuurlijk...
    Verder niet zoveel te melden eigenlijk!!

Knuffelsssssssssss

5. glimworm

mijn fiets? tja! ik heb het vermoeden dat ze vanmiddag gebeld hebben maar ik te laat was met opnemen. nou ja maakt nu toch niet meer uit, ik kan hem toch op zijn vroegst vrijdag ophalen, want dat gaat niet alleen met kind en fietsstoeltje en buggy mee en dan met nog eens een fiets terug, jahoor, ben geen pakezel :p:D Glimman speelt vrijdag maar even voor taxichauffeur en ga ik naar huis zonder Collin op de fiets, kan ik mooi even "droogrijden" met het stoeltje.

@knuffel, bedankt voor je adres. ik weet nog niet hoe ik er ga komen. Het mooiste zou zijn als Glimman mee wil. Is hij dan de enige man in huis of zijn die van jullie er ook? haha Bedje meenemen wordt denk ik niks. Collin slaapt alleen in eigen bed ;) campingbedje is ie not amused van, ik probeer wat te spelen met zijn middagdutje. misschien zal ik er niet de hele dag zijn, ik probeer in ieder geval even mijn gezicht te laten zien :D

enne knuffel; ik hoop zo dat het iets zegt maar ik heb echt het gevoel dat jouw beebje heel goed blijft zitten. je bent nu al 10 weken! wow
    Vanmiddag is een ander vriendinnetje bevallen. ik weet nog dat ze het net vertelde, leek wel alsof het gisteren was. De zwangerschap gaat voor je gevoel bij een ander altijd 3x zo snel haha.

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi meiden lig nu in het ziekenhuis moet geopereerd worden omdat ze denken dat ik bbz heb......

Kan er ook nog wel weer bij...

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Dit mag niet hoor!!!! Weten ze het wel heel zeker???? :(:(:(:(:( *hele dikke knuffel* jullie verdienen dit zo niet!!!

In gedachten bij je meis..... al heb je daar miss wel helemaal niks aan............................

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Bentje hoe gaat het met jou meis?????? En je buik natuurlijk haha

9. Jsvlinder

Nee toch!!:$ Hoop het echt niet:( Sterkte meis en een hele dikke knuf!!

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    oh nee, Bieb, laat het niet zo zijn, wat oneerlijk!
    laat je zsm wat weten hoe het gaat.
    ik denk aan je!!

11. glimworm

Onee Biebje!!:(:(:(
    Laat het aljeblieft niet zo zijn.
    Sterkte meis.

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Oh Bieb: ik hoop zo dat dat niet waar is!!! Heel veel sterkte!

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Bieb heel veel sterkte.

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bieb, hoe is het met je? ( of hex of knuffel, weet 1 van jullie hoe het met haar is)

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hebben ze inmiddels al gebeld???
    Ik zou het erg leuk vinden als je komt!!!

En thanks voor je lieve woorden! Ik hoop met heel mijn hart dat je gelijk hebt!!!!

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook hier nog even een dikke knuffel!!!

Ik probeer contact met Bieb te krijgen, bij nieuws zal ik het jullie laten weten!!

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi even ego update,
    Ik ben uiteindelijk dinsdag om 18.00 geopereerd. Het vruchtje zat in mijn eileider die was dik en vol met stolsels en bloed en gescheurd. Dus we waren er op tijd bij. Mijn eileider is nu weggehaald.
    Ik heb nu het meeste last van mijn wond.
    dus ik hoop dat dat snel geneest.

Dikke knuffel voor jullie

18. Jsvlinder

Jeetje Bieb, wat vind ik dit ongelooflijk klote voor jullie!!! Sterkte en een hele dikke knuffel. Ik denk aan je.

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lieve bieb wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en knuffel.

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bieb, sterkte meid, ook om dit nu weer een plekje te geven...Hopelijk heb je snel wat minder pijn.
    Sterkte....

Deel Deze Pagina