Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jemig meis. Wat een narigheid allemaal!
    Als eerst gecondoleert met je opa.
    En over je ex... Is hij wel helemaal goed bij zijn hoofd? Een zwangere vrouw aanvliegen... Ik ken jou niet, en je ex ook niet. Maar ik durf zo op afstand wel te zeggen dat je zonder hem beter af bent, en jouw wondertje ook. Ging de ruzie over de kleine? (je hoeft niets te zeggen hoor). Pfff, heftig hoor.... Maar goed te horen dat jij en de beeb oke zijn!!
    Balen lijkt me een understatement! Ook op dit soort moment zijn we er voor elkaar. Dus als je een luisterend oor nodig hebt weet je ons te vinden!!! Schrijf het van je af als dat beter voelt!!!! Wij zijn er wel!

Sterkte met alles. Een hele dikke knuffel (die ik wel voorzichtig geef, je bent misschien nog beetje beurs???)

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Haha, hex, heb je het te druk met achter je meiden aanrennen?

Lente, was het nog opgehouden met regenen bij jullie?

Knuffel, gelukkig voelde je je vandaag wat beter. Lekker rustig aandoen als het kan hoor, straks heb je daar niet echt de tijd meer voor. Dan wil er een knuffelbeeb de hele tijd aandacht:p Hahaha, die schoonouders van je, lekker dramatisch:D

Bentje, wat een eikel die ex van je. Je hebt hopelijk toch wel aangifte tegen hem gedaan he? Niet over je heen laten lopen hoor! Wees blij dat hij je zoon niet wilt zien, je gunt je kind toch niet zo'n vader?! Er komt vast een keer een lieverd op je pad die ook lief voor je kind zal zijn.

Ik heb geen zin om vandaag verder te gaan met mijn verhaal, ben een beetje lui:p

Fijne avond iedereen!

3. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Ja ik heb uiteraard aangifte gedaan en er word waarschijnlijk een melding gedaan bij t AMK. Ben benieuwd wat er uit de aanklacht komt.
    baal hier zo erg van :(

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @JS: geen vervolg???:$:$:$:$ Vandaag toch wel dan???? Ah toe, toe, toe, toe:D:D:D

@Bentje: wat is het AMK? En hoe voel je je lichamelijk? Kan me voorstellen dat je verdrietig bent... Dikke knuffel.

@Glim: lekker aan het fietsen geweest??:)

@Lente: de kids nog lekker buiten gespeeld gisteren?

@MVL: bij jullie alles goed????

@Hexje: kan je de dames nog bijhouden????:p:p

@BB: bij jou ook alles goed? We zien je bijna niet meer...

@Bieb: ik heb je net al even gesproken, maar toch nog even een extra kunffel.

@wie vergeet ik nu?????? Er kleeft een groot risico aan iedereen proberen te noemen.... Wat als je er 1 of meer vergeet....

Hier alles goed.

Net terug van de gyn.
    Alles was goed!!!! 4.18 cm, 11w1d, en hartje ging als een gek tekeer!
    We gaan nu officieel over van de gyn naar de VK.
    Zal dan nu het besef gaan komen???
    Ik ga zo maar eens op jacht naar een positie-broek, mijn broeken zitten echt niet lekker meer, krijg ik kramp van in mijn buik...
    Woensdag bloedprikken en dan week later echo en uitslag vand e combi test. Dat vind ik nog wel even heel erg spannend...

Verder straks naar de fysio en daarna naar de HA voor mijn vit.B12 shotje... Hopelijk ga ik me dan weer beetje beter voelen! Want dat houdt nog niet echt over...

Edit: echo-foto staat in mijn album!!!

5. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Ja wat is dat eigelijk.. Mn vk moet daar een melding maken als er een zwangere vrouw en dus baby word aangevallen.. Wat het precies in houdt weet ik niet precies. Ja ik voel me redelijk.. gelukkig is alles goed voor met de baby dat vind ik een stuk belangrijker.. He bahh.. Kan t gewoon nog steeds niet bevatten :(

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    AMK: Advies en Meldpunt Kindermishandeling (Advies- en Meldpunt Kindermishandeling). Ik heb even gegoogeld.
    Natuurlijk kan je het nog niet bevatten. Het is ook allemaal niet niets... De beeb is heel belangrijk, maar jij stiekem ook wel hoor! Heb je mensen met wie je er over kunt praten? Denk dat dat wel belangrijk is. En heb je nog contact gehad met hem? Hij gaat je nu toch wel met rust laten hoop ik! Meis, nogmaals een heeeeeeel dikke knuffel, en je weet osn te vinden!!!

7. Jsvlinder

Bentje, hoe lang waren jij en je ex bij elkaar? En heeft hij je eerder aangevallen? Goed dat je aangifte hebt gedaan, hopelijk laat hij jullie verder met rust.

Knuffel, yeah!! Wat groeit ie mooi!!! Hoe gaat zo'n combitest in zijn werk? En waar is het voor? heb je nog kunnen slagen voor kleding? Wat een vragen weer:D

Ik vroeg me inderdaad gister nog af of BB er nog was, maar ze is hier dus al een tijd niet geweest. Jammer!!

Ik zal vandaag verder gaan met mijn verhaal, moet eerst nog even wat anders doen.

Later.

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Bentje jeetje zeg dat is schrikken. Dat soort dingen gebeurt alleen op tv en daar zit jij dan ineens in. Oh wat verschrikkelijk goed dat je aangifte heb gedaan. Hopen dat ie krijgt wat hij verdient.
    Sterkte.

Knuffel jeej goed zeg beebje groeit... Joepieeee houden zo.

Jsvlinder je kan toch niet het verhaal stop zetten omdat je een beetje lui bent.....Maar oke je gaat vandaag verder maar toch. Omg hoe kom ik dan de dag door. Ik kan al moeilijk zitten en zit al dagen op het puntje van mijn stoel...
    Whe want more we want more we want more...

Met mij gaat het elke dag beetje beter. Kan nog niet heel veel maar kleine beetjes helpen..

9. Jsvlinder

#2629 Jsvlinder, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2012
    Zondagochtend werd ik heel vroeg opgehaald. De rit van Phoenix naar Tucson was ruim 2 uur en we wilde er op tijd zijn om van de volle 8 uur visitetijd te kunnen genieten. We namen mijn huurauto want dat scheelde S weer kilometers op haar auto:D Eerst haalde we B nog op die haar man J ook ging bezoeken.Ik was totaal niet zenuwachtig, was echt heel cool:cool: maar toen we bij de laatste afslag waren en we nog ongeveer 2/3 kilometer moetsen rijden werd ik wel heel nerveus. Ik werd druk en bleef praten. Gelukkig voor S en B was het pas op het eind:p Ik had al foto's gezien, maar was de hele tijd bang dat ik hem niet zou herkennen, hoe stom.

We zette de auto op het parkeerterrein en gingen naar de controle. Daar moet je een formulier invullen over wie je ging bezoeken en wie jij dan wel niet bent. Er werd ook gecontroleerd wat je meehad. Je mocht alleen een doorzichtige zak met 20 dollar aan kwartjes, je autosleutels en je paspoort mee, meer niet. Ook werd er naar je kleding gekeken, het mocht niet te sexy zijn, bepaalde kleuren mochten niet en er mocht ook geen metaal aanzitten. Daarna moesten we steeds met 3 personen bij een hek gaan staan en werd je besnuffeld door een drughond. Aangezien ik heel braaf ben mocht ik doorlopen met mijn pas ingevulde formulier en kwartjes.

Je hebt verschillende gevangenissen en dit was een gevangenis met verschillende units die je alleen met een bus mocht en kon bereiken. Gevangenen brachten mensen in die busjes naar waar ze zijn moesten, dat was hun werk en het was goed betaald werk. In plaats van 10/20/30 dollarcent per uur, kregen zij 50 dollarcent per uur. Ja das nog eens wat anders dan in Nederland.

Toen we aankwamen gingen we een gebouw in. Door het glas kon je de bezoekersruimte een beetje zien. We moesten daar ons formulier en paspoort afgeven. Dan werd je ingeschreven en werd de gevangene opgroepen. Na even wachten mochten we door de eerste deur. Toen we in het halletje stonden en wachtten tot de eerste deur dichtging kwamen de mannen aangelopen. Ik herkende hem gelukkig meteen en zwaaide naar hem. Hij zwaaide terug en liep helemaal naar achteren en ging heel nochelant achterover zitten op een stoel een plaatste zijn kin op zijn hand. Ik moest hard lachen, hoe bedoel je je weet je geen houding te geven. Toen ging de tweede deur open en konden we naar binnen. Ik liep snel naar hem toe en gaf hem een dikke knuffel. Een echte zoen kreeg hij niet want dat vond ik eng, hahah, held! ( Hij vond dat rouwens ook eng hoor) We gingen even aan tafel zitten en toen boog ik me voorover voor een kuis kusje op zijn mond.

Hij vroeg of ik buiten wilde zitten en dat was goed. Toen we buiten kwamen nam hij me mee naar een richeltje. Hij is 1 inch kleiner, das zo'n 2,2 centimeter en daar had ik hem mee gepest. Nu nam hij me mee naar dat richeltje en ging er op staan en zei dat hij nu net zo groot was als ik. Hij vroeg of hij me mocht zoenen, maar ik kon alleen maar giechelen als een verlegen schoolmeisje:) Toen kwam er een bewaker aan die zei dat we dat niet mochten doen. Alleen aan het begin en het eind en het begin was voorbij. We gingen aan een picknicktafel zitten en hielden elkaars bibberende zweethandjes vast. Na een minuut of 20 was alles niet zo eng meer en het zweet opgedroogd. Het voelde goed en nu wisten we dat wat we voelden echt was.

Over J: In zijn jeugd zat hij in een bende, er zijn in Phoenix een hele hoop. Hij heeft meerdere keren in de jeugdgevangenis gezeten. Op zijn 18e is hij aanwezig geweest bij een moord. Die moord heeft hij niet zelf gepleegd, maar hij heeft ook niks gedaan om hem tegen te houden, integendeel. Het was trouwens een moord op 1 van de andere bendeleden die hun een geintje geflikt had. Hij kon een deal sluiten, zeggen dat hij schuldig was en dan 10 jaar krijgen. Hij was te arrogant en vond dat hij onschuldig was en had de deal afgewezen. Bij het proces is hij schuldig bevonden en kreeg 25 tot levenslang. Als hij na 25 jaar vrij komt, moet hij nog 14 jaar voor inbraak. Hij zegt dat er een aantal dingen niet goed zijn gegaan bij dat proces en dat die 14 jaar niet klopt, maar hij had/heeft geen geld om in beroep te gaan. Nu probeert hij zelf een cursus recht te volgen, maar dat is best pittig. Hij zit nu in een andere gevangenis en zit met zoveel andere in een soort van gymzaal waar hij weinig rust heeft om te studeren.

De eerste 8 uur visite waren heel leuk, we hebben veel zitten kletsen en hebben spelletjes gedaan. Aan het eind van die visite durfde ik hem eindelijk te zoenen:p

Morgen meer.

10. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Knuffel wat fijn dat het zo goed met je gaat. Mooiste wat er is zo'n kloppend hartje.

Bieb fijn dat het wat beter gaat.

Bente gelukkig ia alles nog goed met je kleine. Sterkte meid.

J.s vlinder spannend jou verhaal. Jeetje wat ben ik dan saai. Zou ik dus echt nooit gedurfd hebben.

Hier opeens lekker weer. Echt zomer.

Morgen en woensdag morgen werken. Worden weer drukke dagen.
    Dan is het gelukkig bijna weer weekend.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Jsvlinder: pfff, jij houdt het wel spannend met je verhaal zeg:D:D.
    De beeb is in 2 weken verdubbelt in grootte lol. Ben blij dat ik dat nooit heb:D:D. De combi-test is een combi tussen bepaalde waardes in het bloed en een echo waarop ze de neklpooi meten. Op de uitslagen laten ze een berekening los en daar komt dan een kans uit. Passend bij mijn leeftijd is ongeveer 1:300, dat betekent dus dat ik normaal een kans zou hebben van 1:300 op een kindje met down (en nog een aantal andere afwijkingen). Als de kans groter is kunnen ze vervolg onderzoek doen (vruchtwater punctie of vlokkentest).
    Ik ben idd wezen sjoppen. Heb een rokje, een witte spijkerbroek en een aantal shirts gescoord. Nu alleen nog een "normale" spijkerbroek, maar ik ga die van Hex passen dit weekend, wie weet:p:p.

@Bieb: met iedere dag een beetje kom je er ook hoor!!!

@Lente: is inderdaad heel bijzonder om te horen, zo'n hartje!!

Knuffels voor iedereen!!!

12. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi

Net terug van mijn werk. Nu mag ik buiten morgen ook donderdag , zater- zondag en maandag werken.
    Alleen de ochtenden dan. Is wel even wennen zo veel werken.
    Werk al 5 jaar nu als oproepkracht en dan af en toe.
    Is wel lekker wat extra centjes.

Wat een lekker weer is het. Dat word vanmiddag een badje buiten voor de kids.

13. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Js vlinder.... waar blijft nou het vervolg je weet toch dat ik mij verveel?
    Hahaha het is zoo spannend....

Bentje, hej meis hoe gaat het met je? zijn er al vorderingen?

Glim, je mag best veel fietsen maar je mag ons niet vergeten hoor...

knuffel, jeetje zeg wat een gedoe allemaal hoe gaat het met je schoonmoeder? Ik hoop dat ze weer snel de oude is... sterkte. Denk je wel aan jezelf?

Lentebloempje, oh dat is wel lekker zeg zoveel werken maar het zal wennen zijn maar centjes zijn ook altijd leuk.

hier gaat het steeds beter de pijn is nog af en toe aanwezig vooral bij wakker worden en zitten maar steeds beter gelukkig. Nog wel snel moe dus nog even rustig aan.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vergeet jullie echt niet hoor!;)

Collin had dinsdag een erge off day, 40 graden koorts en hing er bij als een uitgewrongen zemenlerenlap. Hij heeft bijna de hele dag geslapen. ik heb echt geen idee waar het vandaan kwam, maar zo snel het er was, was het ook weer weg, de volgende dag stond ie gewoon weer te stuiteren.

en vandaag heeft ie een "ik blijf lekker de hele dag super dwars doen, ik miep, ik drein ik huil en ik kom overal aan wat niet mag" dag. ik heb niks in het huishouden kunnen doen. mijn humeur is op dit moment dan ook niet erg in de stemming :)

hopelijk morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

meiden dikke knuffel voor jullie allemaal.

15. Jsvlinder

Ik heb het druk gehad. Vandaag is zoon jarig:) Twee jaar alweer, wat vliegt de tijd. Straks komt er een vriendje spelen en morgen vieren we het voor de rest. Geen tijd om verder met mijn verhaal te gaan dus. Misschien zondag.

Fijne dag allemaal en een fijn weekend!!

16. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Sinds 2,5 maand is bekend dat mijn zus gaat scheiden. Hij zag het niet meer zitten. Ze zijn 13 jaar getrouwd en 25 jaar samen geweest. Het liep al jaren niet zo lekker meer in het huwelijk en ze hebben al eerder een dip gehad waar een relatieterapeut aan tel is gekomen. Hij zegt dat het daarna eigenlijk toch nooit goed is gekomen. Nu is zij erachetr gekomen dat hij laatste half jaar een relatie is gestart met een vriendin. Dus zij voelt zich enorm belazerd en heeft het gevoel dat alles op haar schouders terecht komt.

Nu krijgt zij heel veel steun van familie en vrienden. En ik sta ook volledig achter haar, maar ik blijf altijd nog wel kritisch. Omdat ik vanmening ben dat zijn nu uit woede, boosheid en verdriet gekke dingen doet en ook niet helder kan nadenken. Ik ben van mening dat ik haar help door met beide benen op de grond te houden. Dit beteknd dat ze dan ook wel iets van mij te horen krijgt wat ze liever niet hoort. Maar haar wel kan helpen. Alle andere vrienden en familie gaan mee in haar verdriet, luisteren maar zeggen er niets over. Ze horen alleen maar haar verhaal, terwijl elke echtscheiding twee kanten heeft. Ik heb ook mijn schoonbroer gesproken en be het absoluut niet met hem eens en vind het een klote streek wat hij nu doet, maar ik vind het wel nodig die kant aan te horen. ( mijn zus is ook nie heilig)
    Ik merk ook dat er verhalen uiteen lopen. Dit zegt zij en dat zegt hij. De waarheid zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen. Maar ik vind dus ook dat ik niet alleen de verhalen van mijn zus moet aanhoren
    , want er is nog een verhaal. Andere zeggen dan daar heb ik niets mee te maken, maar ik vind van wel. Zij kan wel dingen vertellen, maar hoeft niet helemaal waar te zijn. Moet ik mijn zus blind geloven terwijl ik weet dat dat zij niet de volledige waarheid spreekt. Mag ik dan niet kritisch meer zijn? Omdat ze verdriet heeft en zielig is?

Mijn zus denkt nu dat ik haar niet steun en niet achter haar sta. Ondanks het feit dat ik haar al 100x heb tegendeel heb verteld. Maar dat neem ik nog voor lief. Zij kan nu niet inzien dat ik het voor het het beste voor heb. Doordat zij nu in het verwerkingsproces zit kan zij nu niet inschatten wat mijn bedoelingen en mijn steun inhoudt. Hoop wel dra ze dat later gaat inzien, als alles een beetje tot rust is gekomen.
    Maar waar ik wel moeite mee heb is dat andere familie en vrienden het ook niet begrijpen en hetzelfde denken. Zij denken ook dat ik haar niet steun en ik mag niet met mijn schoonbroer praten. Dat geeft alleen maar ene verkeerd beeld. Ik ben van mening het is nog wel de vader van de kinderen en dat zal hij de rest van het leven blijven.

Doe ik er verkeerd aan om af en toe kritisch te zijn? Moet ik net als de anderen meegaan en niets erover zeggen?

Nu heb ik haar gisteren een bloemetje gestuurd om nogmaals te zeggen dat ik haar steun en ze altijd bij me terecht kan. Om 23:00 's avonds krijg ik een bericht via Facebook : wil jeje niet bemoeien met mijn huwelijk!

Ik begrijp het niet: ik heb niets gedaan. Ik heb 1 keer tegen haar gezegd dat ik het niet eens was met dat zij het vreemdgaan wilde vertellen tegen de andere partij (de man van de minnares) dit was alleen mijn mening delen.

Ik heb met mijn schoonbroer gesproken omdat ik vond dat hij een verklaring schuldig is. Ik ben absoluut niet met hem eens.
    Hij heeft gewoon verteld en is met billen blootgegaan.

Ik heb niets gedaan en nu wil mijn zus me niet meer spreken!

17. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Jee Bentje, sterkte en je kan het wel alleen. Volgens mij ben jij een sterke vrouw. Heftig allemaal

18. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Gefeliciteerd met je zoontje zijn verjaardag. Een hele fijne dag.

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Js Vlinder, te laat...:) maar toch nog: VAN HARTE GEFELICITEERD met je zoontje.......
    enne....zondag echt verder met je verhaal, niet eerlijk zo;)

20. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    J.s vlinder ik word ook nieuwschierig. Kom maar op met je verhaal.

Deel Deze Pagina