Hey meiden, Ik heb het druk en nog geen tijd en puf gehad met mijn verhaal verder te gaan. Misschien morgen en anders woensdag, want dan gaat zoon naar kdv en heb ik even tijd. Iedereen een leuk weekend gehad? Ik en zoon wel. Zoon wilt aandacht, maar goed wannneer niet. Hij hangt graag aan mama
was idd erg leuk! @Lentebloempje, Hexje en ik weet niet of Knuffel ook foto's wil? (sorry ben gewoon vergeten jou erop te zetten met 1 van de kids ) please send me een pm met een emailadres waar ik ze naartoe kan sturen
Hallo dames!!! JS, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je grote man! Bij deze alsnog... En kom maar op hoor, ik ben klaar voor het vervolg! Bieb hoe is het nu? Kan je al weer een beetje uit de voeten? MVL, Lente, Glim en Hex ook ik heb een heel leuk weekend gehad! Ga zometeen denk ik mijn bedje maar opzoeken. Ben nu wel beetje moe Ach, morgen maar bijkomen op het werk. Dan woensdag de echo van de combi-test en als het goed is meteen ook de uitslag. Wordt nu wel sommend hoor. Zou het daarna dan ook echt worden?. Voor iedereen een dikke knuffel!!!
Hex en Knuffel, er staan foto's van zondag in mijn album!! Ik wil van maandag ook wel graag foto's zien, wie heeft ze toevallig al in zn album gezet op ZP??
Arme Knuff, nog zo moe?? Als het goed is, moet die energie nu wel binnenkort terugkomen, hoeft niet perse met 12 weken te zijn, kan ook rond 13-14 weken zijn, nog even doorbijten en vroeg naar bed!!
ik heb ze niet hier op ZP maar als je mij je email adres doorstuurt kan ik ze mailen in een winrar bestand (het is nogal veel MB ) de foto's die ik heb zijn alleen van de kinderen in de speeltuin.
Hoi Ben ook erg nieuwschierig. Had er zelf niet aan gedacht fototoestel mee te nemen. Glim ik heb mijn email ge p.b t Hoop dat hij goed over gekomen is.
Dames, vandaag geen puf meer over, Morgen voor de nekplooi en uitslag combi, en daarna op het werk vertellen. 's middags uitje met afdeling, hopelijk daarna de foto's uploaden! Knuffelssssss
Het is toch GVD niet waar he?!!!! Heb ik al 2 keer een heel verhaal getypt druk ik GVD al twee keer op een verkeerd knopje met fouten herstellen. Tot twee keer toe verhaal weg. GRRRRR!!!!! Nou ik ga hem niet nog een keer schrijven hoor. Volgende keer anders maar in word schrijven en hem dan copieren. Soory dames, weer geen verhaal dus. Tjonge wat baal ik hier van. DIKKE ZUCHT!!!!!! Nou wil ik wel van Knuffel weten wat de uitslag is. Ik hoop dat alles goed is.
Even een "ego-berichtje" van mij. Vanmorgen nekplooi en uitslag combi gehad. Het was wel een beetje een gevecht, kleine uk is nu al dwars, wilde niet meewerken en ging elke keer verkeerd om liggen slapen. Uiteindelijk met tussenposen ruim 1,5 uur bezig geweest (lege blaas, volle bllas, uitwendig, inwendig). Maar goed, het resultaat is er niet minder om. Kans van 1:2700 (en dat voor een oude muts als ik). Wij zijn blij! Hebben het nu ook op het werk verteld, zo leuk om te doen!!!! Misschien dat alles nu een beetje "echter" gaat worden en ik er in kan gaan geloven! Knuffels voor iedereen en hopelijk tot snel als mijn energie weer terug is!!! (er staan wat foto's van dit weekend in mijn album)
Kijk Knuffel, dat doe je goed Nou eindelijk eens gaan genieten hoor, potverdrie!!!!!! Krijg je nu nog wel elke twee weken een echo? Straks als je een buikje krijgt en je je beebje gaat voelen, wauw das zo geweldig. Ik voelde J met 16 weken linksonderin. Het was een soort snel trillen, paar keer achter elkaar. Toen voelde ik hem met 19 weken en met 20 weken zag je het ook aan de buitenkant, zo leuk. Zou best wel weer even zwanger willen zijn Ben zo trots op mijn vent, hij heeft een puzzel van 9 stukjes gemaakt. Die stukjes zaten in een doos met de stukjes van de 4 en 6 stukjes puzzel. Binnen 10 minuten had hij de juiste eruit en in elkaar gezet Mijn knappe vent Nou meiden een hele fijne dag!!! Regent het bij jullie ook?
Hoi meiden Alles goed met iedereen? Hier een rustige verjaardag. Dit jaar niet gevierd. Morgen gezellig naar de Efteling. Fijn weekend allemaal
@Jsvlinder: nog geen vervolg. Wat doe je ons aan??? En ik doe mijn best om te gaan genieten. Ik heb geen idee wanneer ik weer een echo krijg eigenlijk. Moet woensdag voor een soort intaake naar de vk. De vorige hadden zij nog geen echo-apparataa, maar dat zouden ze nu wel moeten hebben. Ben benieuwd. Ik kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen!! En je mag best trots zijn op je stoere man hoor! Wat een prestatie!!!! @Lente: heb je mijn boodschap wel gekregen voor je verjaardag??? Zo niet, dan hier voor de herkansing: lang zal ze leven,lang zal ze leven,lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieper de piep, HOERA!!!!!!!!!!!!!!!! Ondaks dat je het niet vierde hoop ik dat je toch een leuek dag gehad hebt! Hoe was het zaterdag in de Efteling? Heeft je dochter ervan genoten??? Wat is het hier stil!!! Hoe is het met de rest vand e dames? Ik ben zelf ook wel errug stil moet ik toegeven. Heb echt geen energie over zeg pfff. Het lijkt wel of mijn lijf weet dat iedereen het nu weet en er dus klachten mogen komen... Ik klaag niet hoor (nou ja, een beetje). Ik krijg het nu gelukkig wel wat rustiger (had veel trainingen, uitjes met werk, afspraen in het weekend). Was allemaal reuze gezellig, maar eist nu een beetje zijn tol! Ik hoop dus vanaf nu er iets vaker te zijn!! Dikke knuffels van mij voor iedereen!!!
Hoi Had gisteren avonddienst , was pas na 23.00 uur thuis. Efteling was fantastich. Dochter vond het prachtig. Maar vond ook veel dingen eng. Het leukste vond ze geloof ik Lavenland. was een gewone speeltuin. Hebben lang niet alles gedaan , maar dat geeft niet. Dank je Knuffel voor je felicitaties. Lekker voor je een beetje rustiger. Ga het deze week ook rustiger houden. Afgelopen 2 weken erg veel gewerkt. Ga nu aan mijn eigen even denken en aan mijn huis. Ga aan de schoonmaak. Tot later.