ECHOOO!!! Hoe is het met iedereen? @Bentje zijn je lakentjes al aangekomen? @Britt: kom maar lekker meedoen hier! @hier: manlief heeft een week vrij, nu kunnen we eindelijk een doorstart maken om die zolder op te knappen, die staat vol rommel en er moet een likje verf en een nieuwe vloer in, dan kunnen we er een slaapkamer van maken. Mijn handen beginnen een beetje te jeuken Tussendoor ook nog effe wat met draakje doen en in September er heerlijk een weekje tussenuit, hopelijk hebben we een beetje lekker weer want de laatste weken was het wel echt bagger.
Af en toe kom ik eens kijken. Was erg heet vandaag. Weinig schaduw in mijn tuin. Gisteren wezen zwemmen in buiten zwembad .
Tis inderdaad enorm warm, kan er niet zo heel goed tegen. Zoon wil de hele tijd buiten zijn, maar heb geen tuin. Alleen balkon, maar laat hem daar niet alleen, straks klimt die over de reling ofzo, dus ik moet dan ook buiten zijn. Pfff!!! Nou ja vanavond gaan we even naar het strand, als de meeste mensen weg zijn. Lekker kasteeltjes bouwen en pootje baden, dat vind ik dan weer wel leuk Fijne dag voor wie dit leest
Ja dat mis je dan wel denk ik een tuin. Wij hebben voor en achter tuin. Genoeg ruimte om te spelen. Straks maar weer het bad buiten vullen. Veel plezier samen op het strand.
HEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYY LOL Ja ik leef nog druk druk druk moest veel werken en weinig pc tijd :- ( Elvira loopt nu inmiddels al bijna 2 en halve week helemaal zelf en los Zo trots maar jeeeee wat een werk hahaha pfffff maar ja dat wordt ook wel weer een keer wat minder hoop ik hahahaha. Van de week nog ff bij het cb geweest ze zijn nu 81 cm en wegen 11 kilo ze zitten dan nu na bijna 19 maand eindelijk tegen de lijn aan JOEPIE!! Het heeft even geduurd en ze kwamen van ver maar het is dan nu wel gelukt Nou verder eigenlijk weinig nieuws! Ga zo ff lekker mijn was buiten hangen lol Hoe is het verder met jullie allemaal??? Bentje en Knuffel kunnen jullie het nog een beetje volhouden? Dikke kus voor jullie allemaal
Hoi hex Wat leuk dat Elvira nu ook los loopt. Ja en nu zijn het echt handenbindertjes. Zitten overal aan en volop aan het ontdekken. Kan me voorstellen dat je het druk hebt. Fijn dat de meiden het zo goed doen.
Hoi Hier man weer aan het werk en zoontje weer begonnen met schooltje. Is nu weer lekker thuis. Vanmorgen mijn hele huis door gerwerkt. Was nodig in de vakantie doe je toch minder in huis. Zaterdag zijn we nog een dagje naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Heerlijke dag gehad. Kinderen vonden het heel leuk. Zelfs zoontje ging niet huilen en geen driftaanvallen. Hij was zo lief. Had de slappe lach om de pinguins.
Ik ben weer thuis dames! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Helaas de eerste halve werkdag er nu alweer op zitten.... Ach, het is niet anders! De laatste dagen van de vakantie werden wel een soort van "overschaduwd" door een akelig gevoel (klinkt erger dan het was hoor, het gevoel was er bij vlagen). Ik heb op de vakantie gedroomd dat we dinsdag a.s. (morgen dus) bij de 20 wkn echo aan kwamen en dat de reactie was: "oh, maar dit is echt niet goed hoor", dat het hartje dus niet meer klopte. Dat gevoel kon ik niet echt van me af schudden. 4 weken zonder controle is dus duidelijk te lang. Toen ik zaterdagmorgen alleen nog maar kon huilen omdat ik bang was dat het echt niet goed zat toch maar de vk gebeld (in Frankrijk ging dat wat moeilijk). Ik mocht vrijwel meteen langskomen, en gelukkig vond ze al heel snel het hartje! Tranen met tuiten bij haar op de bank. Pffff, wat kan een mens zich gek maken. Nu nog 1 nachtje slapen voor de 20 wkn echo. Zou het daarna dan "echter" gaan worden?? Ik voel me nog steeds niet echt zwanger (weet natuurlijk ook niet hoe dat voelt). 3 weken weg, en dat wordt beloont met het vervolg van JS! Yes, je maakt het allemaal wel spannend! @Lente: hebben jullie het ondaks het weer wel lekker gehad in Limburg (voelt vast al alsof het een heeeeel tijd geleden is...). En wel heel laat, maar alsnog gefeliciteerd met je kleine grote man! Klinkt als een leuke dag zaterdag, en wat een lieve foto!!!!! @Brit: welkom, kwam je alleen ff gluren dan? Mee kletsen mag altijd hoor! @Glim: lekker bezig geweest op de zolder? Wanneer gaan jullie voor het eggie starten? @Baby: van mij weinig zwanger-nieuws op FB. Daar ben ik nog niet klaar voor" of zo... Wie weet komt dat nog wel @Hex: lekker hoor, nu 2 handen bindertjes dus. We moeten snel maar eens komen kijken! Hier verder alles goed. Hadden gisteren avond laat wel een soort van "hoogte puntje". Na het weekend-bezoek aan de vk dacht de kleine waarschijnlijk: jij wil me voelen.... dat kan. Gisteren voelde ik in de loop van de avond regelmatig "plopjes". Toen ik in bed lag werden deze zo duidelijk dat ook knuffelman het gevoeld heeft!!!! Heel bijzonder! Nu hopen dat dit regelmatig wordt, toch soort van controle...
Hoi Knuffel Meid het gaat helemaal goed met jullie kleine. Wat fijn dat je de kleine voelde schoppen. Dat gaat alleen maar meer worden. Herken je gevoel hoor , had dat ook bij mijn dochter. Werd pas echt toen ze op mijn buik lag. Dat komt gewoon omdat het zwanger worden heel moeilijk ging. Maar 20 weken al dus je bent op de helft. Gaat snel. Dank je voor je felicitatie. Hij is nu alweer 4 jaar. Nu 3 weken geleden dat we in limburg waren. veel regen , maar ook veel drooge momenten. Hebben nog van alles gedaan. Zijn lekker uitgerust.
Wat een schatjes! Alles goed met iedereen!? Hier gaat t redelijk.. T is al t hele weekend aan t rommelen.. Slaap errrug slecht. Morgen weer naar de vk ben benieuwd. Hou normaal van de zon.. Maar die ga ik nu liever uit de weg! Nog een nieuwdje en jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik en mijn ex/vriend gaan het voor een laatste keer proberen. Knuf
Gefeliciteerd nog! Al had ik dat volgens mij al gedaan!? Mn kop is net een zeef dus kan ook best zijn van niet.. Hihi
Gefeliciteerd nog! Al had ik dat volgens mij al gedaan!? Mn kop is net een zeef dus kan ook best zijn van niet.. Hihi
@ Bentje de hele wereld verklaard je vast voor gek! Dus ja wij ook Maar het gaat niet om de hele wereld of om ons! Het gaat om jou, je kindje en je ex! En als jij het aandurft, denkt dat je alsnog een toekomst met hem op kan bouwen na alles wat er is gebeurt dan vindt ik dat alleen maar heel knap van je! En zeker dat je het durft! Als het wel mis gaat kan hij je nooit verwijten dat je niet geprobeert hebt hem er bij te betrekken en zich een vader te mogen voelen! Ik wens je heeeeel veel sucses met je beslissing en hoop dat het helemaal goed komt..... doe je wel voorzichtig En laat de hele wereld maar lullen Hele dikke knuffel!
Heb geen vakantie meer en mijn werk weet me weer te vinden. Vrijdagavond en za en zondag ochtend diensten. Heel juli niet gewerkt dus nu inhalen. Kon ook door de weeks maar dochter heeft nog 3 weken vakantie.
Dankje lieve woorden! het gaat nu op t moment heel goed.. En ik denk dat hij nu pas begint te beseffen dat het echt 'bijna' zover is. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan! Dat ons kleintje dalijk gewoon een papa heeft die er voor hem is!! Ik moet gaan kraamzorg staat zo voor de deur voor de intake Xx
@Lentebloempje: het gaat ook wel goed met de kleine, maar dat weet ik niet altijd even zeker zeg maar.... En inderdaad op de helft, nu moet ik er in gaan geloven van mezelf. Op naar het shoppen dan maar, dat helpt vast. Fijn dat de vakantie ondanks het niet denderende weer toch lekker was! En beetje jammer van je werk, maar misschien zijn de extra centjes ook wel welkom? @Bentje: hoe ben jij bij de vk gegaan? Alles goed? En waarom zouden wij oordelen. Als jij denk dat jullie een relatie nog een goede kans heeft denk ik dat je er voor moet gaan. En zolang je het verleden in het acherhoofd houdt (puur om samen niet dezelfde fouten te maken)... Trek je niet te veel aan van wat de rest denkt. Het gaat om jou en je kleine!!! Hier vandaag voor de 20 wkn echo geweest. Alles zat er goed uit! Alle organen waren aanwezig en zagen er voor zover te zien goed uit. Wel ligt mijn placenta vrij laag. Dat zou eventueel problemen kunnen gaan geven, maar de vk verwachtte dat deze door de groei wel iets "omhoog" zou kruipen. Wel "waarschuwde" ze dat ik eventueel bloedverlies zou kunnen krijgen, en dat ik dan dus niet dircet in paniek moest schieten (ben bang dat ik dat toch wel doe, maar als je het weet is het denk ik net even minder eng). Voordeel hiervan is dat ik over 10 weken nog een keer voor een uitgebreide echo moet (he jammer, moeten we weer naar de beeb kijken). Verder is de beeb dus door de keuring, en da's toch het belangrijkste! Knuffels voor iedereen!