Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Toch heel even spammen...

Bijgevoegde bestanden:

2. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Mooi beebje

Fijn dat alles goed is.

Leuk baby spullen shopen. Veel plezier.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    joehoe!!!!! even snel vanuit portugal speciaal voor knuffel....super !!!
    nu baby shoppen! het gaat helemaal goed komen, jullie ook zo'n mini-monstertje :D ben heel blij dat knuffelbeeb door de keuring is!

hex, wat leuk dat elvira nu ook loopt:)

gisteren zette L. ook z'n eerste stapjes, hij was er helemaal trots op.. nu wordt het nog een groter spookje:D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

#2764 glimworm, 3 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2012
    Ben je nou mijn verhaal aan het schrijven? :p

ik had het precies zo!
    ik had alleen de pech dat de eerste gyn die ik tegenkwam al over keizersnedes begon ;) ja dan vraag je om paniek!
    gelukkig waren er nog andere gyns die me gerust konden stellen.
    Mijn placenta is idd nog iets opgekropen en ik kon gewoon via de artiestenuitgang bevallen. Dat bloedverlies klopt! mijn gyn zei dat dat is omdat de placenta er niet in 1 keer uit kan komen (omdat ie lager ligt??) ik ben daardoor bijna 3 liter verloren. Maar het is een kans op he? Mischien gaat dit voor jou wel helemaal niet op! :)

@Hex: denk je echt dat je het rustiger krijgt nu ze allebei lopen?
    ik denk van niet :D *spreekt uit ervaring*

@Bentje: doe wat voor jou.jullie goed voelt, Het is jullie (gezins)leven en jullie toekomst. wat een ander daarvan vindt is niet echt belangrijk.

@echie: ik ben deze maand begonnen met het bijhouden van mijn cyclus, en kijken of ik nog ergens een stuiterend ei kan vinden. Als ik een beetje een duidelijk patroon in mijn cyclussen heb gevonden (want dat is nu nog ver te zoeken geloof ik ;)) dan gaan we eens aan de klus!

@andere klussen: De zolder is nu zo goed als leeg, en de vloer is eruit! Mijn vader gaat een plan opstellen om de wasmachineavoer en de hoofdkraan te verleggen naar het kleine zolderkamertje dan kan ik daar mijn washok van maken. Als hij daarmee klaar is ga ik aan de verfklus.

5. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi Hoi

Ben ik weer eens.Net een bui op ons hoofd gehad.
    Was met de kids in de speeltuin. gauw maar weer naar huis en binnen spelen.

Vrijdag en het weekend gewerkt. Nu aan het bijkomen.

Met iedereen alles goed?:):):)

6. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    cutiee :D

wat een stilte zeg hier ..

Ik maandag weer naar het ziekenhuis geweest ivm weinig tot niet voelen.. hartfilmpje was goed .. alleen het minder/anders voelen kon wel kloppen .. babe heeft nog even besloten om in de stuit te gaan liggen :( we wachten tot maandag af of hij uit zichzelf is gedraait is dit niet het geval gaan ze een draai poging doen .. kans op slagen met de draai poging is minimaal omdat mijn buik erg hard is .. en de babe al een beetje is ingedaalt .. bahh vanaf het begin gezegt .. vind alles goed alleen alsjeblieft geen ks.. nou als hij zo blijft liggen is de kans groot dat het dus wel een ks word .. ben zo bang daarvoor :(

hier meiden die een ks hebben gehad of ervaring hebben met een stuit kindje ?

7. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi

Wat vervelend meid. Heb er geen ervaring mee.
    Twee keer een normale bevalling gehad , geen stuit .

Bevallen blijft eng vooral een eerste keer. Maar zodra je weeen begonnen zijn heb je geen tijd meer voor angst. Heb je het te druk voor.
    En het moet er uit op welke manier dan ook.
    Nog even en je hebt je wondertje in je armen. Het komt echt wel goed.
    Knuffel van mij

8. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    Hey dames...nou eerlijk gezegd vergeet ik alsmaar te kijken..(sorry)
    Maar wel heerlijk om nu te lezen hoe het jullie vergaat.
    Knuffel...!!!!een zoon wat fantastisch voor je meis.

Hier eigenlijk prima..druk druk druk!!!morgen zijn ik en mijn man 12,5 jaar getrouwd!dus rede voor een feestje toch??

Met mijn man gaat het goed...het waren gelukkig 5tot 7 onschuldige hemagnomen...
    Mijn oudste en middelste gaat ook prima...
    En romée..tja verhaal appart..gelukkig gezond meisje...alleen alles wat mijn oudste te kort heeft,heeft zij te veel!!
    Ze is heul druk druk en nog eens druk!!
    Heel bijdehand...loopt qua motoriek een jaar voor!!!
    We hopen dat dat drukke ooit weg zakt als ze ouder is,maar tot nu toe os ze zo pienter in alles wat ze zegt en doet,dat zelf iedere maand het consultatie bureau thuis komt...om advies te geven...
    Ze klimt overal op en af..ziet geen angst..loopt contant weg..deuren moet ik echt niet vergeten op slot te draaien...klimt uit de wagen...autostoel...ti's verschrikkelijk..door het dorp loopt zij met een tuigje om haar middel...omdat ik haar niet in de wagen hou..desondanks extra touwtjes om de tuigjes...!!!
    Zo erg...dat mensen niet meer willen oppassen omdat zij hun helemaal moe maakt..breekt men op!!
    Heb ik weer!!!pffff
    Maar ze is ook heeeeeeel lief hoor...maar denk echt dat dit type ADHD is..maar consultatie bureau zei ook dat ze dit op latere leeftijd pas. Kunnen testen.
    We wachten maar af!!!hihi

Dit is ff verhaal mielies wat nu hier thuis speelt

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik ben van de ks brigade :) Euh ja nou ja wat moet dat moet, ook stuitbaby's kunnen wel natuurlijk ter wereld komen hoor maar ja ligt ook aan het gewicht en de lengte maar het kan! Wat betreft de ks ja euh ik stond de zelfde avond onder de douche :p wel met hulp van man maar ik stond er wel :) Heb ook weinig last gehad moet ik zeggen.... Heb een algehele narcose gehad om dat het een spoedkeizersnee was... maar echt het is mij heel erg meegevallen! Dus lieve meid maak je niet te druk, ik snap dat je heel graag gewoon wilt bevallen... *had ik ook wel gewild maar ja* maar een ks is niet het einde van de wereld echt niet..... en er zijn veel enge verhalen over ks maar ik heb het echt niet zo beleefd! Ik hoop dat de draai pooging gaat werken en dat je gewoon lekker zelf aan het werk kan! En als het niet lukt meis.... komt het ook allemaal goed :) En kwa litteken die van mij zie je bijna niet meer zo netjes! :p Dikke knuff

10. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Fijn dat het goed gaat.

En dat drukke zal heus wel minder worden. Mijn dochter was ook heel erg ondernemend.
    Is al stuk rustiger.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Heel herkenbaar! hier thuis kan Collin zich lekker uitleven, Er is maar heel weinig dat kwaad kan of waar hij van af moet blijven en het lijkt dan ook alsof zijn drukte veel minder is, hij heeft zelfs regelmatig momenten dat ie rustig in zijn hoekje zit te spelen, of zelfs lekker even op de bank ligt al is het maar voor een paar minuten, maar zodra je ergens anders met hem bent? pffff.. berg je maar!

Alles moet hij ondezoeken: deuren, laadjes, hij duikt rustig de gang in en met een noodvaart he? binnen de kortste keren ben je hem kwijt :D
    Het lijkt ook alsof hij op zo'n moment helemaal niet geinteresseerd is in speelgoed maar juist de dingen waar je niet mee kan spelen zijn "magisch" aantrekkelijk.

Op het CB hebben ze het woord ADHD nog niet laten vallen, en eerlijk gezegd heeft het denk ik nu nog weinig zin, kunnen ze nog niet testen toch? Ik maak me er ook nog niet zo'n zorgen om.

12. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Even snel een goed nieuwtje :D babe is gelukkig gedraait uit zichzelf! Helemaal happy! Nu lekker slaapie doen.
    Goodnight all!

13. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Gelukkig meid

Kan je het een beetje uithouden met de warmte?

14. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Ja het valt te doen :) heb gehoort dat er een hitte golf aankomt!? Daar ben ik minder blij mee. :p

15. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Van het weekend 30 tot 33 graaden. Ik denk dat haast niemand daar blij mee is.
    Binnen blijven , daar is het vaak het koelst.

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hello ladies.
    Daar ben ik ook weer eens.
    Stil geweest hier!!
    Ik hoop dat iedereen die vakantie heeft of heeft gehad (of nog krijgt natuurlijik) het lekker heeft gehad.

Ik heb in een aardige dip gezeten. Durfde geen vertrouwen in mijn lijf te hebben, en dus ook niet te hopen op een goede afloop. Dat begon aan het eind van de vakantie, en bereikte bijna 2 weken geleden (na een bezoek aan een enorme babyzaak waar heeeeeel veel hele mooie dikke buiken rondliepen) in het weekend zijn hoogte punt. Was zo niet blij met mezelf, wil graag genieten van dit wonder, maar was eigenlijk alleen maar bezig om mezelf te "beschermen" tegen een drama dat hopelijk (en waarschijnlijik) helemaal niet gaat gebeuren.
    Na het weekend heb ik de vk gebeld. Die is die middag meteen thuis langs gekomen en we hebben heel lang zitten praten. Dat gaf al een stuk rust. Omdat ik dus 's middags naar huis moest had ik aan mijn baas wel iets verteld. Die belde 's avonds meteenom te vragen hoe het ging en kwam de volgende dag op het werk met een "zwanger agenda" aan. Heel lief, zij dacht dat mijn dip oa. kwam doordat ik me niet durfde te binden aan het kindje (wat ze overigens helemaal begreep). Ik ben echt zo blij met haar als baas! Ze begint niet meteen van: joh, komt allemaal wel goed. Daar heb ik nu eenmaal niets aan. Met haar dus ook een tijd zitten praten. Uiteraard met Knuffelman ook.
    Heb ook nog 2 keer een bezoek gebracht aan een haptonoom.

Nu durf ik te zeggen dat het een stuk beter met me gaat. We hebben zelfs een kinderwagen en kinderkamer gekocht/besteld! Dat had ik een week geleden niet durven dromen.
    Ook voel ik de beeb veel vaker, en dat helpt natuurlijk ook een hoop!

Ik hoop hier dus ook weer wat vaker te zijn (maar ja, dan hoop ik wel dat er nog mensen terug praten.... is zo stil hier!!!)

Dikke knuffel van Knuffel!!!

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oeps, best een lang verhaal....

Over verhalen gesproken... JS, waar ben je???? Ik zit te springen om het vervolg!!!!

18. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Fijn dat je je er weer wat beter over voelt knuffel!

19. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Miste je al hier hoor. Fijn dat het nu beter gaat. En dat je de kleine vaker voelt.
    Krijg je ook al een mooie buik? Hoop dat je nu kan proberen te genieten.
    Wat voor stijl babykamer heb je genomen?

dikke knuffel van mij terug

20. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    J. S vlinder ik wil ook graag je verhaal verder hooren?

Deel Deze Pagina