Meid heel veel sterkte ik zou nou inderdaad alleen met je kindje verder gaan. Hoe pijnlijk het ook is.je kindje heeft je zometeen hard nodig. Heb je wel een familielid die je kan bijstaan? Heel veel geluk voor jou en je kindje.
ik ben een beetje verstrooid aan het worden. Was ik toch bijna zoon zijn afspraak op het c.b vergeten. Voorloopig de laatste prik gehad. Gelukkig keek ik gisterenavond nog op de kalender.
Hoi allemaal alles goed met iedereen? Bentje is er al wat? knuffel hoe is het met jou? Hex hoe is het met jou en de meiden? Hier heeft dochter de griep. sinds gisterenavond. Hoge koorts en braken. Ze had zo lekker mijn zoldertrap en overloop ondergespugd. Nu ligt ze op de bank. Hoop dat ze zich gauw beterder voelt. Is zo zielig.
even een update'tje nog geen babe helaas .. lag in t ziekenhuis vanwege lichte rug weeen .. zou een morfine spuit krijgen voor een goede nacht rust in de hoop dat de bevalling op gang zou komen .. nou 3 uurtjes geslapen .. daarna hele nacht wakker geweest .. halve nacht in bad gezeten vanwege rug pijn .. en vanaf 6 uur smorgens tot een uur of 9 aan de ctg .. helaas weinig actifiteiten meer.. nu dus weer afwachten 3 sept afspraak bij de gyno voor een inleiding .. ben benieuwd. verder alles met iedereen goed ? sorry dat ik niet zoveel reageer. knuf knufff
Hey meiden! Als eerste sorry dat ik er niet zoveel ben... heb het druk met de meiden, werken en mijn meubels een nieuw kleurtje geven. Op de zolder opruiming aan het ouden omdat we miss (horen we volgende week) nu toch echt een huis hebben in Sneek. Dus ik moet echt opruimen! Bah..... Verder wel alles goed hoor @ Bentje maandag is het bijna das wel fijn! Hoe gaat het verder met je??? Kun je het allemaal een beetje handelen???? @ Lente hoest nu met je meis?????? Hoe is het met de rest van de afwezigen?????? Ik ga mijn best doen elke dag ff een blik te werpen hier Het wordt nu wel heel spannend met Bentje Dikke knuffel voor jullie allemaal
Hoi Hexje Spannend om te verhuizen. Heb je er zin in? Opruimen is ook niet mijn favouriete bezigheid. Je kan natuurlijk niet alles meenemen. ga je grootter wonen? Met mijn kleine meid gaat het weer een stuk beter. heeft weer wat meer energie , koorts is weg. heeft heerlijk een tent in de kamer gebouwd. Heeft ze een hele poos in gespeeld. nu weer uitrusten op de bank.
Mwa t is moeilijk te doen.. Weet niet .. Zit in een dip waar ik niet uitkom! ik hoop dat als mn kleine ventje er is ik me wst beter ga voelen! Lentebloempje : fijn dat t weer beter gaat met je kleine meid!
Zin in hahaha ik haat verhuizen haha net alss opruimen van zolders vreselijk hahahaha Nou dat weten we nog niet we hebben een huis op het oog maar daar is platdak en geen zolder *lol* Nou hebbenw e nog een aanbieding gekregen en ook daar horen we volgende week meer over dus met beetje geluk hebben we keus hahahaha Nee en zelfs dan is het niet leuk haha maar wat moet dat moet! Als jullie dan allemaal maar komen op de housewarming
*slaat arm om je heen* meisje meisje het is ook allemaal niet niks! *gooit ladder in het putje waar Bentje zit in de hoop dat ze met haar dikke buik naar boven kan klauteren* Meis als je wilt kletsen mag je me rustig een pb sturen hoor..... ik zal dan naar je luisteren! Pas goed op jezelf meis! Dikke knuff
Hallo, daar ben ik ook weer eens. Sorry dat er zo weinig ben, maar heb niet veel energie over... Ik lees wel bijna alles. Hier op zich alles oke. Alleen nu weer even een heel groot twijfel moment. Misschien kunnen jullie (vooral de dames die al mama zijn denk ik) me helpen. Heb sinds vorig weekend last van regelmatig een harde buik. Alleen is bij mij mijn hele buik hard. Is dat normaal? Is mijn eerste, dus geen idee hoe een harde buik voelt. Mijn bm zat vorige week tot 2 vingers boven mijn navel , maar als mijn buik zo hard is, is dat echt mijn hele buik (tot net onder mijn birsten zeg maar). Ik heb het de afgelopen week heel erg druk gehad (prive en op het werk), en had de hoop dat het in het weekend weg zou zakken. Helaas is dat dus niet zo. Zodra ik maar even naar de keuken loop of naar boven is het weer net of ik een voetbal ingeslikt heb.... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn (maak me best beetje druk, maar wil in het weekend ook de vk niet voor niets bellen....). Sorry voor al mijn ego stukjes... Hopelijk wordt dat snel weer beter! Dikke knuffels voor iedereen!!!!
Hoi knuffel Ik heb nooit last gehad van harde buiken. Misschien wat gas terug nemen? Ziektewet? Gewoon bellen meid , want je zit je nu op te vreten.
Ik heb toch de vk maar ebeld vanmiddag. Die kwam en na onderzoekjes (inwendig, bloeddruk, harttonen) toch door naar het ziekenhuis. Daar bijna een uur aan de ctg gelegen... Alles blijkt goed te zijn gelukkig!!!! De harde buiken zijn gelukkig niet "gevaarlijk". Wat inhoudt dat er (nog) geen weeen activiteit te meten is. In het ziekenhuis ook nog 2 keer inwendig onderzocht (had de vk thuis ook al gedaan). Omdat beide keren vergelijkbaar waren (en er ruim een half uur tussen zat) was de conclusie dan de harde buiken geen effect hebben op de bm-mond. Dus nu weer thuis. Heb wel het advies gekregen het iets rustiger aan te doen (normale werk tijden ipv de achterlijke uren van afgelopen weken). Heb net mijn baas gebeld dat ik morgen niet kom. Daarna op de rem (en dat gaat hij voor me doen, ikzelf geef te snel toe...). Was toch wel even spannend, en merk nu dat ik ook compleet gesloopt ben... Snel mijn bedje in maar! Trusten allemaal!!!
Fijn meid dat alles goed is. Goed voor je eigen zorgen hoor. Minder gaan werken is beter. ik herken het wel hoor was ook zo. Bij mijn eerste ging ik ook maar door totdat ik een bewoonster in de tillift had en zelf duizeliig werd.(niets gebeurd hoor) Toen had ik het door en ben ik minder en anders gaan werken. Andere taaken. Wat ik bedoel jij en de baby zijn belangrijker dan werk.
goedemorgen Dochter is weer naar school. Zaterdagavond begon zoon. Mama 2 keer ondergespugd. Had geen koorts. Vandaag toch weer wel koorts , dus maar dagje thuis.