Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hey allemaal, ik leef ook nog hoor:D:D:Dis gewoon echt genieten met dit mooie weer en we leven dan ook bijna alleen maar buiten...

Heerlijk he Lentebleompje, kids thuis met dit mooie weer. Mooiere vakantie kunnen ze niet hebben.

Lekker ben je ermee Knuffel, gelukkig duurt een verjaardag vieren maar 1 dag en heb je daarna weer rust in je tuin...

Gisteren had D. een toernooi van de voetbal, dus heb ik heerlijk de ochtend doorgebracht op het gras in het zonnetje...Vandaag maar weer eens in huis orde gebracht. Berg wasgoed is weer bijna weg....:)

2. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Gaat het goed met je? Al 22 weken zie ik , dus over de helft.

Ja het is echt fantastisch weer , 3 dagen alleen maar buiten geweest.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ja, gaat super, zit nu in een periode dat ik nergens last van heb, geen gekke kwaaltjes, voel ons kleintje flink schoppen en kan daar dus ook echt van genieten nu, na alle ellende...

Zag dat je allerlei leuke dingen hebt gedaan, sprookjespark enz. heerlijk hoor...

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He strangers!
    Jullie ook zo heerlijk genoten van het heerlijke weer de afgelopen week??
    Echt heerlijk, kom maar op met de rest van de lente en de zomer!

Hier alles zijn gangetje. Ik heb last van een oma die verstoppertje speelt... Verder beetje verkouden en druk, dus eigenlijk niets bijzonders!

Hoe is het bij jullie allemaal? Lente is lekker aan de rol met de kids, Keeley komt af en toe even buurten en MVL al over de helft! Nu die toverkol weer terug zien te krijgen en onze rare belg!!! En laten we Bieb niet vergeten!

5. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    hOI MEIDEN

bEN EEN AVOND ALLEEN THUIS EN DAN IS ER NIETS OP TV.
    mAN HEEFT FEESTJE NEEF WORD 60. gEEN OPPAS.

hIER OOK WEER RUSTIG

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey Lente,
    ik moet altijd nog weer lachen om jou "schreeuwen" zoals Hexje dat zo mooi noemde! Balen dat je geen oppas had, of vond je het niet zo erg om het te missen???

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zo, heel even thuis uitrusten van het feestgewoel met koninginnedag. Vanmorgen al rondgesjouwd door het dorp heen en zo meteen weer.....

Lente, jammer dat je geen oppas had, of vond je dat wel best....?

Knuffel, waarom gooi je er niet toch een testje tegenaan? Dag 32 al, of idd weer van slag, of....hetgene wat we je zo ENORM gunnen.....

Hex en Bieb, WAAR ZIJN JULLIE??????????????????/

8. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi

Vond het niet erg hoor thuis blijven. Zit me dan alleen te vervelen.
    Vind het dan leuk om te kletsen hier.

Vanmorgen op dorp op de vrijmarkt geweest en natuurlijk balonnen opgelaten.

Net mijn voortuin gedaan is weer netjes.
    Morgen hele dag werken.

Zo eerst eens een klein mannetje verschonen.

groetjes

o ja hexje gefeliciteerd

9. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    [QUOTE

Hex en Bieb, WAAR ZIJN JULLIE??????????????????/[/QUOTE]

Zijn vast samen aan het feesten. Leuk op koninginnendag jarig.

10. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ben nu heel nieuwschierig wie er nu nog meer hier is.
    Joe hoe wie ben je?:(:(:(:(

11. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    En toen was ik weer alleen. Zo eng ben ik niet hoor valt best mee.:$:$:$:$:$:$

12. Keeley

Keeley Niet meer actief

Haha lentebloempje :p

Ik ben er ook nog wel maar hier word nooit zoveel gezegd.. :(

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    HOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIII meiden de toverkol meldt zich weer:p

Thx voor de felicitatie's:D Nu ben ik oud lol

@Zo Knuffel mis ik iets??????:cool:
    @Lente hoest met je meis?????
    @Sannie welkom het moet hier weer drukker worden dan komen wij ook allemaal wel weer elke dag zeuren denk ik :p
    @Keeley meer kletsen lol
    @Mvl fijn te lezen dat het zo goed gaat met je

@Bieb lieverd ik mis je........
    @ Femke ook jij wordt gemist rustig aan doen met jezelf hoor :D

Nou dat was het weer even :D Hier alles goed druk met mijn meiden heb er mijn handen vol aan.
    Marouscha heeft vanaf een week na haar geboorte een heamangioom op haar rugje, deze is stuk en moet ik dus 3x per dag verzorgen das opzich niet zo heel erg maar ze heeft er heel veel pijn van dus heel veel tranen. Ik zit nu te wachten op een oproep van het zh in Zwolle om te kijken wat de mogelijkheden zijn zodat er wat aangedaan kan worden.
    Elvira is een vrolijke tante die alles bij elkaar kraait en lacht en zich overal mee vermaakt dus supper makkelijk poppetje:D

Nou dikke knuff voor jullie allemaal ik ga even de vaatwasser uitpakken dan is de zooi van gister weer opgeruimd lol:p

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hex, fijn dat je je weer even meldt..............en zielig voor Marouscha, hoop dat het ziekenhuis er wat aan kan doen....

Leuke verjaardag gehad gisteren??????????

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ja dat hopen wij ook er is een middel dat vroeger gebruikt werd voor hartritme storenissen.... wat als (gunstige)bijwerking heeft dat de heamagioom verdwijnt.... maar nu willen we eerst goed ingelicht worden en er naar laten kijken voor we beslissen of we dat voor haar willen.... ze moet dan enkele dagen opgenomen worden in het ziekenhuis....(mijn hart breekt al als ik er aan denk) en dan kunnen ze haar goed in de gaten houden en kijken of het middel geschikt is voor haar......

Heb een super dag gehad het was mega gezellig en ik ben super verwent:D Hexenman had een kussen laten maken met foto's van de meiden erop zo gaaf! Heb een duo (achter elkaar) buggy gekregen van mijn schoonouders:) lekker luchtje en badschuim (lekker hoor) een hele mooie opgemaakt dienblad met lichtjes en bloemen, plantjes voor in de tuin, plantje voor in huis lol en centjes waar ik zelf wat voor kan uitzoeken :D dus verwend zat haha:D

Zo en nu even het volgende Knuffel gefeliciteerd:D:D:D:D sorry moest er even uit hoor:p:p:p:p

En hoest met jou???

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zal ik hier dan ook ng maar even spammen????
    Komt ie:

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hexje: ik zal je nooit meer uitschelde!!! Zullen we nu weer vriendjes zijn???
    @Lente: ben je er nog achter gekomen wie de mysterieuze bezoeker was??? Ik ben er wel eens "anoniem" maar dit keer was ik het niet hoor!
    @Keeley: waar zullen we het eens over hebben??? Ik ben wel in voor een goed gesprek hoor :D:D
    @MVL: beetje bijgekomen van het koninginne-gesjouw???

@Hier: dus duidelijk wel nieuws. Het begint er steeds meer op te lijken dat ik toch echt zwanger ben:$:$:$. Zo eng!!!

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hex, inderdaad je maar eerst heel goed laten voorlichten en dan beslissen....maar dat je hart breekt als Marouscha daar een paar dagen moet blijven, das hardstikke logisch....dat is het mama zijn..
    Leuk dat je zo heerlijk verwend bent....

Knuffel, ook hier dan maar; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
    Ik snap dat je het hardstikke spannend vind en doodeng, maarrre....je test liegt niet.

Ben weer bijgekomen van al het Koninginnedag gesjouw...maar de kinderen hebben een heerlijke dag gehad en das belangrijk.
    Vandaag gaan sjoppen voor de toekomstige knul...dekentjes, kleertjes, jasje....heerlijk om door de winkel te struinen....

19. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    meid wat een heerlijk nieuws. Gefeliciteerd. Hoop dat het goed mag gaan.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Knuffel gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina