Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bedankt dames!!

Meijke, hoe is het bij jou??

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Euh waren we ontvriend:D:D:D:D:D:D:D dan zijn we nu weer dinnetjes haha

en ja geloof het nu maar gewoon het is net wat mvl zegt die test liegt niet:D

@ MvL hadden jullie de kids al verteld wat het wordt????? Heerlijk he sjoppen lol :D:D:D

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ja, de 19e hadden we een echo waar ze mee naartoe gegaan zijn, toen mochten ze vragen aan de VK wat het werd en hebben ze van haar antwoord gekregen met erbij een echofoto met het bewijs....

Vandaag dus inderdaad heerlijk allemaal blauwe dingen gekocht, onder andere een blauw badeendje, want ja, dat vonden de kids dat dat toch ECHT gekocht moest worden...

4. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Hexje gaat goed met mij hoor. Soms een beetje down door de onzekerheid wat betreft onze mannetje.
    Heb al van verscheidende mensen de vraag gehad van is hij autistisch? Denken zelf ook wel dat het dit is.
    7 juni uitslag dna en hoopelijk weten we dan meer.

Vandaag weer heerlijk hele dag gewerkt. Gewoon gezellig.

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Meijke hoe gaat het met je????? Ben je nog in het zh of alweer lekker thuis op de bank aan het wachten?

@ Mvl heerlijk he zo lekker sjoppen en wat leuk dat je het de kids toch hebt laten vragen:D D. was vast super blij:D Eeen blauwe bad eend nee die mag idd niet ontbreken:D Geweldige kids heb je toch:D

@ Knuffel hoe voel je je vandaag meis? En hoest in je broek;)? En met hoesten????:)

@ Lente, Kan me voorstellen dat als je dat ontdekt dat je down bent.... en je je verschillende dingen gaat afvragen. Maar lieve lieve lente wat er ook uit de uitslag komt hij is jou mannetje en dat blijft hij maar dan alleen met een gebruiksaanwijzing die je eerder niet had....... En leuk dat is het zeker niet... dikke mega knuffel voor jou....

6. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Je hebt gelijk hij is en blijft mijn lieve mannetje. Hij is zo vrolijk en wil altijd knuffelen.
    Dank je voor je lieve woorden , doet me heel goed.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ben wel weer thuisgeweest :), maar nu voor de 4e keer opgenomen. Mag niet weer naar huis voor de KS, zo hebben ze me net verteld... Volgende week maandag...dus nog ff doorzetten! Hoop dat ze eerder komt :).

Hoe is het met je meisjes Hex, las dat je een ziek meisje hebt? Zielig....

8. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Gezellig dat er hier wat meer word gekletst.

Bij mijn buuren zijn ze al 2 weken aan het verbouwen.
    Aanbouw buiten. Dus er word ook aan mijn kant gewerkt.
    Vanaf 7 uur staat er een man in mijn tuin. Word het zo zat. Weg privacy. Kinderen kunnen niet achter spelen want dat is gevaarlijk.
    Hij is aan het metselen. Staat een stelage.
    Hoop dat het gauw klaar is.
    O ja mijn buurvrouw is mijn zus. Gun het haar hoor een mooie aanbouw ,maar wil graag mijn achtertuin terug.

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Tijd voor een mooie banner bij jou :D

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Geen dank meis daar zijn we toch voor? Elkaar steunen en een hart onder de riem steken als het nodig is......

En altijd vrolijk wie wil dat nou niet?:p En knuffelen heerlijk :D
    Gewoon blijven genieten van je jochie hoor wat ze ook zeggen en wat er ook uit de testen komt..... En hij gaat zeker de wereld nog verbaast doen staan! Dat weet ik zeker of het nou nu is of over enkele jaren het gaat hem lukken!

Dikke knuff

11. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Vervelend Meijke hoop dat ze de kleine gauw mogen halen.
    Sterkte meid

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ow jee dat is niet wat je wilt waarschijnlijk! Idd nog even doorbijten dan heb je en je meisje en kan je naar je eigen huisje met je eigen dingen en je beestjes niet te vergeten..... Denk je dat je het gaat halen tot maandag???? En dan niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk? Ik weet uit eigen ervaring dat het ook geestelijk een beste aanslag geeft.... Laat je lekker verzorgen meis en wij houden je hier wel bezig:D

Ja Marouscha heeft een heamagioom (aarbeienvlek) op haar rug en zoasl je hebt kunnen lezen gaat dat niet zo als het zou moeten gaan. Idd heel zielig soms pak je haar op en dan komen gelijk de tranen en dan wil je zo graag dat je wat kan doen maar je kan helaas niks.... hoop dat ze in het zh toch een oplossing hebben en dat ze snel weer een vrolijk meisje kan zijn.

Knuff

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ow jee niks aan zus of geen zus tuurlijk wil jij je tuin terug en je privacy dus zeg tegen die man dat hij lekker op moet schieten haha:D of loop er zo nu en dan langs en zeg dan DUURT LANG:D:D

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
  15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
  16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
  17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo tot zo ver weer de spam nu weer terug naar de orde van de dag... Wat gaan jullie doen op deze zonnig maar ik waai wel uit mijn hemd dag?????

Knuff

18. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Wat een schatjes en wat worden ze al groot.

Ga vanmiddag maar wat plantjes kopen ga het gezellig maken.

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Thx ze groeien idd als kool de laatste weging zaten ze op 4600 gram:D en 55 en 56 cm:p En als ik ze zo oppak dan zijn ze al wel 5 kilo denk ik :D

Ow plantjes dat is altijd leuk lente in huis en tuin halen heerlijk!

Ik moet straks nog even met de meiden de stad in als ze uitgeslapen zijn:D En dan wachten op een telefoontje van da heb vrijdag mijn lieve Zwelgje er achter moeten laten omdat hij blaasgruis had en zijn urinebuis verstopt zat. Mijn arme moppie inmiddels gaat het weer goed met hem en is hij van het infuus en het catheter af :D nu wachten dat hij zelf een plasje doet en dan mag ik hem eindelijk gaan ophalen..... het is toch anders zo zonder hem...... en ik mis zijn lieve knuffels....

20. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jeetje Hex: wat worden je dametjes al groot zeg!

Deel Deze Pagina