Hoi meiden Het is hier weer lekker gezellig. Wat kletsen jullie opeens veel. Ben ik even weg gebeurt er hier van alles. Zo nu ga ik eerst mijn geraniums in potjes zetten. heb weer te veel geld uitgegeven. Knuffel doe lekker rustig aan en goed uitzieken. Saskia sterkte morgen
Ik heb vandaag zo dag dat ik nergens zin in heb. heb zin om lekker te snoepen , alleen ik heb niks. (expres want ik moet wat afvallen) Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Zo ben je met zijn vieren en dan weer met zijn tweeen. Zie soms wat nieuwe namen onderin , klets gezellig mee.
Ik ben er ook hoor! sta alleen stiekem op anoniem!! Ze hebben hier net een nieuws zonne scherm opgehangen en hordeuren geplaatst... Ik ben er wel blij mee hoor!!!
Ik sta ook anoniem nooit terug verandert eigenlijk hahaha maar ben er wel hoor hihi. Hier ook een nergens zin in dag moet nog steeds naar de stad hahahaha
Haha, een heel stel anoniempjes dus lol Maar inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Voel je welkom hoor!
Goedemorgen deze zonnige morgen met gelukkig minder wind Hoe is het vandaag met iedereen? @ Lente leven je plantjes nog? @ Knuffel voel je je al weer wat beter? @ Mvl beetje kunnen slapen met je dikke buik? Hier slapen de meiden nog om half 6 nog voeding gehad en nog lekker aan het maffen dus ik zit ff lekker op de bank met mijn kopje thee te genieten van de rust zal met een half uur wel veranderen in weer 2 vrolijke baby's met veel herrie gezellig hoor
Hier lijkt het iets op te knappen, maar het is nog steeds nie veel hoor. Lig nog lekker in mijn bedje... Geef die meiden maar een lekkere knuffel van mij!!!
Hoi Waait hier nog behoorlijk vind het gewoon koud. Plantjes leven nog ,maar erg ligt alweer aarde buiten op de straat uit andere potten. Vind mijn mannetje zo leuk. Zit nu de krant op te eten. Lijkt me heerlijk even alleen op de bank. Huis is ook een puinhoop. Volgende week gaan ze weer naar school kan ik weer goed poetsen. Knuffel fijn dat je je wat beter voelt.
Fijn dat je je wat beter voelt scheelt wel dat je geen andere kwalen kan voelen lol Ow jee misschien is het een idee om hem een eigen bloembak te geven met plantjes waar hij voor moet zorgen of kan plunderen in de hoop dat hij dan de andere met rust laat? Ik zou er dan zaadjes in doen zodat hij het ziet groeien vanaf het begin misschien dat hij dan wil weten wat het word Kranten zijn nou eenmaal heerlijk bakje thee erbij lol..... Groot gelijk die zooi ligt er volgende week ook nog wel! Knuff