Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

Zoow! Glimworm breekt ook even in!! Als het mag? :)

weet niet of dit het zoveelste vervolgtopic is van de 30+ kippies, maar wil graag wel weer meedoen, nu voel ik me veel minder bezwaard nu de meeste kippies heerlijk zwanger zijn of inmiddels hun wondertje in hun armen liggen.

@ knuffel: WOW!! gefeliciteerd meis, eindelijk ook op die roze wolk;)

@ MVL: 23 weken alweer? wat gaat het hard zeg, gaat alles goed in het buikie?

@Hexje: wow wat een mooie fans heeft Collin! :D
    ik kan ze bijna niet uit elkaar houden.
    Heeft Maroucha zo'n last van dat aardbeitje? Wist niet dat dat kon :( Collin heeft er ook 1 op zijn hand maar volgens mij heeft ie daar geen last van.

@ Sakia: Jeetje meis, ronde 23 Bah, je gaat me bijna voorbij (26 rondes) dat moeten we niet hebben, dikke knuffel voor jou

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Glimworm, da's lang geleden!
    Nou, dit is niet echt een vervolg op het 30+ hok. Dat loopt nog steeds alleen sommigen die hier kleppen, doen dat daar niet meer. Lang verhaal, zullen we je niet mee vermoeien!

Hoe is het met jou? Doet de kleine het goed?

Hier dus (eindelijk) dit weekend een posi test. Heb vandaag nogmaals getest en knalt nu best aardig!!

Klep lekker mee hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey meis :D

Wat leuk dat je er ook bent! Nee dit is niet het vervolge van de 30+ kippen dan moet je ff verder zoeken dit is het van alles wat hoekje.... na wat onenigheid (ga niet meer in details treden) in het 30+ topic zijn wij overgegaan naar hier.

Je bent hier welkom en als je de andere meiden wil zoeken kan je dat ook doe natuurlijk:D

Het aardbeitje van Marouscha zit midden op haar rug (3x3 cm) en is stuk dus heeft ze heel veel last van helaas. Wel fijn dat Collin er geen last van heeft zeg.
    En thx jou Collin mag er ook zijn hoor:D:D:D:D Mijn meiden zijn graag fans:D:p

Zo nou voel je lekker welkom hier en ben blij dat je er weer bent:D

Dikke knuff

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo meiden ik ga ff eten misschien tot straks en anders tot morgen dikke Knuff

5. glimworm

@ Knuf en hex: ik heb hier en daar wel meegelezen met het kippentopic dus weet van de hoed en de rand. ;)

knuf, heerlijk zon'n knallende test! ik ga heel hard duimen dat beebje lekker nog 8 maandjes blijft zitten.

@ Collin: ja het gaat prima met hem. hij kan sinds koninginnedag helemaal doorrollen en nu hij dat dus doorheeft zet ie zijn hele box op zijn kop ;) ook het grijpenen vasthouden naar/van dingen gaat steeds beter, hij kan het :) balletje in zijn rammelaar nu ook zelf draaien!
    Maandag moet hij weer naar de APK en voor zijn prikken... pfff ben benieuwd, vorige keer vond ie het ook geen succes en brulde de hele tent bij elkaar!

ik zal zo eens effe een nieuwe foto van 'm opzoeken en effe hier spammen :D

6. glimworm

Deze staat op mijn bureaublad :D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Glimworm: wat een mooi mannetje! Ik heb de meiden van Hex gezien, dat wordt vast een mooi stelletje:D:D. En dan kan hij nog kiezen ook haha:p:p.
    EN wat fijn dat hij het zo goed doet!!!

Ik spam hier nog even op mij eigen manier...
    Dat is toch een aardige toename van het hCG lijkt wel... En toch blijft het eng/raar/onwenning/onwerkelijk enz enz...

8. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Wauw wat een mooie test.

9. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Wat een lief mannetje.
    En inderdaat fijn dat alles goed gaat.
    Heerlijk genieten van je mannetje.

Welkom hier. Is erg gezellig hier en je kan overal over praten wat je maar wilt.

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Wat gaat hij goed zeg en wat is hij snel:D ja ja ik weet het die van mij zijn gewoon wat achter:D ow jee hier volgende week ook voor de 3de prikke:$:( dat brullen doen die van ons ook :D

Wat een prachtige foto lekker ding hoor:D:D:D

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ knuffel wordt weer helemaal blij als ik je test zie hahahahaha:D nee nu blijf ik zitten ipv dat ik in de ronde spring:p:p:p

12. glimworm

wow wat een mooie test! ik zou er zo weer zo 1 willen! (al is het alleen maar voor die mooie streep :)
    maar daar wachten we toch nog maar even mee :D

@hex: hier is lange jan overal heel snel mee, vanaf zijn geboorte al. Hij is ook niet echt een babietje geweest maar meer een minimannetje dat verschil zagen we duidelijk nadat we zijn neefje Luc zagen die nu bijna 3 weken is, die heeft ook echt een babygezichtje en een babylijfje.

Dus jouw meiden lopen niet achter hoor! als ik hem zo observeer dan slaat ie het kruipen bijna over en rent ie zodra hij kan lopen de hele kamer door ;)

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Wakker worden:D:D:D:D:D:D

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D sorry tegelijk geplaatst haha:D

Ow je dus hij is een snelle jelle:p ja die van mij moet ik dan ook weer niet bij vergeten dat ze te vroeg waren en heel mini ach ze doen hun best haha dus komt vast goed met ze:p

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hey Glim, wat leuk om je hier te zien......En wat een schatje die "lange jan" van jullie. Heerlijk....Zielig altijd die prikjes, maar helaas horen ze er toch bij voor het goede doel...maar ik had dan zelf ook altijd de tranen aardig hoog zitten....

Hier gaat het idd heel goed, eindelijk een keer....

Knuffel, wat een SUPERTEST.........Dit ziet er echt enorm goed uit....Hoe voel je je??

Hexje, idd waren ze bij jou vroeg geboren, dus zijn ze ook misschien ietsjes later met alles...hoeft niet, maar kan wel he, vergeet dat niet....

Lente, het is hier inderdaad heel gezellig, gelukkig wordt er nu wat meer gekletst....

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo, het wordt hier gewoon nog druk!!
    Gezellig meiden!!

Hier gaat het langzaam aan wat beter. En nee, dat komt niet door de zwangerschap maar ben enorm verkouden. Daarbij lijkt het er ook nog eens op dat de hooikoorts ineens in volle vaart aan is komen zetten... Ach, er zijn ergere dingen gelukkig...

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hou ik in mijn achter hoofd:D:Dmaar ja je kent het vast wel je wilt zo graag hahahaha:D:D:D:D

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meijke, hoe is het met je meid???
    (nee, ze is er nu niet, maar vroeg het me ineens af...)

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    hahaha bij de eerste kijk je ze groot, dus bij jou is dat nu dubbel...maar daarna hou je ze liever nog even klein hoor, ik weet hoe hard het gaat en voordat je het weet kruipen ze en maken ze de hele boel onveilig....

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, balen van de verkoudheid en de hooikoorts-klachten....hoop dat het snel beter gaat.....maar die mooie test maakt toch wel een hoop goed, lijkt me zo....

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe het Meijke gaat....dusse....Meijke laat je hier eens horen........;);)

Deel Deze Pagina