Hier.....ik word af en toe gek van de jeuk, op mn buik en op mn voeten....zo erg op mn voeten dat ik er zelfs 's nachts af en toe van wakker wordt....grrr, alles al geprobeerd, mentholgel, 's avonds niet douchen maar grrr, je wordt er gek van... Verder alles goed hoor, ben zo blij met die kleine gup in mn buik die lekker ligt te disco-dansen....
Oh get meis, da's niet leuk!! Hex had ook zo'n jeuk en had uiteindelijk een oplossing!! HHHHHHEEEEEEEEXXXXXXX, waar ben je????
Ja ik heb de oplossing ok alleen dan niet lachen en denken dat ik compleet gek ben geworden want dat was ik al Je moet ff naar de dierenarts en een tube wondzalf halen..... het stink enorm maar het werkt echt super.... en daar gaat het toch om Dikke knuff
Kijkoperatie achter de rug. Alleg zag er goed uit en doorgankelijk. Vandaag een beetje bankhangen en morgen denk ik maar weer naar mijn werk.
Wat een goed nieuws! Maar misschien ook wel dubbel... Hoe nu verder?? Gaan ze nog verdere stappen ondernemen ofzo (naast de IUI natuurlijk)??? Lekker rustig aan doen vandaag hoor. Je bent toch onder narcose geweest (heb je er helemaal geen last van?? ik was echt hondsberoerd de dagen erna....)
Nee was eigenlijk meteen weer goed wakker en verder geen last gehad van de narcose. Vanmorgen wel een beetje dikke wallen onder mijn ogen en beetje verhoging, maar dat trekt nu gelukkig ook weer bij. Straks wel weer 2 paracetamol nemen want 1 sneetje hebben ze niet net onder navel gemaakt maar in navel en die doet wel zeer. Die bij het schaambot doet alleen zeer bij contact. En hoe voel jij je naast de verkoudheid natuurlijk? Al een beetje gewend aan het heuglijke nieuws?
@ Saskia fijn om even van je te horen meis, en niet onbelangrijk dat je het goed hebt doorstaan! Laat nu maar komen die dikke buik hoor
Fijn dat je van de narcose geen last hebt!! En dat sneetje in je navel...ieuw.. Maar dat is dan ook mijn afwijking hoor, niets of niemand komt aan/in mijn navel haha, het zal je tick maar zijn. Verder is het nieuws nog niet helemaal geland hoor. Ben nog een beetje een struisvogel denk ik... Dat komt vast wel (maar eeerst maar eens over 6wk1d heen...)
Hoi Jeetje wat kletsen jullie veel. Kan het haast niet bij houden. Grapje. Zal ook eens een recente foto van mijn 2 schatjes opzoeken.
@ Knuffel ik heb nog wel zo'n mutsje voor je hoor @ Lente idd wat een plaatjes Enne wij veel kleppen dat valt toch nog wel mee
ik denk dat als je je eerste echo hebt gehad en alles goed hebt zien knipperen (hartje) dat je een megagrijns op je gezicht hebt die je er niet meer afkrijgt @ wondzalf: helemaal geen gekke oplossing hoor! wonden gaan tijdens hun genezing meestal jeuken.
Ja valt best mee en vind het erg gezellig. ja he 2 moppies we zijn ook heel blij met ze al kunnen we ze soms wel achter het behang plakken. Gisteren avond nog had dochter een heel flesje schoonmaak middel voor mijn lensen door de gootsteen gespoeld. Net open , dag 8 euro.
De zald die ik gebruikte was eigenlijk voor dieren haha gebruikte het tegen het jeuken van de hormonen haha werkte perfect alleen zit er een luchtje aan lol
Rare dag vandaag dan schijnt de zon en zo regent het pijpensteelen. Vanmiddag had ik zowat spontaan een tweede hond er bij gekregen. Een jack russel bleef achter onze hond aanlopen nog geen jaar oud. Ging bijna mee naar binnnen. toch maar naar huis gestuurd word zo bende 2 honen en2 kinderen.