Leuk, lente, ideaal zo'n marktplaats voor buitenspeelgoed....Enne...Eet ze...wij doen ook gezond vandaag, bloemkool...
.Goedemorgen meiden De zon schijnt hier al vel , word vast een mooie dag. Zoon was vroeger wakker om 6 uur en wou niet meer slapen. Sinds half 7 beneden. Net maar mijn boerderij op hyves bijgewerkt. Zo maar een bakkie koffie.
Hier een iest minder goede morgen.... Lag nog lekker te slapen komt mijn hulp in de huishouding binnen... Die komt altijd in de middag, nu dus even niet.... Ach ja, jullie horen mij niet echt klagen hoor, ben allang blij dat ze komt en ik het dus niet zelf hoef te doen!!!
Haha, echt niet, die hou ik lekker zelf Ik vind het echt heeeeeeeerlijk dat ze komt hoor... Zeker in de tijd dat ik het echt in mijn rug had, ik kon helemaal niets...
Als iemand over een jaar of 18 een electricien nodig heeft, heb ik er waarschijnlijk 1 in de aanbieding. Collin kijt al een paar dagen heel gefascineerd naar stopcontacten LOL Hij heeft vanmiddag een paar nieuwe rammelspeeltjes gekregen, hij kijkt er 3 tellen naar en gaat liever met zijn monddoekies zwaaien pff... mannen? zelfs als ze nog maar 3 maanden zijn, zijn ze al niet te snappen Ik zit nu generatie 2010 te kijken. wel leuk hoor hoe je ziet dat zo'n kindje ineens gaat kruipen en de plinten van de muur af trekt ik kan niet wachten!!
Goedemorgen meiden Word weer een heerlijke zonnige dag. gisteren heeft mijn man de schommel geplaatst kinderen zijn weer helemaal blij.
Goedemorgen Gister was ik wel steeds online maar kwam er met de 2 dames niet toe om ff wat te zeggen Nu liggen ze nog te slapen 22 uur laatste fles gehad en nog steeds maffen lekker hoor dus ff bakkie thee voor mama en ff hier loeren Heb gister na 3 jaar geen contact met mijn moeder te hebben gehad een bak thee bij haar gedronken Ze wist niet dat ik was getrouwd en ook niet dat ze 2 kleindochters erbij had! Nee had ze niet mee daar wachten we nog even mee eerst maar eens kijken of ze het allemaal serieus meent dat ze is veranderd en alles anders wil doen! Kweet nog niet echt wat ik er van moet denken maar dat komt misschien vanzelf nog wel........... Knuff
Hex, heerlijk dat ze nog zo lekker liggen te slapen om die tijd....Even mama-Hex tijd.... En wat bijzonder, toch weer contact met je moeder, maar heel goed van je dat je het eerst even rustig aankijkt alvorens de meiden mee te nemen....Hopelijk is ze echt veranderd... Glimworm, leuk hoe Colin nu al niet te snappen is, wordt vast alleen maar erger Knuffel, hoe is het met jou vandaag? Al geland op je roze wolk?? Lente, leuk dat de schommel staat, het is er mooi weer voor en vakantie, dus wat wil je nog meer...
Fijn dat je weer contact hebt met je moeder. Wat er ook is gebeurd het blijft altijd je moeder. Hoop dat alles goed mag gaan.
@Glimworm: zijn de mannen zo jong al niet meer te volgen @Lente: goede timing met die schommel. Kunnen ze zich zelf lekker bezig houden met dit warme weer! @Hex: spannend hoor, dat contact met je mams. Ik hoop datz e haar belofte waar gaat maken.. @MVL: roze wolk??? waar??? Nog niet echt gevonden, maar komt vast nog wel!! @Hier: we hebben net een nieuwe tuinset gekocht. Ze komen 'm woensdag brengen.
knuf: en als die wolk niet komt is het ook niet erg hoor! ik was wel blij met het zwanger zijn, maar zat ook niet echt op een roze wolk. tot aan de 25 weken had ik helemaal nergens last van waardoor ik niet echt het gevoel had dat ik zwanger was. en rond de 30 weken begon ik eigenlijk een beetje kwaaltjes te krijgen, maar die was ik liever kwijt dan rijk.
Ik zit ook niet echt te wachten op kwaaltjes hoor. Vind de wc-pot best mooi, maar zit er liever op dan dat ik m van heeeeeel dichtbij bekijk zeg maar. Maar het is wel onwerkelijk zo. Er is wel 1 ding waar ik merk dat er iets is, of eigenlijk 2.... Mijn boobies, die voel ik goed zeg maar (arme knuffelman) Ik begin er langzamerhand wel een beetje in te geloven, en dat is al wat...
Logisch dat je op kwaaltje niet zit te wachten, haha, wie wel....Maar ben blij voor je dat het al iets is geland, of ben je nog steeds zo druk aan het broekloeren.... Enne..die roze wolk....zoals je weet heb ik die ook heel lang niet gehad, durf er nu pas van te gaan genieten, dus alle tijd... Vandaag maar weer lekker genieten van het mooie weer met zn allen....Heerlijk.... Hier: meestal laten de kids ons redelijk uitslapen op zondag, want dan gaan ze gewoon zelf alvast brrod eten en tv kijken, alleen nu met moederdag werd ik heel vroeg wakker gemaakt voor cadeautjes....ze snapten helaas niet helemaal dat ze ons beter eerste hadden kunnen laten uitslapen, dus was lekker vroeg wakker...
Zoow moederdag ook weer overleefd, ook al mag ik nu mijn eigen moederdag vieren, het is toch niet leuk als je dat nietmeer met je eigen mama kan delen @ hier Collin begint steeds beter door te slapen, gisteren had hij om 19.30 zijn laatste fles en kwam vanmorgen om 5.00 weer brullen! (voor zijn begrippen aardig doorgeslapen) ik kan hem om een uur of 12 savonds wel wakker maken voor een laatste fles, maar dan komt ie evengoed weer zo vroeg, dus lekker laten knorren voortaan vanmiddag moeten we naar zijn APK en 2e prikken, ben benieuwd hoe lang hij is, hij past nergens meer in of op (reiswieg niet, badje amper en waskussen ook nog net een randje) wij krijgen een boom van een vent!!