Zo, ik ga maar eens naar beneden. Eerst even de was uitzoeken en dan kijken of ik wat onkruid uit de voortuin kan trekken...
@ Knuffel, wacht maar nog even wordt hij wakker van jou gesnurk hahaha En ik ben heel normaal hoor dat moet jij toch weten haha En die baby die moet gewoon opschieten lol ik heb gegokt op vandaag
Ow ja ik heb ook nog wel wat onkruid en niet alleen in mijn voortuin hahaha dus waarneer kom je hahaha Je krijgt er een stoeltje bij das beter voor je rug hahahahahaha
Hahah, fijn dat ze dat stoeltje erbij krijgt Hex, das wel weer lief van je... En Knuff, is Knuffelman al terug? Balen van dat gesnurk, ik geef dan altijd een flinke por, dat ie anders moet gaan liggen.... Babybergen, laat die baby nu maar komen hoor, we zijn benieuwd.... Hex, ik mis je steeds op msn....We lopen, geloof ik, een beetje langs elkaar heen...als ik er ben, ben jij er niet, en andersom.... Vandaag hier een lekker rustig dagje thuis, hebben we lang niet gehad in de weekenden en dan morgen een verjaardag...
ai klote werk ..... heb een balkon dus geen last van tja baby mag wat mij betreft vandaag ook wel komen hoor, maaruhm, denk t niet, tis zo stil momenteel........
ow ladies even wat in de groep gooien hoor, zit mij op te vreten hier......... ok we hebben zelf een kindje op komst, en ik accepteer echt wel geluiden van kinderen maar ik heb een gezin boven mij wonen.....damn.....ik trek dat niet meer.... uitleg: huizen hier zijn luxe appartementen, vroeger seniorenwoningen je mag hier maar met max 4 personen wonen boven ons woont een buitenlands gezin met 3 kinderen, nou heb ik niks tegen buitenlanders hoor, ben zelf van indo bloed en mijn man joods,maar ze kunnen ook amper nederlands en dat stoort mij wel ik heb elke dag van 07.15-8.30 en van 12.15-12.45 en van 15.30-20.00 geluids overlast in het weekend de hele dag van 07.15 tot 20.00 het zij in stampen, schreeuwen, krijsen, spullen op de vloer gooien, deuren slaan ect, aangezien de bovenburen een hele goedkope laminaatvloer hebben liggen, met waarschijnlijk geen goede ondervloer horen wij echt alles behoorlijk..... nou hebben we meer dan eens aangebeld met de vraag of het iets rustiger mag, stil hoeft echt niet, we kunnen heus wat hebben maar door het plafond heen lijken te komen stampen en krijsen vinden we gewoon te ver gaan hier werd de eerste keer een week lang aan toe gegeven en toen begon de ellende weer.... weer aangebeld, gesprek gehad.....discussie ook gehad....want meneer zei dat ik er nog wel achter zou komen als onze kleine geboren is.....heb de beste meneer verteld dat mijn opvoeding anders zal liggen en ik mij niet zal laten uitfoeteren door mijn kinderen van 4 6 en 7 jaar (wat dus bij hun wel dagelijks gebeurd) afin.......niks geholpen, weer aangebeld, weer netjes verzocht maar nu wat dringender en dat we anders klacht gaan indienen weer niks geholpen, 4e keer er naar toe en toen werd de deur voor ons neus gewoon dicht gesmeten met de mededeling dat ze er niks aan gingen doen....... klacht ingediend bij de woningbouw.....burenbemiddeling gesproken en we zitten nog in het traject maar het traject is lang......en het schiet niet op die instantie's en ze doen te weinig en het gezin geeft er gewoon niet aan mee....... nu is het vanaf 07.15 alweer raak en een heuze apenheul boven mijn hoofd...... en mijn geduld raakt heel erg op...... als ik haar tegenkom bij de lift dan flikt ze me al dat ze gewoon vertrekt met de lift en mij zwanger en wel laat staan en als ik dan de lift terug krijg zijn alle verdiepingsknopjes ingedrukt dus stopt ie overal........allemaal pesterijen ook hebben ze mijn auto al 2 x te grazen genomen (wat ik helaas niet kan bewijzen) en heb ik al van de halve buurt moeten horen dat ze er allemaal vanaf weten, maar niemand die er wat aan doet.....(mensen in de buurt vooral de ouderen zijn bang) nou ben ik normaal een echt rouwdouwer en redelijk grof maar kan nu ieder moment bevallen ook en gezichtsverlies lijden in de buurt is ook niet wat ik wil wil niet bestempeld worden als de aggressieve " tokkie" van de buurt maar de weg van de officiele instantie's is lang, heel lang........en mijn geduld raakt echt op nu........en ik weet niet meer wat ik moet doen..........mijn woede loopt met het uur op.....met de dag.....en elk aanblik van ze zet mij bijna aan tot aanslag iemand nog tips???????? sorry voor het lange verhaal hoor, moest het even kwijt.......
He bah, BabyB (vind je toch niet erg dat ik je zo noem???), wat een nare situatie. Heb je al nogmaals contact opgeomen met de woningbouw? Dat het zo echt niet langer gaat? En weet de w.bouw dat ze er met te veel mensen wonen? Misschien wel klikken maar toch, als hun boven het hoofd hangt dat ze eruit moeten ... Misschien helpt dat. Ik zou verder ook niet weten wat je moet doen. Was het nou laat in de avond of in de nacht dan kon je de politie nog bellen, maar dat heeft nu ook geen nut... Ik hoop dat toch het officiele traject snel iets op gaat leveren. Die zou ik wel achter de broek aan zitten. Laat zij maar eens met die mensen gaan praten dan. Moeilijk hoor, bah... Hier ziet de voortuin er weer een beetje uit als een voortuin, en niet als een oerwoud . Knuffelman had nieuwe spiegel kappen gekocht voor op zijn "nieuwe" tuut, en die hing hij dus ohalen vanmorgen. Waren helaas niet degene die hij besteld had... Toen hij terug kwam stond ik op de ladder de heg te snoeien haha, je had die kop moeten zien (had besloten maar te gaan snoeiwen ipv onkruid trekken, beter voor mijn rug). Maar uiteindelijk heeft hij geholpen en ziet het er nu weer een stuk beter uit. Nu wel kotsmisselijk, maar gaat vast weer over (beetje te veel "ondersteboven" gehangen). Zo onder de douche door rennen en dan naar een verjaardag van een mannetje dat vandaag 2 wordt!!! Leuk hoor. Dus allemaal een fijne dag en tot later!
ja hoor, jullie mogen ook BB zeggen of natasja, wat jullie zelf willen ja ik ga maandag weer bellen met de woningbouw, want dit trek ik zo niet, ze is nu al meer dan 15 min aan het schreeuwen hierboven en ik kan muziek aanzetten enzo maar hoor het er gewoon doorheen en wil niet zo hard aan moeten zetten dat ik weer problemen met mijn andere buurtjes krijg..... de woningbouw weet af van het feit dat ze met 1 persoon teveel leven een soort van gedoogbeleid omdat de kleine daar geboren is, en zij nog niet ver genoeg op de lijst staan om een andere woning te krijgen (en dit naar horen zeggen ook niet kunnen betalen) wel hebben we al verklikt dat zij een laminaat vloer hebben en dat mag hier ook alleen onder bepaalde voorwaarden zoals bijv een gouden ondervloer (peperduur!) zoals wij hem hebben.....en met toestemming van de opzichter (hebben wij!) dus we kunnen iig maken dat ze of de ondervloer moeten veranderen of andere vloerbedekking moeten nemen......... eigenlijk wil ik dat soort dingen helemaal niet, maar ik krijg ook geen medewerking van ze dus ze laten mij geen keus helaas..... de man heeft zelfs gezegd dat hij wel wou dat wij klachten in gingen dienen in de hoop dat hij dan snel een andere (eengezins) woning zou krijgen.... ik geloof dat ie het allemaal niet zo goed begrijpt hoe het werkt
@ Mvl ja ja je wilt gewoon niet met me kletsen Ik ga beter opletten en anders ga ik je wel stalken kus voor jou @ BB Goed zo maandag de woningbouw bellen en dat gewoon elke dag gaan doen tot ze je zat zijn dan gaan ze er vast wel wat aandoen Anders zou ik het ook niet weten, wel vet balen je hebt helemaal nu je rust wel nodig Hier een buurvrouw die steeds zeurde om niks, toen dachten we nog dat word wat als de meiden er zijn en toen was het ineens over hihi maar ja daar heb jij niks aan @ Knuffel doe je wel voorzichtig lol arme Knuffelman heeft hij nog zijn speeltje niet en ja hoor misselijk word je van op de kop hangen *proest* blijven volhouden haha Knuff voor jullie allemaal En BB baby chiet nou eens op
ow dames ik doe trouwens mee aan buikcompetitie Zwangerschapspagina - Buik van de Maand enne.......... verveelde me, dus ben weer gaan fotosoepen (photoshop) en besloten maar weer eens een foto van mij en mijn man te doen
Mooie foto hoor! Wil ik op je stemmen zegt het forum dat ik al gestemd heb deze maand???????????? Heel apart want daar weet ik niks van!!!! Das balen!!! Volgende maand gewoon weer mee doen dan stem ik op je hihi...... Knuff
Haha nee hoor, ik ben er wel. We hadden alleen gisteravond bezoek, vanmorgen weg en vanmiddag geslapen. Mee naar Turkije, was dat maar waar. Zucht...
@BB wat een aso's :x ik ken het maar al te goed, gelukkig waren mijn oude buren snel verhuisd en nu ik samenwoon hebben we weer andere luidruchtige buren :s Die weigeren pertinent om hun stoelen netjes op te tillen als ze ze aanschuiven, nee lekker over de plavuizen daarmee, schreeuwen en slaan met de deuren is ook heel normaal Maandag bellen en zeggen dat je op knappen staat en dat je baby'tje en jij straks rust moet hebben als het er is!!!! op je strepen staan meid Desnoods bel je de politie , net zolang tot ze er gek van worden en van hun zitvlees afkomen, (als je maar gehoord word) (ik zou graag mijn vader of mezelf op ze afsturen, dan wordt ze de mond wel gesnoerd)
@Hex: Knuffelman was inderdaad wel een beetje teleurgesteld. Ach, groeit hij wel weer overheen hoor... @BabyB: ik heb gestemd hoor! Mooie foto!! @Hier: ik was op een verjaardag. Er is daar door wel 4 verschillende mensen gevraagd wanneer wij nou eens kinderen gaan krijgen. Ik heb er een beetje omheen gedraait, maar waarom vragen mensen dat zo rechtstreeks?? Dat je nou vraagt: goh, hebben jullie een kinderwens... Daar kan ik wel wat mee, maar botweg: het wordt u weleens tijd voor jullie, niet??? Heb eigenlijk geen antwoord gegeven, beetje in de trant van "we zien wel hoe het loopt". Blijft verassend hoe verbaasd ik toch elke keer weer ben, vraag mezelf dan altijd af of ik zo direct was???? (ben wel van de directe, maar kan me dit toch niet helemaal voorstellen). Ben benieuwd of iemand uiteindelijk gaat bedenken dat ik dus heb staan liegen
Zo kom nog even langswaaien om jullie allemaal weltrusten te wensen en BB misschien vannacht? Ik denk in elk geval aan je! Als BBB (babybergenbaby) nou niet komt hoop ik dat je heerlijk kan slapen! Weltrusten allemaal Dikke knuff
ik had dat ook vorig jaar, een neef van mijn vriend schoot ook zo effe uit terwijl ik dus al een miskraam had gehad, als blikken konden doden?? hij wist achteraf van niks zegt ie, maar zijn vriendin wel, die had het op hyves gelezen en zij kwam bij mij zijn excuses aanbieden. Ik had al niet veel met ze (ze zijn een beetje de buitenbeentjes van de fam.) maar na dit zeker niet meer.