en weer bijgelezen (deed ik al een tijdje...) alleen zo lastig om overal en nergens te zijn! Euhmm verder weinig nieuws.. HEb vabndaag 12 buisjes bloed mogen leveren *zelf aangevraagd via de huisarts.. ik wil weten hoe mijn waarden nu zijn ed t.o.v een jaar geleden.. ik ben er nml helemaal klaar mee) mvl.. zo fijn dat je echo weer goed was!!!!! Deze heeft een goed plkeje bij haar (of zijn.. maar ik denk een meiske) mama!
Thanx Nanette, ben echt heel blij met deze echo. Nu hoop ik echt te kunnen gaan genieten... Bieb, fijn om te horen dat je hier weer hoop van krijgt....Dan ga ik vanaf nu heel hard duimen dat het voor jou ook snel is weggelegd....Dat mag wel eens een keer.....Je bent een lieverd...
@ Marjolein103, het antwoord van Mvl is idd duidelijk, verder betreft het niet 2 kippen maar er zijn in de loop der tijd meerdere dingen geweest. En dat gebeurt nu eenmaal. Dan kun je er voor kiezen om te blijven en je niet op je plek te voelen.... ik schreef al niet meer mee.... of je kunt er voor kiezen een nieuw plekje te zoeken.... daar heb ik voor gekozen. Het heeft met mij te maken en niet met andere kippen..... ik heb ook aan niemand een hekel.... maar ga ook zeker een discussie niet uit de weg maar dat heb je vast wel gemerkt.... dus voor jou en voor iedereen die wil je bent hier ook welkom om mee te lezen, te posten of wat je ook maar wil de deur staat open voor iedereen....... en ik heb niks te verbergen........ En wat bertreft die pbjes ik heb er 1 in mijn bezit maar het is niet aan mij om dit naar iemand te versturen....... het heet niet voor niks een privebericht....... @ Mvl het eten was heerlijk echt fijn even verzorgt te worden wat lag er op jou bordje? Vast een groot feestmaal @ Nanette 12 buisjes pfffffffff nu weer zien dat je dat ergens mee aan gaat vullen een wijntje een idee (voor het idee dat het aangevuld word of zo dan) @ Ik duim ook hard met Mvl mee hoor biebje Zo nu ga ik even mijn dames wat te eten geven voor ze echt beginnen te protesteren Knuff
Je mag hier altijd (liever de laatste keer) komen wachten hoor dan wachten we met je mee ook 9 maand lol
Ja hoop ook dat dit de laatste keer wachten is.....had nu twee grote follikels.....dus 2 keer zoveel kans dan maar (om positief te blijven)
Het is je goed recht om ergens anders je plekje te gaan zoeken. Helemaal als je je in het oude hok niet meer thuis voelt. Je hebt groot gelijk, waarom zou je ergens blijven schrijven als je je er niet meer fijn voelt. Maar ik vind zelf de manier waarop wel heel extreem. Ik bedoel je bent bijna nooit meer in het hok, en dan ineens kom je een bericht plaatsen dat je er blijkbaar niet meer hoort. Gevolgd door de andere meiden met dezelfde mededeling. Dat bericht is als een bom voor de meeste meiden die van helemaal niks weten en er verder geen uitleg over krijgen. Dat vind ik wel heftig als ik eerlijk ben. En ik vind ook niet dat jij het betreffende pbtje moet plaatsen. Het is alleen zo dat de meiden waar t over gaat t idee hebben dat ze niks gestuurd hebben en graag bewijs willen zien. Ik zei ook niet dat t hier geplaatst moet worden.
Ik heb al eens eerder gemeld dat ik me er niet meer thuis voelde. De reden van mijn laatste berichten was om het op te nemen voor Rieanne...... Ik stuur ook de berichten niet door via pb, dat is aan rieanne en niet aan mij ....... em bedoelde via pb en niet hier Ook heb ik geen zin meer in een eindeloze discussie hier over, sorry maar voor die mails moeten ze bij Rieanne zijn.. en voor de rest ben ik er klaar mee. Hoop dat het weer gezellig wordt in het 30+ en wens iedereen alle goeds (niemand uitgezonderd) en als iemand zin heeft om hier een keer wat te plaatsen wees welkom..... en er is geen achter liggende gedachte bij de titel van dit topic.... en ook niet bij het eerste berichtje het was wat even in mij opkwam.... wil er niemand mee kwetsen..... Knuff hex
MvL, GEFELICITAAAAART!!! Meiden, gaat me niet lukken alles bij te houden, maar voor dit soort feestelijke gelegenheden kom ik graag even met de polonaise in huis vallen. Geniet ervan meid!
Thanks, Sprokkel, ben er zelf ook heel blij mee.. Inderdaad FEEST nu.....Zo bijzonder om te zien dat het na drie MK toch goed kan gaan, wat een enorm wonder waar we hier thuis ONTZETTEND blij mee zijn....
Haha, meiden, leuk nieuws.....kwam bij de VK, kreeg ik ALWEER een echo....ze had speciaal voor mij het apparaat aangezet. Echt heel lief....
Kijk dat is nog een service dus je hebt weer wat voor in je plakboek??? Nog even mag je wel een plakboek maken voor alleen de echo's Kon ze al zien wat het was??? Nee ik ben niet nieuwschierig hahahahaha
haha , nee hoor, je bent helemaal niet nieuwsgierig....heb het niet gevraagd.....deze Vk was nog in opleiding voor de echo's, dus denk toch niet dat ze het al had kunnen zien.... enne....heb al een speciaal fotoboekje voor alle foto's, maarre....hij is al bijna vol.... hoe is het met jou?? meiden weer wat rustiger????
Ja het gaat eindelijk beter met ze, na 3 zwaar gebroken nachten en vieze luiers waar de boel langs loopt vindt ik dit wel lekker hoor haha ze zijn nog een beetje verkouden maar dat gaat ook al een stuk beter. Vanacht hebben ze zelfs 6 uur aan 1 stuk geslapen en ik dus ook dus ben weer fris en fruitig Ben nu het huis maar even een grote beurt aan het geven is de laatste paar dagen nogal blijven liggen maar ben er bijna ben er bijna maar nog niet helemaal nu ff bakkie thee aan het doen En jij wat doe jij behalve feesten op deze nogal triest uitziende dag? Met Rieanne was Door door de apk voor vandaag maar de bloeddruk wil nog niet zakken ik hang eraan maar ja dat helpt ook nog niks Nu hopen dat hij snel wat gaat zakken dikke knuff
Euh nee geen leuke dingen het weekeind haha gewoon weekeind haha En jij wat ga jij doen om je weekeind weer stuk te krijgen??