BB, geniet nu maar lekker van je meisje....Leuk zo'n ingeleide bevalling. Had ik ook bij de eerste en kan het me nog goed herinneren hoe heftig die was...Maar das achter de rug, en nu dus lekker genieten van dat lieve kleine wondermeisje...Mooie naam trouwens.. Isa, welkom hier. Hopelijk voel je je snel thuis in dit gekke alles door elkaar gebeurende hok.. En ja, Knuffel, ben ook benieuwd hoe het met je is...Vandaag heb ik (alweer) een drukke dag, maar zal toch proberen hier en msn in de gaten te houden om even te loeren hoe het met je is...
Je bent mij vergeten Goedemorgen allemaal! Babybergen, wat een mooie dochter hebben jullie! Maar dat heeft ze van jou zag ik op de foto Miekie, hoe is het mer Sterre? Knapt ze al een beetje op? Isa, leuk dat je ook mee komt kletsen. Hoe is het met de rest? Hex, ik ben een zebraknuffel aan het haken. Zet een foto neer als hij af is. Heb al een paar andere knuffels gehaakt en het gaat steeds beter. Heb het mezelf aangeleerd met behulp van youtube, daar kan je een hoop op vinden zeg! Dat vilten ken ik niet, zal het eens opzoeken. Vandaag met een vriendin uit eten, nog voor zoon zijn verjaardag en haar verjaardag die maandag is, maar ik heb er eigenlijk geen zin in. Nou ja het wordt vast wel gezellig. Zal een foto plaatsen van mijn creaties. De aap heb ik aan de vriendin die gisteren jarig was gegeven. De olifant aan een andere vriendin. Fijne dag allemaal!
Dit is de olifant. (Alsof jullie dat niet zien, maar ik moest wat schrijven anders zou het niet gepost worden)
Haha een voetbal nou das nog schappelijk toch of loopt het al tegen een basketbal aan??? De skippy houden we nog ff in de kast haha dat is veel te groot voor jou arme lijfje
Wat leuk! En wat knap dat je het via youtube hebt geleerd zeg ik vindt ze super en het houdt je van de straat Ik maak viltpoppen, dieren maar vooral heksen Het laatste wat ik geknutseld heb is Elvira haar naam die komst straks boven het bedje te hangen als de klaboe's er af moeten. Die van Marouscha moet ik nog mee beginnen het meeste werk is het knippen.... het in elkaar zetten is zo klaar maar ja dan moet ik er wel een keer aan beginnen natuurlijk he haha Bekijk bijlage 156178 Dit is het! Lol en dit is een voorbeeldje heb dit patroon wel liggen en moet hem nodig maken maar ja dames gaan voor
Hexje, zag net dat je me niet vergeten was, nu ben ik weer blij Het gaat hier alleen zo snel, ben je rustig een berichtje aan het typen, ben je klaar, staan er weer een stuk of 10 Dat vilten ziet er leuk uit zeg! Als je kan, wil je dan meer laten zien? Verhaal in een notendop: Vader van mijn zoon woont in Amerika, en we kunnen niet bij elkaar zijn en dat gaat waarschijnlijk ook nooit lukken ook. Helaas! We wisten dit van tevoren en hebben bewust de keuze gemaakt om toch voor een kindje te gaan. Gelukkig is dit gelukt en heb ik een minihem hier rondlopen, nou ja kruipen(Hij kan wel lopen trouwens, hij durft alleen nog niet zo goed.) Ik zal altijd van hem blijven houden en ik weet hij ook van mij.
Ok dus eigenlijk sta je er helemaal alleen voor Das een beste klus meid. Jammer dat hij niet hier kan blijven ik hoop dat hij zijn zoon wel regelmatig kan zien... want dat lijkt me toch ook niks zo ver weg te zijn en je kind hier..... Haha kruipen is goed en niet durven ook haha anders moet je alles weghalen lol Dat wordt hier straks nog wat haha gelukkig heb ik een eigen geknutselde tafel van 3 oude aardappel kratjes en die kan ik zo weg pakken Dikke knuff
Nou het erge is, hij heeft zijn zoon nog helemaal niet life gezien. Ach het is een heel verhaal, we zijn in ieder geval druk aan het sparen zodat ik die kant op kan en iederen zoon kan zien. Zoon is trouwens 50% Navajoindiaan, een mooie mix tussen Indiaan en een blanke
Oh en het huis is al kinderproof, heb geen zin om de hele tijd nee te moeten zeggen omdat hij dingen doet die niet mogen, alhoewel hij vaak nog wel dingen ergens vandaan weet te plukken waar hij niet aan mag zitten. Doe je zo je best
Ow jee das helemaal niet leuk..... Op dat je snel genoeg hebt kunnen sparen meis en hem jullie zoon kan gaan showen Dat was eigenlijk mijn volgende vraag hahaha of hij een half bloedje was haha ja dus nou dan heb jij vast en zeker een hele knappe zoon Maar het lijkt me allemaal wel moeilijk zo..... gelukkig bestaat er msn en skype dat je hem via de pc kan showen maar ja in het echt is toch anders Knuff
*proest* idd doe je zo je best haha ach ja dat ben ik hier al gewent van de katten heb er 4 maar 2 vinden van alles wat niet mag haha ach ja kan ik vast oefenen hahaha En de hele tijd nee te moeten zeggen zou voor mij ook niks zijn hoor maar ja soms zal het wel moeten anders worden het van die bob de bouwers haha en dan niet kunnen we het maken aar kunnen we het slopen haha
Katten zijn inderdaad ook net kinderen Zoon is nu op een leeftijd dat hij dramatisch gaat huilen als er nee tegen hem gezegt wordt probeer hem vaak af te leiden, maar soms krijgt hij een nee en dan mag mama zich bergen. Dat krijg jij straks dubbel Ach misschien valt het ook wel mee. Ik spreek je daarover over 8 maanden wel Dit is zoon. (Haal straks de foto weer weg.) Hij heeft de ogen van zijn vader en is licht getint al zie je dat op deze foto niet zo Zijn middelste naam is Shash dat is Navajo voor beer. Zoals jullie kunnen zien doet hij die naam eer aan
Wat een mooi ventje zeg Je kan ook op de foto wel zien dat hij niet echt hollands is hoor haha het is idd een beertje nou hoop ik wel meer een knuffelbeertje natuurlijk Dat wordt later nog wel een harten breken hahaha
Zoon is een echte knuffelbeer en daar ben ik heel blij mee!!! Ik heb wel gehoord van kindjes die niet zo van knuffelen houden en tijdens mijn zwangerschap heb ik tegen hem gezegd dat hij wel een knuffel moest zijn. Hij heeft geluisterd, zo goed zelfs dat ik soms zoiets heb van nu even niet maar dat gebeurt niet vaak hoor Zijn die meiden van jou knuffels? Ik denk ook wel dat het een hartenbreker gaat worden, hij kan nu al zo lekker sjansen met de dames. Lekker ding! Maar gelukkig is ie eerst nog een paar jaar van mij
Idd gelukkig is hij voorlopig nog van mama voor je het weet is hij grootMaar nu nog ff zelf genieten Zo ik ga even een fruitje uit delen hier aan de 2 hongerige monsters
Ow jij maakt het spannend waarneer ga je weer een testje wagen??? Als ze buiten de deur blijft natuurlijk
Ik weet het niet. Ben bang dat ik alsnog ongesteld ga worden en dat de test dan voor niets was. Wat zal ik doen? Vandaag nog of morgenochtend?