oeeeeh vind het nu spannend worden hoor keely.... en met sterre gaat het stukje bij beetje beter gelukkig
Haha sorry. Gisteren had ik een negatieve test dus ik denk nu laat maar komen dan weten we waar we aan toe zijn maar tot nu toe nog steeds niets. Gelukkig gaat het een beetje beter met je meisje.
Hoi meiden, Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Ik ben echt bekaf, dus niet zo'n zin om wat te schrijven. Zoon ligt nu net te pitten en ik ga er ook even in. Hopen dat ie even blijft slapen kan mama wel gebruiken. Misschien tot later.
wordt nu wel spannend keeley fijn dat knuffel er straks weer bij komt, gaat het een beetje met haar? jsvlinder: rust maar lekker uit hoor, ik herken dat vermoeide gevoel wij hebben weer een leeg huis nu (hehe) leuk hoor,visite en kraamzorg en familie ,maar ben ook altijd weer blij als de rust gekeerd is! vanmiddag heb ik eindelijk na dagen zelf de kleine in bad kunnen doen,daarvoor was ik nog te slecht ter been... en wat was dat genieten zeg! haar eerste stoere roze pakje aangetrokken en zo koddig he ik ben er gewoon zelf ook een bijpassend truitje bij aan gaan doen hahaha kan het niet helpen......ben zo verliefd!
toch gewoon nog heel even geduldig zijn hoe moeilijk ook..... er is nu niet heel veel wat je kan doen namelijk
Zoow wij zijn ook weer terug in de bewoonde wereld! en tjonge wat is het hier een kippenhok zeg! ik heb wel alles globaal gelezen maar het is teveel om overal op te reageren., sorry @ Newbies (bekend en onbekend) welkom en blijf vooral inbreken! @BB blijf vooral je gevoel volgen, een babietje kun je niet "teveel" verwennen door lekker dicht bij je te houden, ze hebben het nu nog nodig zelfs! @ Femke: sterkte met het verlies van je moeder, ik weet hoe het voelt. Mijn mama zou eind van de maand 60 worden en is morgen over een maand al 5 jaar bij ons vandaan knuffel voor jou @ zieke kindjes, veel beterschap @Keeley: jij maakt het ook niet spannend zeg! Morgen maar weer een rondje kruidvat? @ knuffel: hoe is het nu met je? @ iedereen: een dikke knuffel voor jullie @ hier: Voor ik wegging had ik ook het bericht van Pacific meegekregen van haar kindje en daarnaast nog 2 nieuwsberichten over plotseling oveleden kindjes en dan het nieuws van knuffel, pff ik had hem goed zitten die eerste avond in het huisje, kon zo snel geen stopcontact voor de babyfoon vinden en schoot al in de stress (gelukkig was daar glimvriend die wel een stopcontact gevonden had) de rest van de week had ik er geen last meer van hoor! Collin heeft zich prima vermaakt in het zwembad, de eerste keer zijn we sochtends vroeg gegaan, daar was nog niemand in het peutergedeelte en kon hij rustig wennen. de 2e en 3e keer zijn we wat later gegaan en al die kinderen zien spelen vind ie nog het mooiste Hij viel na het zwemmen als een blok in slaap. Ook snachts heeft hij lekker doorgeknort, ik moest hem sochtends zelfs gewoon wakkermaken voor zijn fles, dus de buitenlucht doet hem goed! Van de konijntjes heeft ie weinig meegekregen, dat snapt ie nog niet helemaal Morgen moeten we weer naar zijn maandelijkse APK, ben benieuwd, hij drinkt de laatste tijd weer slecht, en waar het nou aan ligt???? @creabea: ik zal "als het tussen de bedrijven door lukt" ook eens een paar van mijn werkjes spammen!
jaaa keely....kruidvatjuhhhhhhhhhhhh. nu officieel 3 dagen over tijd!! ben je dit vaker? ben je het altijd regelmatig?? ooh heerlijk weer die spanning!
Haha sorry.. Mijn cyclus is 'normaal' 28 of 29 dagen. Vandaag is dag 31. Ik durf helemaal geen test meer te doen. Hij was al 2 keer negatief. Maar ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
doe je die goedkope kruidvat test dan? enne laat ons even dan mee gluren met je test?? zo leuk! hihi mag dat?
glimworm: lekker dat jullie het zo fijn hebben gehad ben benieuwd wat de apk keurmeester zegt... keeley: klinkt op zich wel goed, misschien zijn je waardes nog niet meetbaar dat gebeurd wel eens...... maar als je nega test,gewoon lkr doorgaan als altijd en dan is de eventuele teleurstelling niet zo groot...en na een paar dagen weer opnieuw doen.... even spam, ik ben zo verliefd op dat kind!
@BabyBergen: Cutieee! @Miekiee: Ja de 2 voor 5 euro. De test van zaterdag dacht ik wat op te zien, maarja dat is gewoon omdat ik het te graag wil. (denk ik) Ik ga gewoon vaker naar de wc om te kijken of oma er al is. :S Denk dat ik morgenochtend maar weer een test doe. Maar dan wel duidelijkheid AUB! :x Zal hem dan wel hier plaatsen als jullie dat niet erg vinden?
Tuurlijk mag dat Keeley, kunnen wij ook effe meegluren BB, wat een stralende mama heeft dat mooie meisje!! @ hierffff dat had ik weer! Was ik gisteravond laat nog op zoek naar mijn groeigids voor Collin om mee te nemen (daar zitten ook de vaccinatieformuliertjes in) het hele huis 4 keer overhoop gehaald maar nergens te vinden. Waarschijnlijk laatst met een grote stapel bij het oud papier beland (die al opgehaald is) ik stond stijjf van de spanning en kon niet in slaap komen, belt glimvriend vanochtend naar het CB en is er (nog) niks aan de hand, als ik maar aanwezig ben, pfew Toeval of niet, ben toch 2 kilo lichter
bb..wat een geweldige foto meis!ik snap dat je verliefd ben meis. keely....ik heb even jou berichten nagekeken (hoop dat je het niet erg vind)..en een beetje uitgerekend,na mijn idee moet jij vandaag ongi worden!of heb ik het fout?