haha tnx al vind ik mijzelf nog een fikse zombie glimworm: herken ik ! zo waren wij de formulieren van erkenning kwijt zweet brak me uit haha......gelukkig ook niks aan t handje.... keeley: ja hoor plaats maar, mijn arendsogen kijken mee!
Hoi meiden Even snel een berichtje van mij. Moet zo mijn kleine jongen weer van schooltje halen. Sorry dat ik niet heb gereageerd. gisteren ochtend gewwerkt en verjaardag gehad. Ben er ook niet helemaal met mijn hoofd bij. Morgen naar de kinderneuroloog met Thomas. Krijgen we de uitslag van het d.n.a onderzoek. ben erg zenuwachtig voor de uitslag en kan overal om janken. B.b wat een schattig meisje heb je , zou er ook verliefd op zijn hoor. Geniet van je meisje.
Goedemorgen @ Js heb je gister en vannacht nog een beetje bij kunnen slapen??? Hoe si het met je mannetje? @ BB Wat een geweldige foto de liefde straalt er af heerlijk Met Knuffel gaat het redelijk naar omstandigheden. Zijn hier gister geweest hebben gebbq-t en het was heel gezelli maar onze lieve Knuffel was toch anders..... maar dat is ook niet zo raar natuurlijk..... Misschien komt ze vandaag nog wel ff langswaaien @ Glimmie wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad weer ff lekker bij getankt hoop ik Heerlijk dat Collin het ook naar zijn zin had en lekker heeft kunnen maffen Dat van die babyfoon snap ik wel.... door die verhalen voelt alles even anders..... fijn dat je weer gerust was toen de babyfoon het stopcontact had bereikt.... Laat je ff weten wat ze bij de apk zeiden En ik ben die boekjes ook altijd kwijt haha nu heb ik ze onderin de luiertas liggen heb ik ze altijd mee en kan ik ze vooral niet kwijtraken Collin vandaag laatste prikjes voor ff???? @ Miekiee hoe is het met je meis???? Goed zo 1000ste bericht en pagina 100 vol hoe heb je het uitkunnen knutselen haha @ Keeley nou ben benieuwd hoor lol je houdt het wel spannend zo Zo hier vandaag naar de ka met Marouscha. Die heeft (voor diegene die dat gemist hebben lol) een heamangioom (aarbeienvlek) op haar rug. Nou is deze pas dik 2 maanden stuk geweest. Echt wat een ramp! Als je haar een schone luier aan ging doen dacht ze al dat je daar ook (weer) aan ging zitten en schreeuwde ze al moord en brand. Inmiddels is hij dicht en daarvoor had onze ha een afspraak gemaakt in het zh. En hebben besloten om maar gewoon te gaan, hij is nu heel maar voor het geval hij dan wel weer stuk gaat dan zitten we vast in de molen zeg maar. Ze had er heel veel last van, kon slecht op haar rugje liggen, optillen was een ramp, lachen deed ze bijna niet meer en kletsen deed ze ook niet. Nu hij dicht is doet ze alles wel weer gelukkig dus toch een teken dat het haar wel flink heeft belemmerd in haar "groei" Dus we zijn benieuwd wat ze er van gaan zeggen. Dikke knuff
Ik ben vrijdag 7 mei voor het laatst ongesteld geworden. Mijn cyclus is tussen de 27 en 29 dagen. Ik had hier voor de banner ingevuld 7 mei laatste keer ongesteld geworden en dan cyclus 29 dagen.. Ik snap er niks meer van. Durf ook niet meer te testen. BB: Mooi meisje, mooie mama Glimworm: whaha Hexje: sorry haha
Wow eindelijk de uitslag! Kan me voorstellen dat je er ziek zwak en misselijk voor bent hoor! Het is toch dat je definitief bevestiging gaat krijgen van wat je stiekem misschien al in je achterhoofd weet.... en lekker huilen hoor lieverd als je dat nodig bent das helemaal niet erg *slaat arm om je heen* En niet vergeten he wat ze ook zeggen het blijft jou mannetje!! En hij is dan niet anders als andere kinderen maar gewoon extra bijzonder Dikke knuff
@ BB vindt je er op de foto goed uitzien hoor al voel je je zelf een spook hahahaha op mijn eerste foto met de meiden ben ik ook een spook ach zal wel tussen onze oren zitten hahahaha Hoe gaat het met je doos euh hechtingen???? Knuff
hwy meis..ik weet als geen ander hoe het voelt om te wachten voor een uitslag..walgelijk gewoon,maar aan de andere kant wil je ook gewoon weten wat je kindje heeft en kan je het een naam geven. meid het is gewoon dubbel...komen ze er nog niet uit blijf je toch zoeken naar een antwoord,en of je krijgt een uitslag waar je misschien heel erg van schrikt,of juist (zoals ik) blij van werd,want nu wist ik waar ik na al die jaren aan toe was! maar ondanks alles is idd je kindje bijzonder! net zoals de onze..zo staat er boven mijn dochters bed een tekst met: tien vingertjes tien teentjes alles is volmaakt maar ik heb echter nog iets extra's wat mij zo bijzonder maakt. heel veel sterkte meid morgen met de uitslag.....!!!
We willen gewoon duidelijkheid , weten wat hij heeft. gewoon rust. We kunnen hem dan beter helpen. We houden verschrikkelijk veel van ons mannetje , met beperking of niet we kunnen hem niet meer missen. Heel mooi de tekst voor je dochtertje.
Hexje fijn dat je kleine meid haar aardbeienvlek dicht is. En is ze helemaal van de pijn af? Geef je gelijk dat je toch naar de ka gaat.
Hexje, hoe was het bij de ka? Lente, ik weet niet waar de test voor is enzo, maar het zal wel belangrijk zijn als je zo nerveus bent. Dus hierbij wil ik je veel sterkte wensen en een dikke digiknuf geven. *geeft lente dikke digi knuf* BB, je zegt ik ben zo verliefd, nou ik zal je wat vertellen: Dat wordt alleen maar erger Miekie, hoe gaat het met sterre? Keeley, het blijft spannend! Ik ben een paar meiden vergeten, dat weet ik zeker. Sorry daarvoor. Zoon is nog steeds ziek, ik weet echt niet wat er is. Hij drinkt gelukkig wel goed en is helder. Verder zit hij vaak met zijn handje in zijn mond en kwijlt hij nogal, waarschijnlijk komt er een nieuwe kies aan. Ik probeer echt heel geduldig te blijven en goed voor zoon te zorgen maar jee wat is het af en toe zwaar. Ik ben gister nog wel even over de jaarmarkt geweest hier in het dorp, zoon warm aangekleed en lekker in zijn buggy. Ik moest er even uit en las op internet dat het wel kon. Kwamen we bij een kraampje met suikerbrood, was 1 brood 5 euro Je gulden is allang geen daalder meer waard, maar dit vond ik toch wel heel erg. Dus ze mocht haar suikerbroden houden Heb nog 2 leuke tassen gekocht voor 5 euro per stuk en twee coole jeans van 70 voor 5 euro per stuk. (Dat zijn tenminste prijzen)Ik pas er alleen 1 niet. Kon daar ook niet passen in een hokje. Stonden wel vrouwen te passen op straat die hadden ook geen gene. Bij 1 zag je der maandverbandje zitten Nou daar ga ik echt niet tussen staan hoor. Zouden jullie dat doen? Verder lekker een portie kibbeling gegeten, boodschappen gedaan en toen zijn we weer naar huis gegaan. Vandaag alleen even snel een boodschap. Zouden vandaag naar een vriendin gaan, want die is jarig, maar dat ging ook niet door door zoon. Maar dat vind ik ook niet zo erg hoor, ben echt moe. Ok, genoeg gel*ld Ik ga even haken, nu zoon nog even slaapt.
Jsvlinder: 1 brood voor 5??! Die is gek! Hahaha op straat kleding passen? Uhh nee dank je. Beterschap met je mannetje!
haha JS Bedankt voor de smakelijke beeldvorming met je maandverbandje op straat, mag het iets minder plastisch? LOL @Hier: Collin heeft zeker een uur lang de hele Haarlemmermeer bij elkaar gebruld, hij was niet te houden. Arme knulletje heeft naar wij denken nu wel echt last van een doorkomende tand. Glimvriend en stagaire zagen allebei iets zitten, (ik heb tot nu toe nog niks ontdekt) en was voor de eerste keer echt zo ontroostbaar En dan die voorlopig laatste prikken er ook nog bij, maakt het niet beter op Ik heb hem thuis maar een zetpilletje en een fles gegeven, heeft hij voor de helft opgedronken want hij viel al weg (kost ook veel energie he al dat gebrul) en heb hem maar in bed gelegd Nu het groeiboekje besteld en morgen even voor die entingsformulieren vragen even xtra voor Hex: hij heeft even een groeistop gehad, ook omdat hij laatste 2 weken loopt te sukkelen met die fles hij is maar 425 gr aangekomen en 1 cm gegroeid Hoe is het met jouw meisje gegaan?
@ Lente niet huilen meis En geen dank hoor, daar zijn we voor @ Js 5 euro voor een brood kun je hem beter zelf bakken is nog een s lekkerder ook en zo gepiept Ow jee dus mannetje nog steeds niet 100% hoop dat hij snel opknapt Nou net terug van de Ka, deze kon zich wel voorstellen dat het voor ons meisje niet zo heel prettig is en hij vondt hem ook heel groot Dus we krijgen de medicatie, waarmee hij vrij snel kan gaan verdwijnen moet haar wel goed in de gaten gaan houden omdat haar bloeddruk en hart en lager van kunnen worden. Maar dat hoeft niet. Als ik twijfels heb kan ik naar de ha om haar na te laten kijken omdat de ka in Zwolle is en ik alleen maar een auto heb als manlief een vrije dag heeft. Vanaf morgen beginnen we en moet dan ook elke week even een foto maken zodat we kunnen kijken of hij veranderd en deze als we over een maand terug moeten komen voor controle ook even mee brengen. Nou dat gaat wel lukken Dus al met al een prettig gesprek en nu hopen dat dat ding snel oprot het schijnt dat hij nu in een paar maanden verdwenen kan zijn tegen over als je hem weg laat groeien een jaar of 16 Zo nu ga ik ff een bakkie thee doen lol
Even voor de duidelijkheid hoor, maar als ik zaterdag 7 mei voor het laatst ongesteld ben geworden en mijn cyclus is 28 dagen dan had ik toch afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden?
Keeley, ik kon niet vinden wanneer je ongesteld had moeten worden, maar wel dat je vanaf zaterdag kan testen. Ik zou het afwachten tot vrijdag en als je dan nog negatief test en niet ongesteld bent een afspraak maken bij je huisarts. Misschien is je lichaam dan van slag en moet ie even "gereset" worden. Hexje, zo zie je maar dat het toch goed was om naar de ka te gaan. Hopen dat de plek snel weggaat en dat je meissie er nooit meer last van gaat krijgen!!! Sorry Glimworm ik zal nooit meer zulke onsmakelijke verhalen op dit topic zetten Hebben jullie trouwens dentinox in huis? Misschien dat je mannetje niet goed drinkt omdat het pijn doet aan zijn tandvlees door die doorkomende tand? Als je voor de fles dentinox erop smeert, gaat het misschien beter. Kan natuurlijk zijn dat jullie dit allang hebben geprobeerd, vergeet dan maar wat ik heb geschreven. Lentebloem, ok nu begrijp ik het wat beter van je zoontje. Ja dan kan ik me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt dan kan je je zoon tenminste de begeleiding geven die hij nodig heeft. En hij is inderdaad niks minder dan een ander!!! Zoon heeft net lekker twee uur geslapen en hij lijkt zich beter te voelen. Hij zit nu een krentenbol te eten. Is wel niet echt avondeten, maar ik durf te wedden dat hij toch geen gezond eten wil nu. Ik mocht gister en eergister ook alles weggooien. Als hij maar iets binnenkrijgt, naast veel drinken. Iedereen een fijne avond.