Hallo dames. Hier weer eens een berichtje van mij. Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik heb wel meegelezen, maar heb de helft niet onthouden... Sorry daarvoor. Hier gaat het over het algemeen best wel aardig. Heb vandaag een rot dag. Kan de hele dag wel janken. Heb ook weer aardig wat kramp. Had net de VK aan de lijn om me "af te melden" zeg maar. Zij zei dat het wel verstandig was om even contact op te nemen met de HA of de gyn. Hmmm, daar zat ik nou net niet op te wachten... Nou ja, morgen maar eens bellen dan. Verder voelt het allemaal nog een beetje als wezen-loos. Heb mijn emo-deur een beetje dicht geklapt, weet even niet zo goed hoe met de emoties om te gaan. Ach, dat komt allemaal wel weer. Maar daarom even niet zo vaak hier, heb niet veel vrolijks te melden zeg maar.. Ik steek mijn koppie vanzelf weer om de hok hoor! Dikke Knuffel van mij!! (en naturulijk ook voor alle kindjes!!)
Meid het heeft tijd nodig en je hoeft hier niet altijd vrolijk te zijn. Soms kan het zo fijn zijn om even van je af te schrijven en er word hier altijd zo warm gereageerd. Fijn om van je te horen. Dikke knuffel terug van mij.
Heb ik weer is mijn dochter haar bril verloren op school. Hebben nog gezocht met de juf.Niks gevonden.
We zijn er allemaal voor je hoor en verwachten echt niet een vrolijke en grappige knuffel. Als je wilt praten, dus ook over niet leuke dingen, moet je gewoon komen. Dikke knuf terug!!
Zo kom ff op het hoekje gluren......... Af en toe heb ik ff tijd om wat te lezen hier. @Hex toch niks ernstigs met je meiden KA? @BB gefeliciteerd met je kleine meid!!! All iedereen een dikke knuffel.
Die van Marouscha heeft een doorsnee van 7 cm bij 3 daar zal het verschil in zitten denk ik. Ja idd fijn nu hopen dat het gaat werken En dat hij snel oprot haha
Thnx voor de tip! Kan ik dat gewoon bij de drogist halen? We hebben tot nu toe alleen een zetpil gegeven. Net was hij wakker geworden en zette het ook weer op een brullen, ik heb hem een fles gegeven en die heeft hij helemaal leeggedronken en nu speelt ie weer lief in zijn box maar hij is nog duidelijk niet in zijn hum hopelijk komt dat kiesje heel snel door want dit is echt niet om aan te zien én te horen
je gevoelis heel normaal, en hier komen is niet alleen als je vrlijk bent maar ook als je je rot voelt en je verhaal kwijt wilt...... dikke knuffel voor jou
zo ik ben een hele trotse mamma! vandaag kreeg cheyenne haar hielprik.....nou ze gaf geen kik en sliep gewoon door hahah tevens even wegen en ze weegt nu al 3200gr!! ze was bij de geboorte 3185, 2 dagen geleden, 3060 ook dr het niet willen eten van de bv en nu dus alweer 3200! ook zijn we vandaag voor het eerst met de wagen p pad geweest, super trots was ik met mijn man en kind!
je moest 03-12-2010 ongi worden en werd het 16-12-2010 (ontpillen?) 16-12-2010 tot 14-01-2011 cylus van 29 dagen. 14-01-2011 tot 14-02-2011 cylus van 31 dagen 14-02-2011 tot 14-03-2011 cylus van 28 dagen 14-03-2011 tot ? ??denk dan 09-04-2011 cyles 26 dagen??... deze data kon ik niet vinden maar je zegt dat je het 07-05 moet worden.dus neem aan deze data..(als je uitgaat van een cylus van 28 dagen..had je het normaal op 11-04-2011 moeten worden.)dit zou je zelf even na moeten kijken wanneer je het hier bent geworden! 09-04-2011 tot 07-05-2011 cylus van 28 dagen dan 07-05 -2011 tot ???langste cyles 31 dagen zou dan morgen zijn en anders ben je toch echt overtijd! zo een hele uitleg! maar je bent het niet regelmatig op 28 dagen zoals je ziet!
laat ons even mee gluren dan keely..he gelijk de spanning weg hierzo! hoop zo dat hij dan bv over 2 dagen wel positief is!