Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    volgens mij had ik het op hyves of ergens al gezegd, ik vind m geweldig!! :D:D

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    :$:$ 9 stuks!
    nou dan is het zaakje nu wel doorgesmeerd he :)

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik zeg heel eerlijk.....ik hoop dat onze kleine meid niet van geluid dingen gaat houden :cool:
    ik heb namelijk , net als mijn vader, een hekel aan speelgoed met geluid.....kan er niet tegen en wordt er knettergek van...
    mijn vader saborteerde ook altijd de boel met dat soort speelgoed :cool::)

nou weet ik wel dat als zij het leuk vind dat ik mij eroverheen moet zetten
    maar ik heb stille hoop dat ze ergens op haar moeder lijkt :p

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    gewoon wat er in je opkomt en anders lekker niet :p

het is geen verplichting het is een sociaal gebeuren ;)

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    weet niet zo goed wat ik zeggen moet meis
    het enige wat ik je zeggen wil

hele dikke knuffel voor jou, en ik blaas een klavertje vier geluk jouw kant op!

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    geeft toch helemaal niks meis ;)
    denk jij nou maar even lekker aan jezelf!

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ach wat is te jong? als ie zich vermaakt op wat voor wijze daarin dan ook, is het toch al leuk :D
    denk dat het wel een goed proces is, ze slaan er toch dingen van op

ja luilak.....dat heb ik gemerkt ja ;) hier werd in het park een luilak feest gegeven (elk jaar om de jeugd van de straat te houden) en tot 05.30 werd er dikke hardcore gedraaid wat wij helemaal in onze slaapkamer konden horen :cool:

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ook voor jou geldt: lekker blijven liggen en aan jezelf denken ;)
    zo een topic als deze is fun, en moet fun blijven en geen verplichting
    dus mensen komen maar langs wanneer ze zin an hebben

althans zo vind ik dat ;)

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ow ja lieverd....ik ken dat....dat is idd vreselijk....
    Toen ik net mijn 2 jongens verloren had, leek de halve wereld wel zwanger , of net zwanger geworden , of net een kind gekregen

vooral op hyves werd ik gek van het gespam van baby's en dikke buiken
    als ik in de stad liep zag ik continu tweelingwagens en als klap op de vuurpijl, raakte een kennis in verwachting van een tweeling
    ik trok dat allemaal niet meer en heb een aantal mensen van hyves afgebunchourd.......wel bericht waarom, en gelukkig werd dit begrepen
    ik werd er zo verdrietig van, leuke berichten en foto's en dat terwijl ik net alles kwijt was
    en dan de zwangere in mijn lijst....klagen klagen en nog eens klagen
    boos dat ik werd joh! :x
    wat klaag je nu, wees blij dat je het hebt!! tja........dat soort berichten werden mij niet altijd in dank afgenomen, maar helaas......voor hun..als ze het niet begrepen waren ze mijn vriendschap niet waard ook!

gelukkig trekt het uiteindelijk weg........het duurt wel even,maar het slijt wel....
    ik hoop gewoon dat jij snel ook van een wondertje mag genieten
    dat maakt een hoop goed!

10. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zo ik ben geloof ik een beetje bij?

we hebben gisteren de 10 dag met cheyenne gehad, oftewel in de boeken beter bekend als een "regeldag"
    Nou dat hebben we gemerkt ook!! wat een eigewijze tante :p
    Niet willen drinken......hooguit 30 cc en dan in slaap kachelen.....mond stijf dicht houden....
    leg je haar op bed, dan uiteraard weer klaar wakker, jengelen en niet willen slapen.....
    vuistje zuigen ,dus hoppa weer 30 cc klaar gemaakt, niet meer anders konden we teveel weg gooien....met mazzel dan weer 20 cc erin en opnieuw proberen te slapen....en zo ging dat maar door
    Lana de hond vond het niet erg want die vind de overgebleven restjes melk heerlijk!!

krampjes waren het ook niet,daar hebben we bewust op gelet...uiteindelijk hebben we haar op bed gelegd en maar even flink laten jengelen.....huilen deed ze niet hoor, maar wel heeeeeel bewegelijk met haar armen en hoofdje en erg onrustig....na een uur spartelen (zonder huilen) is ze eindelijk in diepe slaap gevallen.......
    daarna heeft ze nog 1 voeding moeilijk gedaan en om 01.30 nam ze eindelijk weer 100 cc aan en sliep door tot vanochtend 06.15 waarna ze weer 100cc aannam...en weer gelijk heerlijk is gaan slapen
    dus ik denk dat we er nu doorheen zijn :D

gisteren nog een intervieuw gehad voor mommyonline, daar heb ik vaker voor "gewerkt"

www.mommyonline.nl
    (ik ben de silhoutte dame met de doos in de hand)

daar heb ik het verhaal verteld van mijn jongens...de zwangerschap, de bevalling, en de zwangerschap van cheyenne en de bevalling en hoe ik dat nu ervaar, na de dood van de jongens, om een prachtig levend meisje te hebben.....
    was een huilerig intervieuw,maar goed dat mag dan ook wel (vind ik zelf)

zodra die online staat zal ik hem spammen ;)

ook hebben we een begin gemaakt van cheyenne haar website
    we moeten er nog veel aan doen, maar goed alle begin is moeilijk he :p

www.babybergen.nl

11. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Fijne pinksteren allemaal.
    Zo nu eerst een bakkie en dan strijken.

Morgen gaan we de hele dag uit met schoonfamilie naar Avifauna.

Fijne avond

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

lente veel plezier morgen!

@hier: We hebben net met 12 man en 2 minimannetjes gegourmet.De 2 kleinsten waren duidelijk aanwezig en slokten alle aandacht op haha
    Neefje Luc, is dinsdag 2 maanden, wordt al een hele neef.
    Hij is een kilo lichter als Collin, drinkt bijna net zoveel als Collin :$ en is nu 54 cm.

en Collin heeft bij opa en oma eindelijk weer eens een fles leeggedronken, en nog rap ook! ik denk dat we hem voortaan maar daarheen moeten brengen als het voedertijd is :D

En nu lig ik uitgeblust op de bank ;)

@Hex: met hoeveel fruithap ben jij begonnen? ik wil er nu wel echt mee beginnen en heb vandaag een half potje gegeven, op de laatste 3 happen na ging het er wel in!

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Keeley: wat vervelend voor je dat ook jij een mk hebt gehad...

@JS: je zoontje al interesse voor de zandbak, of nog steeds niet echt??

@MVL: hoe is het feestje verlopen?? En toch weer zo moe meis, he bah...

@BabyB: Cheyenne is dus een beebje wat alles "volgens de regels doet"??? Op dag 10 de regeldag. Hoop dat ze nu weer een beetje ritme heeft. Is voor papa en mama ook wel lekker. En ik kon je op Mommyonline niet vinden (blond...) heb je een hint hoe ik bij jou uitkom??

@Lente: leuke dag gehad in Avifauna? Was het weer een beetje redelijk?

@Glim: zo, 12 man aan de gourmet.... Bij jullie thuis? Dat zal je dan de volgende dag nog wel even geroken hebben haha. Wij waren zaterdag met 4 man aan de gourmet en dat bleef al even hangen (nu wel helemaal weg hoor).

Hier gaat het met ups en downs... Maar dat was te verwachten. Nog vaak tranen, maar gelukkig geen kramp meer. Vanmorgen een zw-test gedaan maar die was nog knal positief... Slik. Er zijn zat maanden geweest dat ik een moord begaan had voor zo'n test. Nou ja, geduld is een schone zaak, over een week of zo nog maar eens testen.
    Verder morgen weer voor het eerst naar mijn werk. Is nu een enorme berg waar ik tegenop zie, maar weet dat als ik daar eenmaal een paar uurtjes loop het wel weer beter zal gaan. Ik zit nog in dubio of ik het mijn collega's wel of niet ga vertellen (het hoofd en manager weten het wel)... Nou ja, zie wel hoe het allemaal loopt.
    Verder jammer dat het weer niet zo mooi is. Ik wordt wel vrolijker van de zon, dit neerslachtige weer vind ik helemaal niets...

Goed, allemaal nog een lekkere vrije dag!!
    Knuffels

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, logisch dat je nu tegen je werk opziet, maar wie weet is het wel lekker ( als je er eenmaal weer bent) om er afleding aan te hebben. En het wel-niet vertellen, dan kijk je toch gewoon hoe het loopt morgen....Barst je in tranen uit, kun je het altijd nog vertellen.. En tsja, dat stomme weer helpt niet mee, we willen ZON...... ( maar ook geen 30+ hoor) Bij mij bleven de zwangerschapstesten helaas ook lang positief. Kun je je nog herinneren dat ik zovaak moest laten prikken op hcg? Hopelijk is het de 28e enigzins op orde, zodat je goed en wel met een schone lei kunt beginnen...

Oh ja, ik kon Babybergen ook niet vinden, dus vast ook BLOND....Ik ben ook benieuwd hoe ik het moet vinden, want het lukte echt niet...

Feestje is goed gegaan, M. had het naar dr zin met dr vriendinnen, das het belangrijkste...Zaterdag maar heel rustig aan gedaan, want gisteren zijn we met vrienden en alle kids naar de Apenhuel geweest...Erg leuk, maar ook veel gelopen. Vandaag dus weer een rustdag ingebouwd, alhoewel ik wel aan het wassen en strijken ben, want er ligt van die paar dagen altijd ineens een enorme berg..

Verder met iedereen alles goed??

Keeley, al oma gezien:x en ook twee-strepen test:)??

Babybergen, leuk he, die regeldagen....;);)

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

lieve knuf, ik weet niet of het je helpt
    maar misschien is het de volgende ronde (goed) raak! hoe cru het ook klinkt,je bent dan extra vruchtbaar na een mk.
    zo is Collin ook gemaakt ;)

en gelukkig was de gourmet niet bij ons thuis, maar we roken idd erg naar baklucht ton we thuiskwamen ;)

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lekker is dat he Glim, gourmetten is leuk, maar de lucht erna...alle kleren kunnen dan gelijk door de was in...
    Leuk dat de kleinsten dan de druktemakers zijn:D:D

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey meiden ik reageer later ff ben druk met mijn zieken boeg.... beide meiden flink verkouden en lamlendig zit gemiddelt constant met 1 op schoot pffffff hopen dat het morgen beter gaat.

Als het me lukt kom ik straks nog ff lezen en posten en anders wordt het hopenlijk morgen

dikke knuff

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @MVL: ik denk ook dat het morgen vanzelf wel goed komt (wel of niet vertellen). Eerst maar eens heen gaan, dan zien we weer verder.
    En nu je het zegt, weet ik inderdaad nog dat jij ook zo'n tijd bezig bent geweest om de HcG uit je lijf te kijgen... Misschien vraag wel even aan de HA of ik bloed mag laten prikken, zo'n test zegt niet zo heel veel over de hoeveelheid HcG...

@Glim: dat zou wat zijn, snel weer zwanger. Ik weet trouwens nog niet of we er nu meteen weer voor gaan... Zijn we nog niet helemaal uit;);).

@Hex: nu toch beide meisjes geveld. Zielig hoor, en vooral ook voor mama. Sterkte meis!!!

Pfff, ben een sollicitatie brief aan het schrijven, hoe slecht kan je timing zijn....

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Knuffel, misschien wel een idee, dan heb je enig zicht waar je staat qua hoeveelheid HCG. Alleen niet iedere arts wilt er aan meewerken...(kostenplaatje he)

Hexje, sterkte in je ziekenboeg....Beterschap voor de dames. Het was vandaag ook al zo stil op msn, maar nu snap ik waarom:D

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Hoe zijn je collega's? zijn ze een beetje meegaand? dan zou ik het wel vertellen want dan kan je er veel steun aan hebben
    en anders kom je ons maar lastig vallen hoor ;)
    wij staan er altijd voor je!

Cheyenne is idd een beetje een kind uit het boekje
    want zo ging de hele zwangerschap ook :cool:

en idd nu gaat alles weer lekker en drinkt ze ineens veel meer....dus idd die regeldag gehad
    ze was alleen nog erg maaierig in haar slaap dus nu heb ik een puckababy gekocht en moet zeggen, ze ligt nu heerlijk rustig!!
    vanochtend heeft ze gewoon netjes om 01.00, 04.00, en 08.00 gegeten en daarna kwam ze weer om 12.00......
    en die van 4 heeft mn mannetje gepakt en na 8 ben ik lekker terug mijn bed in gegaan tot 12.....

Deel Deze Pagina