Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

@BB; join the club!
    hier was ik 20 kilo te zwaar nog voor ik zwanger was, dacht dat ik dat wel "effe" eraf kon trainen voor het raak zou zijn, helaas Collin gooide roet in het eten :D (gelukkig maar) en ben in totaal nog 10 kilo zwaarder geworden. Na de bevalling waren die zwangerschapskilo's er snel weer vanaf, maar zit ik nu nog steeds met de overige 20 kilo in mijn maag, zucht!

@MVL veel succes vanavond! enne volgende keer wel de goede lijst kopieren he? ;):D (ik zal de goeie effe opzoeken en aanpassen)

@Lente: leuke foto!

@Hexje en Keeley?? Waar zijn jullie en hoe is het??

2. glimworm

NOD's
    begin juli??? Knuffel, ronde veeel te veel, 1e wondertje
    7 juli Glimworm; niet voor de klus, maar voor het bijhouden cyclus na bevalling

Zwanger (uitgerekende datum)
    28-08 - MVL 4e kindje

Bevallen
    04-01-2011 Hexje; Marouscha en Elvira
    29-01-2011 Glimworm; Collin Roan
    31-05-2011 Babybergen;
    Cheyenne

Belangrijke dagen
    09-06 Hexje; Ha contole kieste en oogje van Elvira
    14-06 MVL; 'savonds groeiecho 29wkn2dgn
    28-06 Knuffel; controle gyn na currettage
    01-07 MVL; afspraak VK
    18-07 Glimworm; APK Collin 5 maanden

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Doe je er wel iets voor of zeg je van , ammehoela ik accepteer mijzelf zoals ik ben (want van andere trek je je hopelijk geen moer aan) en ik laat het lekker zo?

ja ik ben vroeger echt een fanaat geweest, ik trainde 5 dagen per week m'n paard, 3 x per week hardlopen, 3 x per week fitness en zoiezo was ik erg actief......winter en zomer , ging wel 3 x per week met de honden naar het bos enz
    maar zo was het ook fijn voor mij omdat ik natuurlijk adhd'er ben en die energie kwijt moet
    ik had wel een strak lijfie :p
    ik was 53 kg en had maatje 34/36, mijn vriend vond mij te smal en te skinny
    bij de jongens was ik flink aangekomen, en heb ik uiteindelijk 14 kil aan over gehouden (mijn vent blij!) en had ik maat 38/40
    tja en nu maat 40/42 met nog 9 kilo te gaan naar het oude gewicht
    maar wil toch best graag helemaal terug naar de 60 kilo

zodra mijn BI over is en ik mag zal ik dan ook zeker weer het rijden, en hardlopen op gaan pakken en met kind + huishouden erbij denk ik dat dat weer een verrijking is voor lichaam en geest.....

p.s. klinkt misschien allemaal erg licht, maar ik ben maar 1.65m met schoenen aan :p

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    mag mijn afspraak van 5 juli CB erbij?

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  7. Keeley

Keeley Niet meer actief

Hii girls, hoe gaat het hier? Heb verder niet bijgelezen maar zaterdag ochtend was de test licht positief en diezelfde nacht is toch oma gekomen. :( :(

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    NOD's
    begin juli??? Knuffel, ronde veeel te veel, 1e wondertje
    7 juli Glimworm; niet voor de klus, maar voor het bijhouden cyclus na bevalling

Zwanger (uitgerekende datum)
    28-08 - MVL 4e kindje

Bevallen
    04-01-2011 Hexje; Marouscha en Elvira
    29-01-2011 Glimworm; Collin Roan
    31-05-2011 Babybergen;
    Cheyenne

Belangrijke dagen
    09-06 Hexje; Ha contole kieste en oogje van Elvira
    14-06 MVL; 'savonds groeiecho 29wkn2dgn
    28-06 Knuffel; controle gyn na currettage
    01-07 MVL; afspraak VK
    05-07 BabyBergen; afspraak CB
    18-07 Glimworm; APK Collin 5 maanden

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Snorry Glim, had ik je van de lijst geknikkerd:D:D en had nog wel zo mn best gedaan de laatste lijst te vinden....:):)

Afspraak van babybergen staat er nu ook in...

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Lentebloempje: wat een leuke foto!! Hadden jullie een beetje goed weer??

@MVL: fijn, weer helemaal door de APK en dan vanavond ook nog even zwaaien! Wel terug zwaaien hoor...

@BabyB: jij wil wel heel snel met het weer kwijt zijn van al je kilo's:D:D. Als iemand nog kilo's wil hebben, ik heb er ook nog wel een paar in de aanbieding hoor:p:p:p

@Glim: ik dacht ook al: hebben MVL en Glim ruzie???:D;):p Maar jij gelukkig ook weer terug op de lijst. Anders sta ik daar zo eenzaam

@Keeley: he toch oma op de stoep?? Balen meid.

Hoe is het met de rest van de meiden???

Ik ben vandaag even naar het werk geweest. Het viel me mee. Ik heb het droog gehouden:):). Verder was ik vooral verbaasd over hoeveel reacties ik kreeg van: dat heb ik ook gehad. Veel dames hadden ook een (V)MK of MA gehad, of hadden heel veel moeite gehad om zwanger te raken. Daarna wel helemaal gesloopt, moe, pijn aan m'n hoofd maar dat hoort er allemaal wel een beetje bij denk ik.
    Ben blij dat ik dit vandaag gedaan heb. Morgen alleen heen voor een soort team-building sessie en dan donderdag echt weer aan het werk.
    Pfff, de kop is eraf zeg maar, zag er enorm tegenop.

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    dank u ! :D

keeley: jammer! hopelijk volgende ronden meer geluk

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    gelukkig viel het mee, meestal is de eerste dag het zwaarst dus hopelijk zijn de dagen hierna een stukje beter....
    knuf voor jou!

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    MVL: hoe was het??

nou ik kon het toch niet laten om vanmiddag weer :):cool: op die weegschaal te gaan staan
    maar verek! ik was weer een kilo kwijt!
    dat deed wel even goed :D

vanmiddag even het stadje in geweest, lief jurkje gekocht voor onze meid en dat terwijl ik helemaal niet van jurkjes hou, maar deze was ik gelijk verliefd op
    gelukkig vond mijn man dat ook want hij moet tenslotte de beurs trekken
    62 euro voor het setje...belachelijk eigenlijk.......

http://94.100.118.144/1331950001-1332000000/1331984801-1331984900/1331984854_5_RhAX.jpeg

daarna uit eten geweest want dat wou hij graag....kwamen we een schattig cafeteriaatje tegen, net begonnen, heerlijk gegeten voor de somma van maar 30 euro!!! incl drinken! tja en was nog super ook....
    dat maakte het van het jurkje weer helemaal goed :D

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @BabyB: als je jezelf er niet lekker bij voelt zeker iets aan proberen te doen hoor! Maar dan wel stiekem in je achterhoofd houden dat je nog maar 2 weken geleden bevallen bent he! Anders valt het resultaat misschien zo tegen.
    En er lekker even uit geweest dus. Het is ook wel een heel schattig setje voor jullie meissie! Heb je nu niet vanavond toch die kilo er weer aan gegeten??? *sorry, kon het niet laten:p:p:p*

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    haha ja zou kunnen
    maar hoe graag ik ook afvallen wil......dieeten is niet mijn ding :cool:

trainen kan ik als de beste.......maar lekker eten laten staan....nee
    kan wel stoppen met snoepen...dat dan weer wel.....
    maar maaltijden gaan gewoon naar binnen en zullen dat blijven gaan :p
    heb vanavond wel fruit en verse groente erbij gegeten...had een kipsate, dus viel mee met het vet :cool:

17. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Toch wel fijn om er met collega''s over te praten. Fijn dat het mee viel.

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Babybergen, wat een super lief jurkje....en daarna nog lekker uit eten....super..

De groeiecho gisteravond was super, hij lag dit keer met zn hoofdje naar beneden en al ietsjes in bekken, dus hopelijk blijft ie zo liggen. Groei liep zelfs een weekje voor rondom de 30 weken qua omvang van het hoofdje en buikje etc. Gewicht werd nu geschat op 1590 gram, en zou rondom de bevalling neerkomen op een kindje van 6-7 pond. En preuts is ie ook niet:D, benen wijd voor de echo...en nog steeds een jongetje.:D:D

Vanochtend bloed laten prikken, grote hobby van me (NOT) maar het is gelukkig weer achter de rug.

Hexje, hoe is het met de twins, zijn ze al een beetje beter??

19. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Gezellig lekker uit eten.

20. glimworm

ik ben ook maar een onderdeurtje van 166cm :p

ik wil er juist graag iets aan doen, het liefst elke dag, maar zit een beetje met Collin, ik wil hem (nu nog) niet overal "dumpen" om een uurtje te bewegen.
    ik heb wel die zumba dvd's van tell sell, ik weet niet of ik er de discipline voor heb om elke dag te gaan zumba'en voor de tv ;)
    Zusterlief is zumba instructor herself ;) en zegt dat het niks voorstelt bij wat zij lesgeeft, ach ja die kraakt net als haar man alles af wat een ander heeft, heilig boontje (nee, wij zijn geen hechte zussen:p)
    wii fit ligt hier ook al stof te happen :) maar ik ga er iig wel weer wat mee doen

ik ben wel al een maand snoep en snack vrij! ik neem nu cherrytomaatjes en rijstwafels. maar ik merk er zelf nog niks van(qua gewicht), moet wel zeggen dat de behoefte om te snoepen lang niet meer zo groot is als voorheen ;)

zo en nu even de rest terug lezen

Deel Deze Pagina