@ keeley: als het voor jou wat had geholpen had jouw oma wel bij mij langs mogen gaan, ik hoef voorlopig nog niet te klussen, wel oefenen @jurkje van 62 euro???? ik ga wel naar de Zeeman @BB die maaltijden moet je ook zeker niet overslaan, maar opletten wat er in zit! als ik iemand vergeet, sorry dikke knuffel allemaal
Zumba daar hoor je veel mensen over.......ik ben altijd hardloop verslaafde geweest altijd over m'n eigen tax heen gaan Heb van mijn vent een sportspel gekregen voor de Xbox kinect dus dat is dan voor de winter maanden zodat ik gewoon wel thuis kan zijn voor de kleine en niet telkens oppas hoef te zoeken Het is net zoiets als Wii fit, die hebben we ook,maar vind ik eerlijk gezegd geen hol aan Ik ben het met jullie eens wat betreft te prijs van het jurkje, voor mij hoeft dat ook niet zo hoor, ga net zo lief naar de wibra ofzo! Maarja ik heb geen beheer over het geld, en hij verdiend het dus bepaald ook waaraan het uit gegeven wordt.....ik hou alleen mijn hand op Maarja daarin tegen verzorg ik hem tot in de puntjes...... Maar goed hij is kwaliteits geil, en moet wel zeggen,kwaliteit is het zeker Jurkje zal dan ook zeker nooit weg gaan, wordt zoiezo een fotoshoot mee gedaan, zo vaak mogelijk gedragen en dan wordt het bewaard voor later ( mijn man heeft z'n eerste pakje van 31 jaar geleden ook nog)
Oorspronkelijk geplaatst door glimworm ik ben ook maar een onderdeurtje van 166cm ahum....ik ben 1,56 wat ben ik dan....een dwerg????hihi
Haha, dan kan ik jullie ook allemaal normaal aankijken, ben ook iets van 1,64m. Dan zal Hex wel een van de langste zijn....
Nou Lente, dan gaat het denk ik tussen jou en Hex, ik kom niet verder dan 1.68 of zo... Misschien zijn wij niet klien, maar zijn jullie wel groot haha
Ja ben echt een reus. In de supermarkt krijg ik vaak de vraag of ik wat van het bovenste schap wil pakken.
Vanmiddag is mijn mannetje voor het eerst op de schoolfoto gegaan. Mocht ook samen met zus. Dus ik hoop over poosje mooie foto"s. Daarna even naar kinderboerderij geweest. Hadden schattige kleine biggetjes.
Ik had vanmiddag de schrik van mijn leven! Collin lag lekker te rollen op de bank, ik was er bij ik kijk even om en knal, daar lag hij op de grond Allebei heel erg geschrokken en in tranen, maar gelukkig heeft hij niets. na 10 minuutjes troosten en knuffelen was het over en heb ik hem doodmoe op bed gelegd, pffff dat gebeurt je 1 keer en nooit meer! @ voortaan alleen nog rollen waar het veilig is om te rollen.
ooow jeetje..daar schrik je idd van..pfff blij dat het goed afgelopen is! nou wist niet hoeveel 250ml was..(ja weet natuurlijk wel) maar het lijkt extra veel als het hele inhoud uit je kindje mond komt! men!! die golven bleven komen!wacht nou maar met haar laatste voeding tot ze zelf honger heeft..durf het nu niet te geven !! nou dames ik ga zo nick en simon kijken...vind ik altijd wel grappig! toedeledokieeeeeeeeee
Wow 1.80m Dan kijk je over veel mensen heen! Stond gisteren nog even met de buurman te praten, die is 2.07m nou dan voelen mijn vent (1.75m) en ik zich heel klein hoor
Zeker schrikken!! En idd we leren allemaal van dat soort kleine dingetjes..... Zo had ik Cheyenne op haar buik op mijn borst....boer houding zeg maar.... Maar ze is nogal druk met haar hoofd op tillen terwijl ze nog geen controle heeft.....boem!! Vol tegen m'n kin aan! en dat met dat tere hoofdje! Nu let ik daar dus ook voortaan beter op.....
250ml is idd veel als dat uit je kind z'n mondje komt! Hier is Cheyenne vandaag ook beetje spugerig.....maar dat is hooguit 20 à 30 cc wat er uitkomt....
Smerig weer inderdaad. Blijft maar regen. vanmorgen al helemaal doorweekt. Zoontje ook. klein stukje van school naar auto echt zo harde bui. over 20 min zoontje ophalen , dochter blijft over dus die hoeft er vanmiddag pas door.
Ik hoef er gelukkig alleen ff met de hond uit,maar die oude tante (12) haat regen en kan dan supersnel poepen en plassen hahahaha
@ bonken met hoofd? heel herkenbaar, heb al een paar keer een flinke kopstoot en een tand door mijn lip gehad idd ballenweer! zo heb ik het licht aan en zo weer uit @hier: ik ben maar eens mijn fiets in de kamer gaan zetten en wezen klooien met het fietsstoeltje, tjonge weer een blond moment gehad, zit ik het hele stoeltje uit elkaar te halen omdat het niet lukt hem op de standaard te zetten, zie ik ineens hoe makkelijk het gaat met een knopje en een schuifje Collin ziet het toeren op de fiets wel helemaal zitten! vond het prachtig zo in zijn luxe stoel, ik zal als mijn camera weer vol is effe spammen