nee hij kan nog niet zelfstandig zitten ik heb hem alleen even laten proefzitten en door de riempjes zit hij zo vastgeketend, hij kan geen kant op en als hij naar voren zou vallen, komt zijn hoofdje nog lang niet in de buurt van de slaaprol laat staan het stuur. maar voorlopig ben ik ook nog niet van plan met hem te gaan toeren hoor, misschien even kleine stukjes oefenen.
Glim, wat een superfoto's..Heerlijk ventje. Volgens mij heeft hij nu al zin om te gaan toeren met de fiets...
haha hij zal nog effe moeten wachten het is ook wel een stuntelmannetje ook; woensdag van de bank gevallen en gisteren zijn hoofd gestoten tegen de spijlen van de box, weer brullen dat wordt nog wat als dat apparaat eenmaal kan staan en lopen. Ik houd mijn hart en de pleisters al vast.
We heben trouwens van een collega van glimvriend een leuke tip gehad, de bumbo babysitter, leuk ding! die hebben we maar besteld
Arme Collin, dat zal inderdaad wat worden als ie eenmaal gaat lopen...Pleisters in de aanslag... Hier hebben wij al een abonnement op de SEH en de gipskamer...Van die stuntelmeiden die armen breken...
@Glim: arme Colin heeft dus geen geluk met vallen. Kan me voorstellen dat je enorm schrok toen hij van de bank stuiterde. Maar in zijn fiets-stoel ziet hij er wel heel stoer uit hoor!! Hoe is het met iedereen hier?? Beetje rustig geweest. Ben ik zelf ook schuld aan, ik weet het. Maar ben deze week weer begonnen met werken, jemig wat valt dat tegen zeg. Ben echt helemaal gesloopt als ik thuis kom, en dan werk ik nog (lang) niet een hele dag. Pfffff, dat valt me wel even vies tegen. Ook snel hoofpdijn, als het maar een beetje druk is dan begint het al... Nou ja, nu weer lekker weekend en hopden dat het dan maandag een stukkie beter gaat. Moet toch weer een keer "normaal" aan het werk.
Echoooooo Haha, ben ik weer eens, is er niemand anders . Is iedereen aan het zwemmen in de achtertuin of zo??? Hier nu wel even mooi, maar hemig wat een weer. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en streepje is bijna niet meer te zien. Pfieuw, had er een hard hoofd in, maandag was ie nog zo duidelijk!!! Gisteren voor het eerst "geklust", de " omdat het natuurlijk niet voor het eggie is. Nou heb ik van de week een paar dagen getempt.... Denk dat we wel precies goed geklust hebben. Weet nog niet wat ik daar van moet denken, maar goed... Kans op een zwangerschap is niet zo heel groot... We zullen wel weer zien..
we hopen allemaal voor jou dat het binnenkort echt goed raak is,en dat je maar heel lang mag zwangeren!!
hallo ladies wat een stilte hier zeg, ik hoop maar dat dat is omdat iedereen positieve drukte heeft.... knuffel hoe is het met jou? ik ga ook mee duimen voor je hoor! de meiden van hex al wat beter? mvl? hoest met de zwangerschap? miekie, kleine ook al weer helemaal op en top? keeley, hoe pak jij het op? jsvlinder? meid hoe is het ermee? glimworm, hoe is het met mannetjes hoofd? vergeet ik iemand? sorry dan! vandaag pappa dag, beetje dubbele dag......leuk voor mn man want het is zijn eerste pappa dag (en heb leuke kado's besteld voor hem) maar anderzijds......wat mis ik mijn vader dan weer extra zeg! alweer 7 jaar geleden dat hij is overleden...en hij en ik waren echt 1 (ook kwa gezicht en karakter) en nu baal ik ook zo erg dat hij cheyenne nooit mee heb kunnen maken...hij was gek met kinderen......vooral met meiden, want hij wou zelf ook altijd alleen dochters (waarvan 2 gekregen).....hij vond jongens te druk voor de rest gaat het wel weer goed.....nog wat paniekaanvallen gehad ,dat wel,vooral toen cheyenne bloed in dr poep had en elke voeding overgaf....maar bleek gewoon wat krampjes en rijpingsproces te zijn.... nu gaat alles weer goed met haar... morgen telefonisch gesprek met de psych...... mij benieuwen wat zij aangeeft....
Ja het is hier wel heel erg rustig. Hoe gaat het ladies? Nou ik geef het op voor mezelf. Ja na 6 rondes al. het komt vanzelf wel. Ooit. Hoop ik.
ooh s6 meid morgen..laat je het weten?? en wat schrikken zeg van dat bloed in d'r ontlasting...maar gelukkig ben je nu gerustgesteld! en een extra hug* voor jou voor vaderdag meis..geloof idd dat dit dan een extra moeilijke dag is voor je
@BB: ik las dat je nu al kleertjes hebt die te klein zijn? Dat gaat wel erg hard! Ik was zaterdag ook schandalig losgegaan en een nieuwe garderobe voor Collin aangeschaft. toen ik bij de V&D klaar was kwam ik op het zelfde bedrag uit als jouw jurkje van 62 euro, sorry maar moest er onbewust toch even aan denken toen, ik zal er nu niet meer verder over doorzagen beloofd! @Collin; die heeft nog wel een keer zijn hoofd gestoten hoor! (en het zal zeker niet de laatste keer zijn) hij lag op zijn boxkleed die ik los op de vloer had gelegd. Binnen no time lag ie op zijn buik en op het randje van het kleed, met een blik van:"Zal ik stiekem over het randje gaan?" 2 minuten later lag ie al met handjes op de vloer en zijn hoofdje daarna met een knal dus ook brullen weer! zo zometeen maar weer es de wasmachine een handje geven.
Hoi meiden Ben ik ook weer eens. p.c was kapot zaterdag heeft mijn man hem pas gemaakt. Gisteren alle vaderdag bezoekjes gehad , dus drukke dag. Verder hier alles zijn gangetje , nog 2 weken en dan vakantie. Ben aan het aftellen , ben er nu zo aan toe. De laatste weken heel erg druk gehad met afspraaken z.h kids etc.
haha wat een doerakje zeg! hier sloeg madam zich gisteren ineens vol op dr oog met een zwaai van haar handje..... gelukkig was ze not impressed