@ hier: gaat het alweer stukken beter met mamaglim Ben een stuk vrolijker, en heb meer energie Collin heeft vannacht ook goed geslapen, was 2 keertjes wakker geworden, maar met een speentje was ie zo weer weg en heeft tot half 10 lekker liggen knorren en vandaag heeft hij ook weer meer gedronken, dus mamaglim wordt weer een beetje blij en opgelucht!
Gelukkig weer een blije mamaglim.....dat zijn fijnere verhalen om te lezen...Gelukkig hebben jullie het weer een beetje op de rit en blijft dat voorlopig zo..
@Glim: he getsie meis, wat vervelend dat Colin niet wil slapen en drinken. Kan me voorstellen dat dat voor mama een uitputtingsslag is ja! Goed te lezen dat het weer een stukje beter met jullie gaat, op naar verdere verbetering! @Miekiee: een vervelende 6 jarige is ook niet echt fijn. Heb je d'r achter het behang geplakt??? @BabyB: wat naar datje je psych dan helemaal niet te pakken krijgt... Inmiddels al meer geluk gehad? En hoe is het met jou kliene meid? Alweer een beetje opgeknapt? @MVL: bij deze beeb gewoon doen wat jullie willen, en wat de rest van de wereld daar dan van vind... lekker boeiend! En dat je wat waakzamer bent is toch heel logisch denk ik?? Hier helaas niet de baan gekregen. Er was een betere/geschiktere kandidaat. Helaas (zei ik heel stoer op het werk....). Ach, wie weet wat er nog op mijn pad komt...
Heel erg jammer Knuff, had zo leuk voor je geweest, zeker nu, even goed nieuws, na alle narigheid. Wie weet idd wat er nog op je pad komt... Hoe gaat het verder met je? Alle lichamelijke klachten na de curettage weg, hoop ik, en verder....Kunnen jij en R. het een beetje verwerken?
he bah knuffel wat balen.had zo mooii geweest na je ellende iets positiefs...maar jou tijd komt nog wel .ik wil het..ik wil het ...ik wil het.. waar is hexje eigenlijk?
ja en van die proppen misschien de koliek? bedankt voor je lieve woorden, bloos er van! moet wel zeggen dat ik nu wel steeds iets "normaler" reageer..... eerst raakte ik in paniek en vloog echt op haar af nu ga ik toch eerst gewoon ff kieken.......kijk verder...dus bijv bij een koude wang verleg ik mijn vinger naar de nek of bij staren van haar (dat kan ze zo verschrikkelijk goed en ziet er eng uit) kijk ik meteen naar haar buikje (ademhaling) maar zoals ik al zei, ik blijf erg waakzaam.... doordat ze zo ziek is geweest afgelopen 48 uur ben ik alleen met haar bezig geweest en heb ik geen psych gebeld...... ik was al blij dat ik het "leven" had.......want ik had 48 uur niet geslapen... dankzij de assistent van de huisarts (die mij de perfecte tip gaf om ons meisje weer te laten poepen, want ze had dus darm verstopping) en mijn lieve man heb ik weer goed geslapen en ga ik vandaag er weer proberen aan te denken om te bellen...
jammer zeg! maar waarschijnlijk niet ,ment to be.... althans zo probeer ik dat altijd te zien dan....
Hexje heeft het inderdaad erg druk gehad, man ziek, kids ziek en toen zelf ziek....Ze zijn nu weer allemaal aan de betere hand, dus zal ze vast binnenkort wel weer wat van zich laten horen.
Zo heb ff bij gelezen Maar onthouden whahahahahah dat moet je niet geloven ik do emijn best haha @ BB fijn dat ze je meis hebben kunnen helpen met haar verstopping. Hoop dat ze zich nu weer op en top voelt en weer lekker slaapt en jij dus ook. En wat je angst betreft.... denk echt dat het bij jou niet zo gek is hoor.... je hebt al een beste voorgeschiedenis en denk dat het logisch is dat het in combi met de hormo's je in je hoofd gaat zitten en je er veel meebezig bent. Neem vooral de tijd lieve meis...... als ze in bedje ligt en je twijfelt ga lekker bij haar zitten en kijk hoe lief ze ligt te slapen en blijf net zolang zitten als dat jij dat wilt...... (deze tip kreeg ik na de bevalling van onze meiden.... ik dacht eerst pfff dat doe ik niet maar heb het toch gedaan en vondt het wel heel prettig) @ Mvl Hoest met Misty???? @ Knuffel, js, mieke, keeley, glimmi een hele dikke knuff ik weet niet meer wat ik heb gelezen hahaha @ hIer idd druk druk druk met de ziekenboeg die gelukkig nu weer over is alleen heb ik nog na weeen. Verder klep ik ziekenhuis in en uit met de dames of mezelf en ga ik proberen tussen alle bedrijven door minder te verwaarlozen Knuff knuff knuff
Hoi meiden Even snel voordat we hier naar de gym gaan.(dochter ik niet) Fijn hexje dat je er weer bent en dat jullie allemaal weer beter zijn. Vreselijk he dat z.h iedere keer. Weet er alles van. Zit er een beetje door heen.Beetje moe. Dochter was gisterenavond aan het huilen en kon niet meer stoppen. Toen tussen in in bed genomen. Toen ging het weer beter. Zelf slecht geslapen , kind neemt altijd zo veel ruimte in.
lente: oeh dat is balen...hopelijk kan je vannacht een beetje tot rust komen hexje fijn dat je er weer bent hierzo uiteraard hield ik je op hyves ook al stiekum in de gaten voor de dames die ik niet op hyves heb even deze fotospam toen we klaar waren met de fles, even met de mobiel gespeeld en daar kwam deze uit en ik vind m zo leuk!
Ah BB wat een moppie!!! Lieve meiden ik ga afscheid van jullie nemen. Ik heb geen energie voor een clubje, er gebeurt teveel in mijn hoofd en daar moet mijn energie nu naartoe. Ik wens jullie stuk voor stuk het allerbeste!!! Dat dromen uit mogen komen en dat iedereen veel mag genieten van hun kindjes. Ik kom jullie nog wel tegen op het forum. Liefs van mij.
@JS je mag altijd even inbreken hoor! hexje: de gezondheid van jou en je gezinnetje gaat voor hoor! als het even niet gaat om hier te komen, jammer, maar geen nood aan de man. dat snapt iedereen hier wel @BB wat kun jij een mooie scherpe foto's op je mobiel maken!
@ BB je mag me altijd in de gaten houden hoor En wat een geweldige foto @ Lente je moet wel mee doen met gym hoor is goed voor ja (ow wat hoop ik nu dat die van mij met de jaren gaan paardrijden en niet gymmen haha anders moet ik ook nog mee doen haha) @ JS Lieve meis, wat je ook gaat doen, ik wens je heel veel sterkte met je hoofdje weer vrij te krijgen, veel sucses met je kleine mannetje en heel veel sucses voor de toekomst en wie weet je andere mannetje Pas goed op jezelf en vergeet niet dat je hier altijd welkom bent hoor..... of je er nu veel bent of niet.... je hoort bij ons cluppie!! Of je nou wilt of niet @ Thx Glimmie maar ik mis jullie wel hoor als ik er niet ben maar idd mijn gezinnetje gaat voor al heb ik mijn uitlaat klep hier soms zo nodig KNUFF