Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik vat m niet :cool:

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    we hopen met je mee! iig weer wat positiefs en kansen om naar ui te kijken!

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hier is het wel chill geweest,beetje regen,beetje flitsen en donderen en that's it
    we hebben niet eens de paarden er voor binnen gehaald en vonden die grote paniek nergens op slaan
    er hebben in de omgeving bij ons daardoor veel dieren op de snikhete stallen gestaan.....

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zo ik lul ff in mn eentje een hele pagina weg hahahaha :cool:

zo afgelopen dagen een beetje hectisch geweest
    vrijdag waren we naar de huisarts geweest ivm dat cheyenne zich niet ok voelde, veel huilen enzo en duidelijk pijn en al in geen 48 uur ontlasting gehad
    afin met een goede tip van de assistente hebben we de poep toch gekregen en dat luchtte haar op
    volgens de plaats vervangende huisarts (huisarts in opleiding) moesten we haar voeding minder vet maken (dus poeder verminderen)
    ok....nou ja t zal dan wel toch? dus dat hebben we gedaan
    maar tjee.........zaterdag en zondag leek het wel ok te gaan op wat spugen na maar maandag werd al een huilerige hangerige dag en veel overgeven, en ze was duidelijk niet lekker en had op een gegeven moment ook echt pijn, tja en dat met dat warme weer he....niet goed gewoon..
    dus wij weer naar de (eigen)huisarts (toen ik belde hadden ze eigenlijk geen plek maar toen ik uitlegde wat het probleem was mocht ik per direct komen)
    daar werd eigenlijk na overleg met de kinderarts duidelijk dat de plaatsvervanger nooit had mogen zeggen om het poeder te verminderen
    kwam er op neer dat cheyenne eigenlijk was uitgehongerd, en dat het maagzuur (wat blank was bij overgeven) haar slokdarm aan het weg branden was
    oftewel een reflux effect maken bij een niet reflux kindje!'

toen werd ons geadviseerd op johannesbroodpitmeel toe te voegen en haar juist dikkere voeding te geven
    dus gelijk alles gehaald en de eerste de beste voeding dat gedaan

en nu gaat ze dus weer super!! ze heeft daarna geen 1 x meer over gegeven en krijst iig niet meer van de pijn (wel nog van woede omdat ze niet snel genoeg haar zin krijgt hahaha)
    maarja wel helemaal van haar ritme af geslagen dus we zijn nu weer bezig die op te pakken en dat gaat kwa slapen willen nog wel met horten en stoten....

uiteraard heb ik wel even beklaagd over de plaatsvervangende arts en die is erop aangesproken.

tevens zijn er veel zieken bij mn mannetje op het werk en die werkt zich momenteel de blubber waardoor ik er ff een beetje alleen voor sta
    en dat is niet altijd makkelijk met een kind wat niet wil slapen, waardoor het huishouden eigenlijk op de avond uren aan komt, maar ik laat eet doordat mannetje laat thuis is, en ik in de avond uren ook nog mijn paard moet doen, ja en dan nog tijd vinden voor slaap....dat wat ik soms 48 uur niet deed.....
    dus vandaar ik er even niet was aangezien ik mijzelf een beetje voor bij aan het wandelen ben/was

hij hoeft gelukkig alleen deze week nog extra diensten en dan keert de normale rust er weer in

ik lees wel mee op mn ei, maar reageren is daar niet altijd praktisch

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    zooooooo jeetje wat heb jij een drukke dagen achter de boeg zeg! pfff
    straks als mannetje weer normaal werkt lekker ff je rust pakken hoor meid.
    en wat fijn dat het nu weer beter gaat met die meid,en achhhhhhhhhhh uithongeren....wat een rare arts...hij had beter kunnen zeggen....voeding met extra water....

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hier nog even genieten van m'n rust.zennnnnnnn

man en kids weg..romée naar oma ,kelly en sterre op school.en man uiteraard werken..centjes verdienen,zodat ik het weer uit kan geven;)

straks om 10:15 moet ik gaan helpen op sterre's laatste schooldag..spelletjes dag en zit ik dus tussen 31 kinderen...pfff word er af en toe al moe van 3...laat gaan 31:$
    maar goed sterre kijkt er al dagen na uit dat mama ook in haar klas komt.
    ze had gister haar rapport gekregen,en het kon niet beter,op naar groep 3! dan gaat het echte werk beginnen met lezen en schrijven! gut wat worden ze toch snel groot!;)
    dus vanaf vanmiddag heeft mevrouw 6 weken vakantie..pfff hopen op mooi weer!

nou dames ik ga gauw douchen....haar fohnen..tutten en op naar school.fijne dag allemaal

7. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik woon niet in Amsterdam ,maar in een stil rustig dorp.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

je kunt ergens zien (vraag maar aan hexje, die weet het vast wel) dat er iemand anoniem meeleest. je kunt je bezoek namelijk ook verborgen houden geloof ik?
    (ik heb geen flauw idee hoe mijn instellingen staan)

ik kom ook uit de randstad (geboren en getogen) en zou het juist moeilijk vinden om in een landelijk gebied te gaan wonen, ik ben de drukte gewend en moet gewoon alles (winkels ed.) binnen loop/fietsafstand hebben :)

@hier: Collin heeft nu weer iets nieuws ;) die loopt al 2 dagen veel te kuchen. Af en toe klinkt het zelfs alsof hij zich aanstelt.
    Hij maakt verder niet de indruk dat hij ziek is en er komt niks mee naar buiten. ik ga morgen op zoek naar de otrivin, wie weet voor als het lang aan blijft houden? maar ik heb meer het idee dat het komt omdat de speekselklieren zich beter gaan ontwikkelen en hij daarom zo kucht.

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik denk dat ik dan de "anonieme". Bezoeker ben als ik op mijn ei zit

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Van de week weer bij de VK geweest, bloeddruk prima, bloeduitslagen prima, 2 kilo erbij gegeten in 2,5 weken, mannetje lag nog steeds naar beneden met zn koppie, en al ietsjes ingedaald. Ze verwacht niet dat ie nog gaat draaien, dus dat zou mooi zijn.

Verder weer een heel avontuur gehad met onze pony. 's Avonds ging dochter na het eten naar haar toe, en toen lag ze, en wilde niet overeind komen. Ook het handje biks wilde ze niet. Foute boel dus.
    DA laten komen, toen de boodschap dat ze naar Utrecht moest, naar de speciale dierenkliniek daar. Dus rondom half 9 gaan zoeken naar iemand met een trailer te leen, 's avonds om 10 uur reden we weg uit, uur later daar, en toen tot half 1 's nachts daar bezig geweest met dr. Bloedprikken, echo....echt allerlei dingen die ook bij een mens zouden gebeuren. Om 2 uur 's nachts waren we weer thuis...zonder pony.. Die moest blijven voor minimaal 4-5 dagen, dus maandagochtend gaan we dr halen.

Deze zelfde maandag gaan we op vakantie, maar hebben gelukkig een stal gevonden waar ze heen mag, zij gaan daar heel goed op haar letten, zodat we toch nog even van het gezin kunnen genieten..PFF

Vanaf maandag ben ik er dus een poosje niet, maar ben nu ook al niet zo heel actief hier..

11. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Beetje druk weekend. Maandag op vakantie voor 12 dagen.
    Ben er nu niet zo veel. Druk met pakken.
    dus tot na de vakantie.

Hexje andere keer een date? Misschien met alle meiden hier?

doeg

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    lenthe fijne vakantie meis,geniet ervan!

mvl ach wat zielig voor je paard,al gehoord hoe het nu met hem is?

verders vandaag hier een bbq.mijn oma viert haar 80ste verjaardag.dus fijne dag dames

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
  14. Keeley

Keeley Niet meer actief

Goedemorgen.
    Wat is het hier rustig.

15. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    nou idd.

hoest met jou keely??schiet al op je nod..nog 10 daagjes..hoop dat je niet weer in de 30 dagen zit meid...spannend.

je meeste pendels zeggen juli..dus hoop dat zij gelijk krijgen!

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Hoi
    Even weinig aanwezig....veel probs thuis tussen mijn man en mij
    Waardoor hij de deur uit rent en mij achter laat met alles alleen
    Heb m'n handen dus vol weer

En ben dus ook niet echt " in the mood".

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ooh babybergen....hoe erg is het dan ?is hij echt voor altijd nu weg ?????????

meissie hoe kan dat nou toch?

heel veel sterkte..als je wilt praten kan je ons vinden he?

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee hij gaat gewoon de hele dag de hort op......
    we hebben nogal last van geschiedenis problematiek
    hij is vroeger vreemd gegaan......en ik heb nog wel eens situaties waarbij ik amper tot geen vertrouwen heb en dan knap irritant kan reageren.......
    wetende ook dat hij is en blijft een boef......en zal vroeg of laat absoluut weer de stoute schoenen aantrekken...
    heb iig gezien dat hij daar vorige week weer een begin mee heeft gemaakt (contact met bepaalde dame)
    en ik kan daar dus niet goed mee overweg, zkr niet nu, nu we net een dochter hebben!

ja ga dan van hem af zullen de meeste zeggen
    ja helaas, zo makkelijk is dat dus niet..(meer)
    zonder hem wordt ik ook doodongelukkig, met hem...tja meestal gelukkig met soms dus dit.......

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    pfff moeilijk....

vooral nu met dit kleintje erbij.
    miss kan hij er niet mee omgaan,met de nieuwe situatie thuis?
    maar dat betekent niet dat hij hierdoor met een andere vrouw contact moet gaan zoeken.

ik heb 1 keer mijn man de deur uitgezet...(wel voor een hele andere situatie)ik was het zo zat.(na dit al 1000x tegen hem gezegd te hebben)..heb z'n kleren gepakt ,en gezegd dat hij maar een tijdje ergens anders moest gaan wonen.
    hij schrok hierzo van....tja het kon mij opdat moment even niks schelen...nu was het duidelijk dat ik het echt meende.

hij had veel verdriet.vooral omdat hij mij 2 oudste moest missen...ik was er klaar mee.
    hij kwam elke dag langs om even met die kleintjes te knuffelen,en daarna wees ik hem weer de deur.
    hij besefde pas na een paar dagen,dat ik toch eigenlijk wel gelijk had,en dat zijn gezin veel belangrijker was.
    toen zijn we in therapie gegaan...en pas een half jaar later,was mij liefde weer naar hem wat gegroeid,zodat ik hem weer in m'n leven toe liet!

nu zeg hij zelf dat hij het zo goed van mij vond dat ik die stap toen genomen heb,want ons huwelijk is nog nooit zo goed geweest als nu!

dus soms moet er eerst iets drastisch veranderen willen wij tot ze doordringen.

ik zeg nou niet dat jij dit moet doen,maar weet wel dat hij niet weg kan lopen voor problemen,deze zijn om opgelost te worden,ten goede of het kwade!
    en vooral om een stabiele thuis situatie te creëren voor je kind!met of zonder hem!

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Jeetje miekie, jij hebt ook al wat voor je kiezen gehad
    Nou gisteravond kwam hij thuis, heel kortaf tegen elkaar natuurlijk en ja hoor daar kwam die bom weer!
    Maar dit keer kwam er toch een gesprek uit en we hebben drie uur zitten praten, heb hem gezegd dat hij mijn gevoel moet begrijpen en met welke problemen ik kamp
    Hij gaf aan dat er echt niks was en hij niet z'n gezin op t spel ging zetten voor 1 of andere neuk grage bimbo
    Hij zei dat hij mij en die kleine echt verafgod en dat we zijn leven zijn
    Ik heb gezeg, ik hoop t ja...
    Tijd zal het nu weer leren of dat ie t toch stiekum probeerd door te zetten of niet
    Heb hem niet gezegd hoe ik t weet, gooi niet m'n speelkaarten weg....

Wel vind hij dat we samen naar de psych moeten omdat mijn problemen volgens hem ( mijn onzekerheid en ontevredenheid over mijzelf) afgespiegeld worden op hem....

Deel Deze Pagina