hahaha, dat ben ik waarschijnlijk....kan jullie zelfs op vakantie niet missen. zit op mobiel bij te lezen.... allwoman, gewoon lekker meebeppen hoor, je leert ons vanzelf kennen. knuff, zo hsg en weer spermaonderzoek en dan maar weer wachten op de gyn. pfff dat wachten altijd hex, balen van die klei...nu dan toch maar met de verf aan de slag.. hier super im limburg, vermaken ons prima. mis de msn kletspraat wel.... tot gauw.....
Lekker genieten meis! Ik hoop dat je een heerlijke week hebt!! En ach, MSN is er volgende week ook nog wel hoor!
weet niet of jij het was haha maar toch er wordt hier veel anoniem mee gelezen prima, maar je kan ook gewoon even wat posten denk ik dan das wel zo netjes Miss you to Gelukkig was knuffel vandaag aan het thuis werken dus was ik niet helemaal remie Geniet er nog maar lekker van en tot vrijdag
We hebben inderdaad wel heel regelmatig bezoek!! Ach, zullen wel nieuwsgierige aagjes zijn! Vind het wel gezellig al die aandacht Tuurlijk! Je bent van harte welkom! IK zal zo onze lijst eens pakken. Zet jezelf erin op een plekje (of niet, is ook goed hoor), en als je nu niet "past" verzin je gewoon een nieuw kopje! Maar je/jullie proberen zwanger te worden? Of heb je al een kindje(s) of, allebei?? Dan even update hier: vandaag "echt" ongesteld geworden, Dus het ziekenhuis gebeld en nu heb ik volgende week woensdag een HSG. Best wel een beetje spannend, maar het is de volgende stap op weg naar ons wondertje! (Zei zij stoer)
Jij-bent-Jij-Lijst NOD's 08-03 - Bieb-ronde te veel-1e beeb 30-03 - Knuffel - ronde 16 - 1e wondertje Zwanger (uitgerekende datum) 28-08 - MVL 4e kindje Bevallen 04-01-2011 Hexje Marouscha en Elvira Belangrijke dagen 09-03 - Knuffel - HSG 17-03 - Hexje Cb met de meiden eerste prik 12-04 - MVL 20 weken echo 18-04 - Knuffel - 2e afspraak gyn, hopen op een plan de campagne!?!?!
Oke even voorstellen. Ik ben Keeley (bijna 23) en mijn man P. is 26. Wij zijn sinds december 2010 gestopt met de pil en bezig voor ons 1ste kindje. (tot nu toe nog zonder resultaat helaas) Volgens mij word hier niet zo heel veel gekletst of wel?
Ow dat is spannend Hoop dat het gauw gaat lukken Euh we moeten hier nog een beetje opgang komen En de meeste mensen hier werken de hele dag Ik hen nog zwangerschapsverlof dus klets maar raak knuff
Spannend hoor!!! Het is hier inderdaad (nog) niet heel erg druk. Maar wat niet is kan nog komen toch?? Zoals Hex zei zijn er ook een aantal die werken, ik hoor daar ook bij. Net het eten achter de kiezen en nu even lekker onderuit met de laptop op schoot. Heerlijk hoor WEEKEND!!! Wie heeft er nog plannen??? MVL: ben je nou nog niet terug van je vakantie???
Hahaha, ik ben TERUG!!!!!!!!!!!!!! Erg leuk en vooral ontspannen weekje achter de rug....Kids hebben lekker veel gezwommen en ik mocht dan lekker lui onderuit met een boek....
JAAAAAAAAAAAA je bent terug...... eindelijk was je al vreselijk aan het missen Fijn te horen dat je lekker hebt kunnen genieten en uitrusten Dikke knuff en tot heeeeeeel gauw
Mvl, ik was benieuwd hoe het nu met je was dus heb je even "gezocht" Op vakantie geweest lees ik, lekker zeg! Fijn ook om te zien dat het nog steeds goed gaat met je zwangerschap! Heb je er inmiddels al echt vertrouwen in gekregen? Je kunt al gaan uitkijken naar de 20 weken echo. Voor je het weet ben je nu al op de helft Super zeg... in mijn ogen gaat de tijd echt snel! Geniet ervan!
Ja, het was heerlijk om even weg te zijn...Het vertrouwen begint iets meer te komen, maar gelukkig mag ik nog steeds extra komen bij de VK, want de twijfels slaan toch nog geregeld toe... Gelukkig gaat de tijd wel snel, want hoe eerder ik het voel bewegen, hoe meer rust ik, hoop ik, ga krijgen... Hoe gaat het met jou?? Hoop zo dat de "dubbele" portie clomid zn best gaat doen....
Wel fijn dat je nog steeds extra controles krijgt! Volgens mij blijft het gewoon echt spannend tot het einde nu... Ik hoop ook echt dat de clomid zijn werk nu gaat doen. Over 1 a 2 weken ben ik weer aan het bloedprikken toe en mag daarna gelijk bellen voor de uitslag. Nog even spannend dus!
NOD tussen 11 en 15 maart, duimen jullie voor mij? Dan duim ik voor degene die ook op een + test en beeb wachten!
Gezellig! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Dit soort weken leiden lekker af (af niet???). Hoe is het met je?? Deal!! Ik duim me een slag in de rondte!!! Ik ga woensdag voor een HSG, dus duim maar dat dat mee zal vallen, en dat de uitkomst goed zal zijn!! Dames, het is hier wel errug stil hoor! Waar zijn de kakelende dames??