Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Heel veel sucses voor morgen zal aan je denken hoor en ook je handje vast houden. Ik hoop dat het meevalt allemaal.... en dat ze niks gaan vinden waar je niet op zit te wachten.

warneer moest je anders voor controle van je bmhk?

Ow sorry beantwoord hem morgen maar lol kun je het vandaag idd ff loslaten:D;)

2. Keeley

Keeley Niet meer actief

Of niet natuurlijk

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Nou ik moest dus 6 weken na mijn bevalling op controle
    Maar zij waren gewoon vergeten mij een afspraak te geven
    Dus had net gebeld ,maar omdat het niet positief klinkt moet ik morgenochtend gelijk komen

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @BabyB: he get. Dat klinkt niet heel fijn (sorry, zal het er niet over gaan hebben, anders kan je nog niet loslaten). Ik ben wel afgehaakt bij het verhaal over de voedingen hoor haha, kon er geen touw aan vast knopen, maar denk dat Hex en jij elkaar prima begrijpen:D:D. Als ik ooit zo ver kom weet ik dat ik bij jullie terecht kan voor advies:p:p.

@Keeley: he meis, lang niet gezien! Hoe is het met je? Zi dat je NOD er aan zit te komen. Spannend hoor, heb je er een goed gevoel over?? En wat is er niet????

Hier net terug van de gyn. WE GAAN OP VAKANTIE!!!! Joepie!!!
    Er zit nog steeds wel iets in mijn bm. Zij weet eigenlikjk ook niet wat het is. Misschien inderdaad rest weefsel. Wat nou de oorzaak is van de buikpijn is nog steeds niet duidelijk. Wel dat het geen blinde darm ontsteking is. Zij denkt aan een ei-sprong. Ik bewtijfel dat omdat mijn temp nu echt laag is. Ikzelf denk dat ik een ronde de menstruatie oversla.
    Ach, in ieder geval verwachtte zij niet op korte termijn problemen. Dus gaan we woensdag (mijn verjaardag) lekker op weg naar het zuiden! Heb er wel zin in, merk dat ik toch wel erg veel spanning in mijn lijf heb (vandaar ook nu weer enorme hoofdpijn).

Knuffel voor iedereen!!

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

?...

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Ok das ook weer handig zeg maar! Niet dus!! Heb je voor je zwangerschap al meer testen gehad? Of is het nog niet helemaal zeker dat je het hebt???
    Wel fijn dat ze je morgen gelijk willen zien dat dan weer wel natuurlijk maar kan me voorstellen dat je je goed aan het opvreten bent.

Dikke knuff

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Goed bezig:D:D:D:D:D:D:D

Will miss ya:(:D:D:D:D:D:D

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    sorry, kon het niet laten toch even bij te lezen, speciaal voor knuffel...JOEPIE....jullie kunnen toch weg....super, ik ben echt heel blij voor jou en knuffelman. jullie kunnen lekker op een meer dan welverdiende vakantie...

de rest wel gelezen, maar er is ineens zoveel gekakeld dat ik nu even niet op iedereen kan reageren....

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

heerlijk knuf, dat het geen blinde darm ontsteking is en dat je gewoon op vakantie kan.
    maar gaan ze dat wat er nog in je buik zit niet weghalen dan? misschien krijg je daar wel die buikpijn van :(
    eisprong krampen kan mss ook, ik heb voor ik zwanger was van Collin nooit een ei gevoeld en nu na de bevalling al een paar keer krom gelegen van de steken ;)

BB: bmhk?? zoow das best heftig, hopelijk is het iets veel onschuldigers en ben je snel van het bloeden af.

meiden nog bedankt voor de lieve woorden!
    tuurlijk weet ik ook wel dat ik de beste mama voor Collin ben ;)
    maar mensen kunnen(en zouden moeten) gewoon even 2 tellen nadenken voor ze wat zeggen.
    Ik kan een hoop hebben maar die opmerkingen schoten er gewoon effe verkeerd in.
    Ik heb mijn zus inmiddels ook een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. ben benieuwd

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Typische de tekst van een vakantie ganger:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D Sorry moest hem ff plaatsen:D:D:D

Moet deze bij de witte of toch bij de gekleurde was???:D;)

Bekijk bijlage 166182

(@ Glimmy leef je uit:D)

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja ik heb al biopten gehad en daaruit bleek dat de cellen rustig genoeg waren voor eerst een kindje
    ze hebben hiervoor overleg gehad met het team
    in een normale situatie hadden ze geopereerd,maar omdat wij een kinderwens hadden en al een vroeggeboorte hebben gehad, werd besloten dat we eerst de kinderwens mochten vervullen en daarna de operatie zou volgen
    want na de operatie wordt ons afgeraden nog verder aan kinderen te gaan......
    Dus dat ik het heb....ja dat is helaas zeker....dat weet ik inmiddels al bijna een jaar......

13. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ow heerlijk toch even op vakantie, hele fijne vakantie gewenst,geniet er maar ff flink van!

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja dat is met zoveel dingen.....veel mensen hebben niet in de gaten wat ze nou eigenlijk zeggen, ook al denken ze onschuldig te zijn of gewoon een grapje te maken

als je een aantal keren "kind van de rekening" ben geweest, ga je 3 x zo hard nadenken voordat je wat zegt

zo heb ik telkens dat mensen zeggen "jaaaaaa tuurlijk komt er wel een 2e!" "ja dat zeg je nu dat je het bij 1 houd"
    en dan durven ze de discussie nog met mij aan te gaan ook

totdat ik dan zeg dat het voor ons medisch gezien niet weggelegd is....en dan is het ineens..."oh...sorry dat wist ik niet"
    ja...idd.....dus houd je waffel eens en ga niet meteen een discussie aan als je niet weet hoe de stand van zaken is :x

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    had m op je hyves ook gezien, hij is geweldig!!

zo hier heeft cheyenne het record wakker blijven voor haar zelf verbeterd
    en nu slaapt ze eindelijk.....nu moet ze eigenlijk al een uur geleden eten...nou.....weet je dikke mik! ik ben blij dat ze slaapt! als ze honger heeft komt ze zich echt wel melden

16. glimworm

jemig BB, hier precies andersom :D
    Collin had gister door verjaardag en familie bezoek weinig tussendoor getukt en is om 20.30 naar bed gegaan, vanmorgen werd hij om 10.15 pas wakker. na 13 uur zonder melk ging die fles van 220cc er binnen 5 minuten wel doorheen haha

@Hexje: GE-WEL-DIG!!! hier kan ik zeker wat mee!!
    en voor de gene die het (nog)niet snappen, ik zal het resultaat hier uiteraard neerzetten. ;)

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wow.....13 uur lang slapen! dat is een ruk zeg
    het langste hier is 6 uurtjes geweest.....en toen krijsde ze het uit voor de fles....

ik ben benieuwd naar "het resultaat" want ik ben altijd rete nieuwsgierig!

18. glimworm

hier dan het resultaat!
    dit is nog een makkie, alleen maar knip en plakwerk :)

19. glimworm

hmm... nu ik hem zelf zie zie ik er weinig poes in nog :):):)

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dames, wij vertrekken morgen voor ruim 2 weken naar La France.
    Vandaag ging het best aardig met de pijn, maar als ik te veel doe merk ik dat heel duidelijk (vanmiddag was er een moment dat ik dacht dat de vakantie alsnog niet door zou gaan). Dus verplicht rust op vakantie, he wat vervelend nou...

Voor iedereen hier een hele dike knuffel, ga jullie wel missen hoor!

Deel Deze Pagina