Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Och arm meiske. Moet ze hem s nachts ook om houden?
    Geef haar maar dikke knuffel van mij.
    En ja je weet waar je het voor doet , alles voor het goede doel al is het niet leuk.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

@ lentebloempje: alvast gefeliciteerd met je grote kleine man
    wat een mijlpaal! tja ze zeggen dat je die weeen gelijk vergeet als beebje er eenmaal is, maar ik kan ze me nog als de dag van vandaag herinneren hoor!
    Ahh snuffie, dat klinkt al erg lief en knuffelig!!

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    super!!

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    alvast gefeliciteerd dan bij deze :D

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hahahahahaah geweldig zuignappendag, die moet ik onthouden!!!!

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    sorry dames ben niet echt goed bij gelezen want dingen lopen niet zoals ze moeten lopen.......
    ik heb een kind wat al tussen 3 voedingen door niet wil slapen en nu nog steeds ligt te woelen......
    honger heeft maar ik niet meer mag geven volgens internet en de verpakking
    maar een CB die zeer kattig en tegendraads is en adviezen geeft waar mijn nekharen van overeind gaan

en dan nog wat andere kleine dingetjes op andere gbieden....pfff wat een sjitdag.....

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Lente gefeliciteerd met je ventje! Idd een hele mijlpaal..... kleine kindjes worden groot:D
    En Snuffie dat klinkt heel lief! Dat is hij ook vast en zeker:D Even wat betreft je hond, ipv dat je denkt dat het een Lekker hapje voor hem is kan het ook nieuwschierigheid zijn. Heb je ervaring met hem en konijnen??? Misschien met je man erbij ze een keertje kennis laten maken wie weet is het dan wel over:D En pas op met de ballonnen als nijntje daar een hapje van neemt......... is niet best voor nijntje:cool:

Elvira is inmiddels al een beetje gewend aan de beugel. Ze laat het maar over zich heen komen. We neen haar nu elke dag ff gauw mee onder de douche zodat hij ff lekker afkan en ze even iets kan doen wat ze heerlijk vindt:D Alleen als ze in de ochtend wakker word is het brullen omdat ze dan niet kan bij draaien om haar zus te zien (misschien de bedjes toch weer terug zetten zodat ze elkaar niet kunnen zien;))

@ Glimmy die herinneringen aan weeen slijten wel hahaha *proest* Ik weet nog wel dat ik bij de rug weeen veel pijn had... ondraagbaar maar dat is het ook daarna heb ik een ruggeprik gehad en waren de scherpe randen eraf...... dus voel beetje met je mee:D:D:D

@BB Ik zou vandaag gewoon het cb weer bellen. Als het goed is heb je een wijkverpleegkundige van het cb. Die kun je bereiken via een centraal nummer (moet je voor 12 uur bellen dan bellen ze je terug) zij/hij komt ook bij je aan huis bij vragen. Misschien een idee om te bellen en met diegene een huisbezoek inplannen. Kun je alles vragen en hopelijk gelijk duidelijkheid krijgen. Het voordeel ervan is dat ze gelijk je meisje zien en hoe het met haar gaat......;)

En vandaag weer een nieuwe dag meis............;):D

Dikke knuff

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

even een vraagje aan alle dames hier;

zijn jullie gevoelig voor man in uniform? :D:p

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Nee:D Ben een vrouw die graag zelf in uniform loopt:D:D:D:D Mag dat ook lol:D:D:D

Maar vanwaar deze vraag lol

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hihi, ligt eraan wat voor man er in het uniform zit....:D:D

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lente, gefeliciteerd met je zoontje....Hoop dat jullie vandaag een gezellige dag hebben. Het weer heeft in ieder geval meegewerkt..

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Vandaag bij de VK geweest, weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk (niet schrikken Hexje en niet jaloers worden) 100-70. Beeb ligt goed, en is al helemaal ingedaald. Stel dat de vliezen breken, hoef ik nu al niet meer te gaan liggen....Volgens mij wel vroeg met 34 weken...

Voel ook goed dat hij laag ligt, zitten betekent gewoon een grote (zware) ballon op schoot...

13. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Fijn dat het goed gaat.

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Wauw wat een prachtige bloeddruk :D:D Echt goed man:D:D Er moet toch iemand van ons het braaf volgens het boekje doen he hahaha dus dan jij maar haha Haha en dat van die ballon herken ik haha kan me zo weer voor de geest halen hoe dat was haha:D:D:D

Idd wel vroeg 34 weken maar ja het kan ook zijn dat alles zo perfect is ook het gewicht en zo dat het geen kwaad kan..... maar jij hebt een voorbeeld zwangerschap deze ronde lol dus dat gaat niet gebeuren hoor het moppie blijft gewoon lekker waar hij is nog minimaal een week of 4 hahaha:D:D:D

Dikke knuff

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D Zo nu zal ik jullie lach spieren weer even op scherp zetten:D:D (mvl buik vast houden haha) Ging ik vanmorgen heerlijk in het zonnetje met de meisjes naar de markt. Na 15 kledingstukken te hebben gescoord bij de hema voor 23 euro:(:D voor de meisjes. Ik weer lekker naar huis.... belt onderweg mijn moeder dat ze er bijna is om een bakkie koffie te komen doen.

Komt ze me net voor de deur achterop rijden:D Staan we voor de deur ff te kletsen met buurmeisje van 3 huizen verderop dus ik ondertussen de meiden met wagen en als de gang in gezet (lagen lekker te slapen) en trek de deur weer achter me dicht. Nog ff staan kleppen en daarna wil ik naar binnen en wat denk je??? Sleutel vergeten nee ben wel blond maar niet zo blond lol...... Heeft dark aan de binnen kant de dievenklauw op de knip gezet:( Zag gelukkig een bus van de woningbouw staan dus ik er heen, nou die man wou me wel ff helpen met de ladder:D dus ik naar boven wil ik het kozijn in klimmen blijkt dat ik wel een hele strakke broek aan heb *proest* na een beetje gestuntel was ik gelukkig binnen. De meisjes sliepen nog dus hebben niks gemerkt. Nou toen moest ik wel lachen hahaha

Sta ik vanavond te koken bedenk ik me dat ik de vissen in de vijver nog geen eten heb gegeven.... dus ik pak voer en ga via de achter deur eruit. Loop naar de vijver gooi het voer erin sta nog even naar de vissen te kijken en loop terug.... en hoor ineens klik *slik* en ja hoor heeft Dark de achter deur op de dievenklauw gedaan:$ Meisjes binnen eten op het vuur:$:$(had ik gelukkig helemaal laag gezet voor ik weg liep) Ikke gauw naar de overbuurman vragen om een ladder hij ging er 1 halen. Duurde ff buurman terug.... sta ik net weer boven aan de ladder te martelen met die strakke spijkerbroek komt manlief aan rijden met de sleutel van de voordeur:):):) Nou toen kreeg ik de slappe lach en manlief vondt het niet zo grappig toen moest ik nog harder lachen hahahahahah

Morgen gaat Henri (klusman LOL) de onderste dievenklauwen van alle 3 de deuren verwijderen zodat die maffe kat ze er niet meer op kan zetten haha:D

Zo hebben jullie nog een droge broek? *proest*

Dikke knuff

16. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hihi geweldig hex....twee keer op een dag...nou zeg..dat gebeurd je niet nog een keer (hoop ik.hihi)

mvl wat fijn dat het zo goed gaat meis..nog even en dan heb je die kleine in je armen..kan je toch nu nog iet voor stellen?ben je het al zat meis?

nu ben ik toch nieuwsgierig naar het verhaal "man in uniform".hihi
    maar idd ligt er net aan wat voor hoofd erop zit.hihi

hier met mij gaat het goed.mijn nek is bijna over..dikke vingers zijn weg...dus ik kan er weer mee door!

vraagje...zijn jullie kids ook zo druk??
    ik hoor iedereen om mij heen dat romée zo druk is voor haar leeftijd...nou is het erin geslopen,dus weet niet beter,maar als ik om mij heen kijk is zij idd wel een heel druk/onrustig meissie.

het is helemaal geen knuffel kind jammer genoeg...ze kijkt contant om haar heen met die arendsogen wat ze nu weer kan pakken.vooral stekker en kabels (bv van de oplader van de telefoon,of de stekker van de babyfoon,of van de muis van de laptop)zijn haar favorieten.
    kruipen doet ze nog niet,ze gaat wel als een tierelier in de loopkar door het huis.
    het is er echt 1 met gebruiksaanwijzing...bv fles pakt ze alleen in haar bed.en anders moet ze hem echt niet.zit ik in een winkel of ergens..ben ik de pineut!
    ze kan absoluut niet stil op schoot zitten en ik moet haar bijna de hele dag vermaken...zo lekker als ze dan even op bed ligt.pffff

herkennen jullie dit?ga nou echt twijfelen door anderen of dit wel goed zit..hoor constant "als zij geen ADHD heb,dan weet ik het niet meer".

nou ja..zal even een foto bij doen van die boef!

17. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
  18. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Zou me geen zorgen maken hoor. Mijn dochter was ook zo.
    Soms nog.
    Wat een moppie. Lief jurkje.

19. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Heerlijk verhaal. Dacht eerst dat je je man bedoelde maar was de kat. Leuk beest.
    Dat je niet uit je broek bent geschuurd?

Heb me zelf ook wel eens buiten geslooten. Heb alleen geluk mijn zus woont naast me en heeft de sleutel.

20. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Dank voor jullie felicitaties. Was een leuke dag. Thomas is heel erg verwend. Vanmiddag lekker buiten gezeten.
    Was gezellig. Bekijk bijlage 168218

Deel Deze Pagina