Nou weet ook wat Elvira onder de leden heeft/had ze heeft de zesde ziekte.... koorts is helemaal wel en nu zit ze onder de rode vlekken...... hopenlijk gaan die ook gauw weg Zo nu ga ik nog ff wat in huis rommelen, Rieanne komt zo bij me op de koffie Kan ik eindelijk haar wondertje eens bewonderen Ja er zitten voor en nadelen aan als je geen 2 auto's meer hebt Fijne dag allemaal
*proest* wisten jullie dat wij een heel interessant topic hebben??? Er zijn 1501 reactie's Maar hij is meer als 19.000x gelezen Als iedereen die kwam loeren nou ook eens een berichtje achter liet
Hexje, arme Elvira, maar je weet nu wel wat het is...Gezellig dat Rieanne op de koffie komt ( is geweest nu waarschijnlijk...) En al zoveel keer gelezen en dan maar zo weinig reacties.....WOW...we zijn hier wel beroemd dan...Maar je hebt wel gelijk, klets dan lekker mee, als je toch komt lezen...Gezelllig... En terwijl jullie gisteren mooi weer hadden, oa Lente en Hex, hadden wij hier gigantisch noodweer...De regen kwam echt met bakken tegelijk naar beneden....En dat terwijl de kids vakantie hebben, helaas....
Jullie krijgen de groetjes. Het gaat goed met haar en de kleine Cas ook. Wat een klein droppie is dat zeg Geloof haast niet meer dat die "reuzen" van mij ook zo klein zijn geweest (nog kleiner). Heb een leuke foto van Marouscha en Cas zal hem straks ff plaatsen @ Lente idd we hebben gewoon een geweldig topic hier en ja dat moet je gelezen hebben hahahahaha @ Mvl noodweer gatverdarrie zon moeten we hebben heel veel zon Hoest met Misty????? was ze blij dat jullie weer thuis waren???? Nou ik ga ff wat flessen uit delen
Hexje, ben benieuwd naar de foto van Marouscha en Cas. Hoeveel schelen ze in maanden? Ik ben even kwijt wanneer de kleine van Rieanne is geboren, april toch? Dan zit er idd veel verschil in... Misty was helemaal blij toen we haar ophaalden. Ze herkende de kids gelukkig...en toen ze bijna thuis waren, ging ze ineens wat harder lopen, want ze herkende dr stalletje...Nu gelukkig alles weer goed, alleen een paar fikse rekeningen...
Das lief!! Ja en die rekeningen die horen bij de liefde Het liefde van de man gaat door de maag en die van een paard via de da Maar fijn dat ze weer helemaal zichzelf is Hier dan foto van Cas en Marouscha Zo schattig Bekijk bijlage 168814
Goedemorgen Meiden Wij gaan vanmiddag naar Leeuwarden en komen morgen avond ergens weer terug. Met Elvira gaat het nu goed op de vlekken na maar ja die trekken ook wel weer weg. Ze voelt zich prima en lacht weer volop Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekeind met veel zonne stralen tussen de regen door Tot zondag/maandag! Dikke knuff Hex
Goedemorgen meiden Lekker weekend. Nog even met zijn vieren. Maandag moet man weer werken en zoontje weer naar schooltje. Dochter heeft nog 3 weken vakantie. Lekker rustig weekend thuis.
hallo ladies! zo weer even op ZP! hoe is het met iedereen? cheyenne doet het super op haar nieuwe voeding! ze slaapt veel beter en ze eet niet meer zo belachelijk veel en ook is ze gewoon weer een echte vrolijke muppet! dus ik ben erg blij dat ik mijn zin een beetje doorgeduwd heb
Wat een heerlijk meisje....en wat fijn dat het beter gaat...zie je wel, moeders weten het vaak toch gewoon echt het beste...Goed dat je je zin hebt doorgeduwd....
BB wat fijn dat ze het zo veel beter doet. Ben je nu hélemaal over op een ander merk of alleen de extra voeding voor hongerige babies? Zoow lange darm heeft ook weer het weekend overleefd. pfff 2 verjaardagen gehad en tussendoor nog naar de babydump geweest voor een campingbedje. Das wel een uitkomst, zo'n ding Collin slaapt behoorlijk veel nog en beter als ie in bed of iets wat daar voor doorgaat ligt, als ie in de kinderwagenwagen ligt is ie teveel afgeleid om te slapen. Morgen maar eens naar het gemeenteloket om aangifte te doen. niet schrikken.... het is voor een geregistreerd partnerschap aan te vragen. Een heus trouwfeest met alle toeters en bellen komt over een paar jaar wel, eerst nog effe sparen, maar we willen intussen wel iets geregeld hebben voor als er wat met 1 van ons gebeurt, dat de kleine man goed opgevangen wordt en het is belastingtechnisch ook nog voordelig geloof ik hoest verder met iedereen?, al in een herfstdip beland met dit weer?
totaal overgestapt, helemaal af van de nutrilon dus ja verschrikkelijk herfstweer, weet niet wat ik moet doen thuis (behalve huishouden en pc) en erop uit wordt m ook niet echt..... idd handig zo een geregistreerd partnerschap, wij trouwen volgend jaar als alles via planning gaat maar alles is wel zo geregeld dat als mij wat overkomt zij gewoon naar haar vader gaat...
goeiemorgen dames... eindelijk schijnt de zon...(voor hoe lang?) hier word je idd depri van..bah. maar goed man heeft nu ook vakantie...dus we kunnen er even tussenuit samen ..zaterdag heeft hij al met sterre gezwommen dus dat was al een goed begin voor d'r! woensdag gaan we naar drievliet...en volgende week naar k3.dus er zit al iets in de planning. straks ga ik eerst naar mijn oma...daar gaat het helemaal niet goed mee...dat arme mens is al wel 93 jaar..maar ze is nu op...kan haar handen niet meer gebruiken sinds twee maanden...kan niet meer zelf uit bed komen..en ze wil ook eigenlijk niet meer.dus voor mijn gevoel ga ik straks afscheid van haar nemen...ga samen met mijn vader en zus!zucht...zie er nu al tegenop!!! maar goed het kan ook nog jaren duren....maar denk het niet hoor! verders geen plannen voor vandaag..dus zal wel weer huishoud klusjes worden. toch niet normaal.....we zouden eigenlijk nu moeten kiezen of we lekker lopen naar het strand gaan..of toch maar naar het zwembad...en sávonds hadden we lekker samen op het zomerse zwoele avond met een borreltje in de hand buiten moeten zitten! ooh hier de volgende mijlpaal met romée...ze tijgert!!!hihi zo schattig gezicht. nou dames jullie een hele fijne dag....toedels.!
Vakantie man is weer voorbij. Is weer nar het werk. Stil in huis nu vond het wel gezellig. Thomas is ook weer naar schooltje geweest. alleen Charlotte heeft nog vakantie. Probeer nu weer een beetje in mijn ritme te komen.