Ja ik ben wakker half 8 al huisje al gepoetst nu de dames eten gegeven en nu kleppen maar Waar gaan we het over hebben????
@Lieve Knuffel, ik weet niet of ik je vandaag nog spreek, en ook niet hoe laat je morgen voor de hsg moet maar ik denk aan je meis.... mijn 2 handjes, de 4 van de meisjes, de 8 van de katten en de 2 van het konijn zijn met je mee om je te steunen..... ik denk aan je hoor en hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je...... Hele dikke knuff en kus van ons alle 8
Euhm ,zeg het maar Morgen weer een poging wagen?? Ik ben thuis (alleen tussen door even naar het ziekenhuis). Vandaag wordt 'm niet meer, ga lekker mijn bedje in!
Dank je wel lieffie! We hebben elkaar nog wel even gesproken. Thanx voor alle handjes en pootjes. Wel braaf morgen als ik ze weer terug geef op de goede plek terugzetten hoor.
Nou, iets leuks heb ik niet echt... Ik zou vandaag dus voor een HSG naar het ziekenhuis. Moest me om 11.15 melden Knuffelman geregeld dat hij thuis kon werken zodat hij mee kon... Ik me gemeld, even in de wachtkamer gezet, werden we geroepen. Eenmaal binnen vertelde de (uitermate vriendelijke en enigsinds gegeneerde verpleegster) dat het onderzoek niet door kon gaan omdat de apparatuur stuk is. Er was een monteur onderweg, maar dat zou waarschijnlijk wel de hele dag gaan duren. Zit nu dus weer thuis op de bank. Ik had met alle scenario's rekening gehoue (heel veel pijn, slechte uitslag enz.) maar dit was nog niet in me op gekomen. Nu wordt ik vanmiddag gebeld, en hopelijk kan ik dan morgen terecht. Anders weer een maand wachten...
Haha Keeley....het is hier idd soms wat stil.... Knuffel, das mooi K*T.....Heb je je er zo op ingesteld en dan gaat het niet door....Balen.....Balen.....Balen....
@Knuffel: Nou da's lekker dan.. Hoop dat je zsm terecht kan. Willen jullie je even voorstellen? Dan weet ik in ieder geval tegen wie ik het heb.
Voorstellen? Ja hoor, ik ben Knuffel, 35 jaar en Knuffelman (37 jaar) en ik zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor ons eerste wondertje. Het wil dus nog niet zo lukken helaas. Als je meer wilt weten hoor ik het Hier vandaag dus wel voor de HSG. Was even bang dat het ziekenhuis weer af zou bellen, maar gelukkig niet. Maar na ruim een kwartier wachten in de wachtkamer kneep ik 'm toch wel een beetje. Gelukkig kon het vandaag wel doorgaan. Laat ik zeggen dat het "niet fijn was" (da's dan wel meteen de understatement van de eeuw denk ik). Maar goed het is voor een goed doel (maar ik hoop echt dat dit niet meer hoeft). Gelukkig zag alles er goed uit! Eileiders zijn open, dus goed nieuws! Nu onderuit op de bank, even niet veel doen lijkt me het beste (en was ook het advies van de gyn). Voor wie wil: er liggen knuffels voor de uitdeel
Knuffel, fijn dat het in ieder geval achter de rug is....Dat het niet prettig was, kan ik me voorstellen...Brrr..gelukkig is het klaar. En goed nieuws, alles open....Op naar 18 april voor een plan de campagne.. Keeley, ook ik zal me even voorstellen. Ik ben 36 jaar, heb drie lieve grote kinderen van 13,11 en 7 jaar. Nu weer zwanger, na 3 miskramen, van kindje nummer 4. Als je meer wilt weten, geldt ook hier, vraag maar raak.
ladies.... ik vergeet steeds dat dit topic bestaat... pffff wat erg zeg. Ik heb griep en lig op de bank...gezellig he.. 1 dag werken en hoppa..gelijk koorts. wordt er niet goed van zeg. maar goed... hoe is het met jullie ? als ik weer tijd heb kom ik gezellig mee kletsen ....maar ik werk vooral savonds he...dus.. mis jullie wel hoor!
oh keeley sorry ik ben femke....ben net bevallen van ons tweede kindje lucy. ik heb een dochter die 3 wordt in augustus. ik ben klaar met kindjes krijgen maar blijf gewoon gezellig hangen...als dat mag he eh...voor de rest ben ik een onnozele belg wahahahahahahaha
Femke, beterschap. Das balen...net weer aan het werk en dan alweer ziek....Hoop dta je snel weer beter bent... Knuffel, hoe is het vandaag met je?? Alweer bijgekomen van de HSG...
@MVL: gezellig hoor, dat je er weer bent! De HSG ben ik weer redelijk te boven gelukkig. Vloei nog wel een beetje (soms) en daar baal ik dan wel weer enorm van. Maar goed, ook dat zal wel weer voer gaan hoor! Ook fijn dat die onnozele belg ook dit topic gevonden heeft! Verder hier niet hel veel nieuws. Lekker weekend! Aan alle werkende meiden: alvast een goede werk week! Aan alle niet-werkende (voor een baas dan) mieden: ook een fijne werk week! Knuffels...
$%^&*@#$@*% Vandaag ongi geworden! Toch nog! @#$%&^*!% Heb even een dipje hoor, mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden! @#$%^)$&^*)#@!
Nee das niet de bedoeling dikke knuffel voor jou Ik ben Hex sinds 4 januari mama van 2 meiden Marouscha en Elvira. Ben 33 jaar en woon in Overijssel. Voor nu heb ik mijn handen vol aan de 2 meiden en het zoeken naar een nieuwe baan omdat mijn contract bij mijn vorige baas niet wordt verlengt helaas. En jij vertel vertel? Hoeveelste ronde? leeftijd ? euh wat je maar kwijt wilt lol Knuff hex
@ Mvl hoe is het met je meis? en waar hang je toch uit? lol heb je energie te veel??? Ik mis je Dikke kus
Keeley, KL*TE is dat idd, elke keer weer die stomme ongi.....en dat terwijl je lichaam je vaak zo voor de gek kan houden.... Hexje, gelukkig smste je en hebben we elkaar al "gesproken" op msn...ik ben er dus nog.... Vandaag weer naar de VK geweest en hartje was weer goed te horen...We gaan nu pas over twee weken weer, want ik moet toch ook maar vertrouwen zien op te bouwen van mezelf... Ennne.....heb idd weer meer energie, dus het gaat een stuk lekkerder hier.....