Hoi meiden Hoe is het met jullie? Hexje dank je voor je lieve berichtje , doet me heel goed. Ik miste je gezelligheid best in het hok. Met mij gaat het goed hoor. Met mijn zoontje ook steeds beter. Het is zo vrolijk mannetje. M.r.i was goed hersentjes zijn dus goed. Ik was heel bang dat dat niet zo was. Hij heeft het naar zijn zin op zijn schooltje. Ik kom snel nog eens maar nu ga ik gauw mijn tulpen buiten redden ,voordat dochter ze allemaal heeft geplukt. tot snel
Lente, fijn dat het met je zoontje steeds beter gaat, en dat zijn schooltje zin lijkt te hebben en hij het er zelf dan ook nog eens naar zijn zin heeft.... Heb je nog tulpen kunnen redden???
Haha, lieverd, vandaag idd een leven naast ZP, vanmorgen vroeg voetballen met zoon, daarna heerlijk aan het genieten van het zonnetje en straks naar een verjaardag.... Hoe is het bij jou???? De meiden alweer iets minder verkouden, hoop ik....
Geen dank meis, voel je hier welkom en ik zeg we maken er een gezellige boel van Als je wil mag je jezelf in de lijst zetten hier kun je inzetten wat jij beangrijk vindt, nod afspraken maakt niet uit waarvoor Alles kan en mag Fijn dat de mri goed was, hij gaat vast en zeker alles nog inhalen maar dan lekker in zijn eigen tempo en gelijk heeft hij! Ow jee heb je nog tulpen? of nu alleen op een vaas *proest* Zie je dochtertje al staan in alle onschuld alsjeblieft mama voor jou (allemaal halve bloempjes ) Dikke knuff en gezellig dat je er bent
Niet te vaak he een leven naast zp Anders ben ik zo remi Ow jee voetbal dus het was alweer vroeg dag voor je Ik ook heerlijk aan het genieten geweest van de zon lekker buiten geweest met de meiden heerlijk kom nu maar op met de lente ik ben er klaar voor Ja ze zijn al minder verkouden dus gaat de goeie kant op Donderdag eerste prikken gehad wat zielig en ook flink last van gehad maar ze kunnen weer lachen heerlijk! Verder alles goed ow ja had nieuwe foto's in mijn album gezet voor wie ff wil loeren naar mijn knappe kinderen *proest* Dikke knuff
Hoi Ja er staan nog tulpen nog niet inbloei natuurlijk. Maar mevrouw had vast wat steeltjes en blaaderen geplukt. Dat deet ze vorig jaar ook met mijn narsiccen ook , want bij oma mocht dat ook. Vind het hier helemaal gezellig , voel me gelijk welkom. Ik wil mezelf best op een lijst zetten , maar weet nog niet met wat. Laatste tijd vergeet ik gewoon uit te rekenen wanneer mijn nod is. Ben beetje verstrooid. Ben ook niet meer zo bezig met zwanger worden. Zou het wel leuk vinden een derde , maar zo is het ook goed. We zien wel. M.v.l gaat het goed met de kleine in je buik? Hexje wat heb je toch 2 schattige meiskes.
Heerlijk he dat zonnetje. Zijn net lekker naar de kinderboerderij geweest. Liepen zwangere geiten en zoontje zat echt aan die buiken te voelen wat er nu toch uitstak. Ik dacht dat het de hele week lekker weer blijft. En nu ben ik echt weg ga eten koken.
Haha is vast een zwaar komisch gezicht geweest haha Binnenkort weer terug om ze wandelend te zien? Heerlijk al die jong dieren voelt echt als lente nu de bloempjes nog De hele week dit weer? Daar teken ik voor ben zo toe aan de lente weer meer licht heerlijk... dus kom maar op en dan eindelijk volgende week de klok weer verzetten kan niet wachten Knuff
Lente, gaat gelukkig prima met de kleine in mijn buik. Na drie keer die klap te krijgen van de miskramen, is het nu wel extra bijzonder.... Heerlijk he dat weertje, geniet ook zo van de zon en de planten en bomen die weer wat gan doen... Lekker naar buiten geweest met de meiden Hex, heerlijk he, nu kan het eindelijk wat makkelijker... En Lente, lekker naar de kinderboerderij, vond ik ook altijd zo heerlijk met ze...maar zijn ze nu te groot voor, jammer voor mij...Maar de volgende kinderboerderij-fan komt er aan in augustus....dus ikke blij... Hoe is het met de rest??? Bieb, Knuff, waar zijn jullie???
Zoooooo, daar was ik weer. Veel te lang geleden, ik weet het... Zal proberen mijn leven te beteren! Lentebloempje, van harte welkom meid!!! Wat goed dat je "ons" en dan vooral dit topic hebt gevonden! Gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! Verder hier weinig nieuws. Knuffelman moet dinsdag weer "doneren" voor een smen test... Wel weer een beetje spannend dus (maar de uitslag hoern wel pas 18 april, ga denk ik voor die tijd wel even bellen voor de uitslag).
Jij-bent-Jij-Lijst NOD's 08-03 - Bieb-ronde te veel-1e beeb 30-03 - Knuffel - ronde 16 - 1e wondertje Zwanger (uitgerekende datum) 28-08 - MVL 4e kindje Bevallen 04-01-2011 Hexje Marouscha en Elvira Belangrijke dagen 22-03 - Knuffelman semenonderzoek 12-04 - MVL 20 weken echo 18-04 - Knuffel - 2e afspraak gyn, hopen op een plan de campagne!?!?! Zo, nu kan iedereen weer iets invullen!
Hoi Het is hier nog wel rustig. Komt vast door het mooie weer. Zijn de hele dag weg geweest. Gezellig bij schoonouders geweest. Schoonzusje en dochtertje waren er ook. Lekker bijgekletst en kinderen hebben heerlijk gespeeld.
Hey Lente, inderdaad het is hier (nog) niet zo druk. Maar komt vast nog wel. Het was vandaag ok wel heel erg lekker weer. De hele middag buiten geweest, heerlijk. Weer even opladen zo in het zonnetje! Klinkt alsof jullie een fijne dag gehad hebben. Wat fijn trouwens dat je zoontje het zo naar zijn zin heeft op het schooltje, dat kan alleen maar in zijn (en jullie) voordeel werken!
Goedemorgen Echo echo echo echo hahahahaha Allemaal een fijne en zonnige dag gewenst De lente is er eindelijk Nog een week en dan nog even de klok verzetten en dan op naar de zomer @ Knuffel idd schandalig!!! @ Bieb waar hang je uit meis??? @ Femke ben je al weer beter meis???? @ Lente idd nog rustig hier ik zal eens even mijn bezem afstoffen en ze een allemaal achter de vodden aanzitten Kom je me helpen hahahaha @ Mvl kusje voor jou Zo nu ga ik hier zitten wachten tot jullie ook komen
Jij-bent-Jij-Lijst NOD's 08-03 - Bieb-ronde te veel-1e beeb 30-03 - Knuffel - ronde 16 - 1e wondertje Zwanger (uitgerekende datum) 28-08 - MVL 4e kindje Bevallen 01-12-2010 Femke - Lucy 04-01-2011 Hexje - Marouscha en Elvira Belangrijke dagen 22-03 - Knuffelman semenonderzoek 12-04 - MVL 20 weken echo 14-04 - Hexje met de meiden naar het cb 18-04 - Knuffel - 2e afspraak gyn, hopen op een plan de campagne!?!? 07-06 - lentebloempje - uitslag dna onderzoek zoontje
Goedemorgen Weer heerlijk zonnetje word je blij van. Kinderen zijn naar school. Zo maar eens wat opruimen in huis. M.v.l fijn dat het zo goed gaat met de kleine.
Gezelli dat je er ook bent Ja lekker he dat zonnetje krijg bijna de neiging tot een voorjaarsschoonmaak bijna lol maar net niet helemaal. En jij lekker even je handen vrij (ik handen vol lol) niet alleen maar poetsen hoor ook even genieten van je tijd en vooral het zonnetje Knuff