Goedemorgen Allemaal lekker geslapen? En gaan we nog wat leuks doen het weekeind? Ik krijg vanavond eters Knuffel en Knuffelman kom epannenkoeken eten Gezelli hoor Nou allemaal een fijne dag dikke knuff
hier gaan we vandaag naar de bloemen corso!! hopen dat het weer een meetje mee zit! jullie een hele fijne dag ook toegewenst...en dat geld voor alle die dit lezen!
Hoi Hoi Hebben de boodschappen gedaan en verder lekker thuis. Morgen de hele dag werken. En maandag beide kindjes naar school. Fijn weekend
Dus maandag heeft mama weer vakantie? Lekker hoor Morgen lekker werken ook gezelli zou ik zeggen. Knuff
Hexje en Knufeel veel plezier samen vanavond bij eten. Meiden, ik ga morgenochtend op vakantie. Dus tot over 2,5 week!
Wens je een hele fijne maar vooral zonnige vakantie. Lekker genieten en tot over 2,5 week! En rust lekker uit meis! Hele dikke knuff
Saskia, fijne vakantie....hoop op veel zonnig weer voor je... Hex en Knuffel, niet teveel eten van die pannenkoeken he....morgen moeten jullie wel weer misselijkvrij online kunnen zijn... Lente, hier gaan ze ook maandag weer naar school....dan gaat het normale leven weer beginnen met ritme en regelmaat....
Lekker dat ze weer naar school gaan. Inderdaad weer in het ritme komen. Thomas gaat alleen de ochtend en voor het eerst met de taxi. Heb ik de ochtend om mijn huis eens goed schoon te maken. Ja en werken is altijd gezellig.
ZO het weekeind weer bijna voorbij........... Knuff voor allen die morgen weer aan de bak moeten voor die het niet moeten mama zijn is ook hard werken pffffffff LOL
Dag dames. Wat een rust hier Hier vandaag weer een paar uurtkes gewerkt. Pffff, viel niet mee maar goed. Morgen weer een poging.. Knuffels voor jullie!!!
En Miekie, lekker uitgerust? Hex, net wat je zegt, fulltime mama zijn is ook hard werken!!! Knuffel, pas je goed op jezelf?