Ja snap dat je die dikke buiik zat bent...pfffff...ik herinner me nog heel goed dat ik tegen de 39 weken ook wel wilde dat ie kwam. Maar goed, ik kon ook niet meer lopen de laatste 2 maanden. Maar gestript en misschien inleiden; wat Miekiee zegt, hoogstwaarschijnlijk dus dat je beebje dit weekend er is!!!! Met ons alles goed. Chris is idd een hele vent al! Wat gaat het snel!!! Maar het is zo'n ontzettend leuk kind, we hebben flink geboft. Het allermooiste wat er is! Succes de komende dagen! Houd moed! X
Strippen heeft helaas weer niets gedaan, vorige keer nog krampen, dit keer echt helemaal niets....Nou maar wachten op de afspraak van vanmiddag....
@MVL.........meid van het weekend ben je weer mama!!!!! Wedden!!!! Kleine frummel maak je maar op voor een heftig reisje maar tis zoooo leuk hier!
@ Mvl jeetje meis zo schiet het niet op he! Duurt lang zeg haha kom nou beebje kom nou...... Sorry niet zo spraakzaam druk met vele dingen te gelijk dikke knuff voor jullie allemaal
Hoi meiden Mvl spannend veel succes. Iedere keer als ik ga kijken heb ik zo iets van is de kleine er al? Kan nog steeds niet op mijn hyves. Afkikken van happy harvest.
@MVL ik duim voor je morgen, denk aan je. Kus en knuffel aan iedereen, heb ffies genoeg aan mezelf deze dagen.......alles te maken met het werk.
mvl??? voel je al iets? vervelend he dat iedereen dat aan je vraagt hihi maar ik lees nog niks dus misschien ben je nu wel aan het puffen. SPANNEND
Nee, nog steeds niets...maar nu hoeft het ook niet meer van me. Morgenochtend richting ziekenhuis voor inleiden....Om 8.30 uur melden, dus dan hopelijk 's middags ons frummeltje on onze handen...
Dus morgen. Gelukkig gaan ze je helpen. Bij mijn dochter zou ik ook ingeleid worden en op die dag begon het toch spontaan. Je weet het maar nooit. Heel veel succes meid. Denk aan je.
you go woman!!! morgen gaat het gebeuren. Ik zal heel de dag aan je denken. je kan het meid....ik weet het zeker! oh dat gevoel dat je je kindje gaat zien.....onbetaalbaar! go woman go!!!!
Ik sluit me aan bij Femke........mennnn wat een moment weer! Mijn duimen draaien......en straks lekker snuffelen aan frummel.
Hè is die geboren????? Gefeliciteerd meid en wat een mooie naam, ook onze keus geweest, hoop dat alles goed is gegaan!