Hier ben jij gewoon jij!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Hexje, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Het was een snelle maar heftige bevalling. Ze moeten een nachtje in het ziekenhuis blijven. Maar dat was van te voren bekent.

Eindelijk een Mvl baby:D

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Heerlijk het weekend in met alle MVL kindjes buiten de buik :D
    nogmaals gefeliciteerd!!

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat je nu lekker naar huis kan, geniet lekker van je kraamweek, laat de verzorging van de kids maar even aan iemand over, lekker uitrusten.

Hoe is het verder met iedereen hier?

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Luuk is geboren!!!!!!!
    MvL en familie van harte gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws!!
    Had je stiekem al wel gefeliciteerd natuurlijk, maar toch ook nog hier even.
    Ik hoop dat je snel zover opgeknapt bent dat je kan gaan genieten (of werkt dat zo niet:().
    In ieder geval een heeeeeeeeele dikke knuff van mij!!!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zo, en dan hier ook maar weer eens een verhaaltje van mij. Lang geleden. Ben beetje druk met mezelf. Heb weer erg veel last van mijn rug....
    Gisteren ben ik bij de gyn geweest voor controle na de cur. Als het aan haar had gelegen was het een soort bliksembezoek.
    Voel je je goed? Hoe gaat het met je? En dat was haar verhaaltje zeg maar.
    Maar, we hadden zelf nog wel een paar vraagjes;);).
    Lang verhaal kort, het plan is nu als volgt: we gaan voor IUI zonder hormonen. Eerste echo rond CD 10. Dan echo's voor bepalen van HET moment en dan dus IUI (ik gok zelf CD 16). We doen dan 3 keer IUI zonder en 6 keer met hormonen. Daarna evt IVF of ICSI. Als nou blijkt dat het sperma van Knuffelman toch te slecht is gaan we direct op de wachtlijst voor IVF/ICSI.
    Al met al best tevreden over het geheel! Heb zelfs al een soort van kriebels voor als het zover is :):).

6. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Gefeliciteerd!!!!! Mooie naam MVL!
    Hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu heerlijk aan het genieten bent, maar dat zal natuurlijk vast!
    Je wens is uitgekomen. De aanhouder wint!! ;):D
    You go girl!

7. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Knuffel, heel veel succes met jullie weg die je gaat afleggen. Ik hoop dat het heel snel succes oplevert.
    Een tipje, ik weet niet hoe oud je bent.., maar verspil geen tijd aan IUI's. Das mijn advies. Als je na een paar keer voelt dat dit niet werkt, meteen over op IVF! Ik heb een heleboel tijd en energie en toestanden verspilt aan IUI. Dan was ik een iets minder oude moeder geweest... (ben nu 40).
    Heel veel kracht! Want het is een pittige weg.
    Oh en Tilburg heeft geen wachtlijsten!

Ok, heb ff gespiekt en zie dat je 36 bent. Dus neem mijn tip ter harte. ;) Alle goeds!

8. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Fijn dat je duidelijkheid hebt. En dat het maar snel gaat lukken.

9. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi

Lekker weer opeens.
    Vanmorgen gewerkt. Zoontje is een beetje ziekjes. Erg verkouden , last van de warmte en ben bang dat hij ook weer last van zijn oortjes krijgt.
    Hou hem maar binnen.

dochter is bij haar vriendinnetje gaan lekker met water spelen.

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    gefeliciteerd MVL met LUUK

je beebje is er! Luuk is er! wat goed.....hoop dat je je ok voelt en geef je hele gezinnetje maar een dikke zoen van mij.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuffel, oh meid, wat heerlijk om te lezen dat je je weer wat beter gaat voelen zelfs zo dat je weer kriebels krijgt! Hoop dat je het zonder hormonen kan gaan doen en het er daarbij kan laten omdat je zwanger bent.

12. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je voor je advies!
    De gyn die we de vorige keer sproken zag de IUI eigenlijk als een soort proefopwerking voor de eventue IVF of ICSI.
    Als dan zou blijken dat het eigenlijk stiekem te slecht is wilde zij wel doorsturen. Dus denk dat we inderdaad 2 keer afwachten en dan een sfpraak maken bij haar. Maar wie weet tegen die tijd wel zwanger. Ik heb er wel weer een soort van goede moed in (en dat is echt al wel een tijdje geleden)...
    Maar ik ben ban dat ik wbt de IVF/ICSI toch wel een beetje overgeleverd ben aan wat de gyn er van vind (al dan niet doorsturen). Hoeveel IUI's heb jij gehad als ik vragen mag??

Edit: lees het net, 8. Poeh, da's niet niks inderdaad.

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je lieverd. Ik hoop het ook!!!!
    Eerst oma maar eens hier zien te krijgen.

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat hoop ik ook!!!

15. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi

Kindjes heerlijk op bed.
    Zoontje waarschijnlijk oorontsteking. Morgen eerst huisarts bellen.

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Allereerst allemaal bedankt voor de felicitaties......

Knuffel, spannend, goed dat jullie je vragen gewoon hebben neergelegd en dat het geen bliksembezoek is geweest zoals die gyn dacht te doen...Spannend de IUI en alternatieven....Fijn dat je weer goede moed hebt.....Het is je zo ENORM gegund, maar dat weet je wel..

Dan nu eindelijk even tijd voor jullie om te vertellen...Luuk is super.....Kids zijn helemaal verliefd op hem en hangen de hele dag boven de wieg...

Om 8.30 moesten we ons melden, iets te vroeg waren we, maar konden gelijk in een verloskamer en direct aan het ctg apparaat...Half uur later werden direct de vliezen gebroken en gingen we een uur afwachten...Na 50 minuten geen verandering, dus aan het infuus...
    Dat gaat dan geleidelijk, ze beginnen met een lage dosis die ze eventueel elk half uur ophogen. Eerste twee sloegen niet aan, maar de derde dosis wel en hoe...De weeen begonnen (half 12 al!!!) en gingen nooit meer weg...Geen pauzes. Een uur later persdrang en nog een kwartier later, om 12.51 uur was Luuk er....Een snelle, maar zeer heftige bevalling....Ik was echt enorm opgelucht toen het achter de rug was....Een gigantische huilbui volgde van alle ontlading...

We zijn allebei helemaal verliefd op de kleine..Ons wondertje...
    Hoop dat ik binnenkort iets meer tijd heb voor jullie, maar nu word je zo geleefd door de kraamhulp, kraamvisite etc....

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    oh, en ik vergeet nog wat....Het allermooiste, ik hoefde toch geen nachtje te blijven slapen....Ik mocht rond 4 uur naar huis!!!!!!Dolgelukkig, want thuis slaapt toch lekkerder...Dus dat was een enorme verrassing, want we hadden echt gedacht dat ik dat nachtje verplciht moest blijven...

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd mvl met jullie kleine luuk!! eindelijk meid je bent er vanaf.

knuffel jij heel veel s6 met alles wat je te verwachten staat meis...

hier:

hey dames..ben er weer hoor.pfff moet even bijkomen hoor....

ik heb een hele rare week achter de rug.....even een heel verhaal dames.pfff

het begon ..dinsdag daar kwamen wij erachter dat ons buiten bankje was gestolen...

ook die dagen was dat kel zo huilerig was..donderdag ziekenhuis geweest...klysma..en laxeermiddel toegediend gekregen..(kreeg een slang van 50 cm in d'r anus..en de laatse 2 cm pakte pas dat brok ontlasting,dus helaas het zat te hoog.
    normaal moet een kind dan opgenomen worden..ivm een neussonde inbrengen..zodat ze die laxeertroep binnen kunnen krijgen...maar omdat kel een peg sonde heeft mochten wij dit thuis doen.
    dus donderdag een liter..niet op gereageerd..vrijdag een liter+klysma..kwam dunne rotzooi..+ een specieboon en pijnboompitjes achteraf eten geweest van 22 augustus???maar we waren blij..ze had gepoept..leek wat opgelucht,en dus kon annemiek toch dat heerlijke weekend weg met een vriendenstel..naar een recreatiepark genaamd hengelhoef in België,die ik geboekt had voor 45 euro....(dacht goedkoop uit te zijn,maar dit krijg nog een staartje!)
    ondertussen na een pokken eind rijden,waren we aangekomen..en het park..zwembad is geweldig..eerlijk waar dat moet ik toegeven,maar het appartement..was oud en vies!
    ondertussen heb ik ieder middag en avond contact gehouden met het logeerhuis ivm kel..maar helaas...iedere keer maar of heel weinig..of juist veel en dun,helaas hadden wij niet het idee dat haar obstipatie voorbij was.dus weer een klysma....weer 3 keer per dag movicolon slikken,omdat stuk week te maken.afwachten dus.
    vanmorgen stonden we op..en gingen we op ons laatste dagje in park lekker een paar uur het zwembad in...helaas voor mij voor korte duur..want tijdens het tillen van romée breekt mijn bovenstukje van mijn tankini..dus helaas pindakaas.miekiee moest aangaan kleden.
    uiteindelijk besloten we met z'n alle het zwembad uit te gaan...we zouden lekker het laatse bbq vlees op gaan eten,en naar huis.
    na het aankleden in het zwembad...loop ik naar de wagen stalling,en wilde ik gauw romée in de wagen doen ivm rugpijn,en kom ik op ontdekking dat onze geliefde...praktische het niet zonder kunnen....bugaboo (kinderwagen) GEJAT is.het is te triest voor woorden..daar sta je dan met een kind in de armen...naar de receptie,,daar aangegeven hoorde mensen ons verhaal..en bleek dus dat zij die mensen hadden gezien.
    ze vond het al zo raar...ze zei"die mensen stonden zo te klooien om die rem eraf te kijgen,leek wel of ze dat niet wisten..
    deze mensen hadden zelfs een tweeling...en een baby..en liepen dus nadat zijn vrouw had gezegd"til hem dan op"zo onbeschoft naar buiten!
    vlak daarnaast was de midget golf baan,en daar stonden ze dus weer te klooien met die rem...totdat andere mensen weer hadden gezegd "ja je moet wel zorgen dat hij van de rem af gaat"waarbij hun lachend verder liepen,en uiteindelijk zo hard aan die wagen duwde dat de rem losbrak!deze twee gezinnen hebben dit dus aan ons doorgegeven.(en dus hebben wij die verklaringen)
    blijkt de baas van het park beelden te hebben van dit gebeuren...ze hebben de politie bijgehaald hebben de beelden gekeken...hadden dus ook het adres en telefoon nummer van die mensen!dus wij hebben uit eindelijk aangifte in België gedaan.
    blijkt dat het Nederlandse mensen zijn uit Limburg..half uur daarvandaan...park hebben die mensen opgebeld dat ze een half uur de mogelijkheid hadden om die wagen terug te brengen,ander zou er politie komen.
    belt die lul later heel boos op dat hij het niet gedaan had...want hij was die persoon niet en hing boos op!
    maar de bewijzen en beelden zijn er...
    nu is het zo..omdat hun Nederlanders zijn,de België politie hier niks aan kan doen...grrrr dus hebben ze contact gehad met de Nederlandse politie..en dus gaat dit helemaal via het officier van justitie...i.v.m. met fouten te voorkomen of zoiets...grrrr ja wat heb ik daaraan..rij als de sodemieter naar ze toe...en haal mijn wagen". maar zo werkt het dus niet.bah...
    de eigenaar van het park heeft ons buiten de politie om ook het adres gegevens gegeven van die lui..maar ja...we horen van de buren dat ze het niet raadzaam vonden om er naar toe te gaan.want het waren echt van die aso mensen.zucht..dat moet ook haast wel.
    dus miekiee de hele dag gezeik gehad om die wagen...en dus heeft miekiee geen wagen meer,en kan dus ook niet weg met romée....(hmm miss maar marktplaats kijken???)
    uiteindelijk een hald uur voordat we thuis waren,in de auto gebeld naar het logeerhuis..en ja hoor zal niet....kel zat niet lekker in d'r hum,had overgegeven,en was niet d'r zelf.
    was het zo zat..en heb dus de dienstdoende arts gebeld..en uiteindelijk heb ik dus de hele avond op de eerste hulp gezeten,met de conclusie..dat haar darmen dus nog helemaal vol zitten,dus niks heeft geholpen!!grrrrrrrr
    nu tot woensdag tot alles weer herhalen ..2 liter laxeermiddel..klysma..en movicolon...helpt dit niet??de arts belt mij woensdag...en anders toch weer opname!!!

zo dat was m'n weekje wel....in 5 dagen tijd 2 dingen gestolen..2 keer in het ziekenhuis gezeten...hmmmm.ben weer toe aan vakantie....maar aangezien...deze week ipv goedkoop..duurkoop is geworden door die kaaa uuuuu theeeeeeee idioten ...zijn er dus nu eerst andere prioriteiten!!!

blijkt nu ook dat ik geen doorlopende reisverzekering had...zucht...wat een k.. week!!!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Getsie, heb je al gebeld???

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @MVL: goed wat van je te horen meis!!! We misten je al. En niet allen hier...
    Klinkt als een heftig dagje:D:D:D. Hoe is het nu met mams??? Weer een klein beetje op de been? En wat fijn dat je naar huis mocht! Dat was een soort cadeautje dus? En dat nog eens bovenop het grootste cadeau: Luuk!

@Miekiee: jemig joh. Wat jij in een paar dagen mee maakt doet een ander 6 maanden over... Kan me voorstellen dat je nu wel ff klaar bent! Maar hoe is het ondertussen met Kelly? En weet je al wat meer over de wagen??? En welke mafkees neemt nou een tuinbank me... belachelijk. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ons bankje in de voortuin ook vast ligt met een kabeltje. Geen zware ketting, maar net zo dat ze 'm niet meteen mee kunnen nemen.

Deel Deze Pagina