verdikt baarmoederslijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eefje30, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

    eefje30 Actief lid

    15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben vandaag bij de gynicoloog geweest en op de echo was alleen maar verdikt bmslijm te zien wat kon wijzen op een vroege zwangerschap zei hij wat houd dit dan in en hoe ver zou ik dan nu ongeveer zijn en ik heb ook een last van bruinverlies kan dit geen kwaad als ik zwanger zou zijn?ik ben er niet echt gerust in na een mk en bbz
     
  2. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    bruinverlies kan geen kwaad dacht ik.

    heb je deze vragen niet aan je gyn gesteld? hij of zij is degene die je op deze vragen antwoorden kan geven.

    ik hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
     
  3. eefje30

    eefje30 Actief lid

    15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij heeft wel gezecht dat het geen kwaad kon maar ik vertrouw het al niet meer na die mk en bbz.
    er is bloed getrokken vanmorgen en heb de uitslag morgenvroeg
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Een verdikt baarmoederslijmvlies kun je hebben als je aan het einde van je cyclus zit, net voordat je ongesteld gaat worden. Dit wordt opgebouwd door de hormonen en afgestoten tijdens je ongi, als je niet zwanger bent. Bruinverlies kan een voorbode van je menstruatie zijn.

    Of het kan duiden op een zwangerschap. Een verdikt baarmoederslijmvlies zie je als je 4 weken zwanger bent, er is dan nog geen vruchtje of zwangerschapsring zichtbaar.

    Het kan dus beide kanten op. Uit je berichtje begrijp ik dat je geen zwangerschapstest hebt gedaan en er vanochtend bloed is afgenomen, om te kijken of het zwangerschapshormoon aanwezig is?

    Succes!
     

Deel Deze Pagina