Ik zie ook een heeel licht streepje, wat spannend!!! Ik ben benieuwd naar je test morgen, en hoop dat je een beetje slaapt vannacht
Bedankt iedereen, morgenochtend dus een nieuw testje en zal hem hier weer posten. Mijn vriend ziet hem helaas (nog) niet.
Heb m'n test vanochtend ook op ctp gezet, en 5 v/d 6 zegt positief. Daar is de foto ook betere kwaliteit dan hier https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=874176
Zo begon die bij mij ook! Ik hield em onder het licht van de afzuigkap en zag toen de streep veel beter . Kreeg de streep ook duidelijker op de foto als dat ik em zag.
Ik zie hem hoor ! Ben benieuwd morgen We zaten in het zelfde groepje , hoop zo voor je dat deze mooi op gaat lopen en je over een tijdje een lief klein wonder in armen mag sluiten
Haha, ik denk dat ik hem vandaag in totaal 1u vanonder de dampkap heb bekeken maar als ik probeer een foto te nemen, dan zit de schaduw van gsm in de weg.. Dankje weet nog hoe moeilijk dat eerste trimester bij jou was, nu zal ik diezelfde stresserende periode door moeten.. maar de laatste loodjes bij jou! Geniet er nog van
Haha dat je dat nog weet .. oh ik vond het echt vreselijk wat afzien , helaas zijn de drie miskramen me niet in de koude kleren gaan zitten maar dankzij een heel behulpzaam ziekenhuis team met lieve verloskundigen / gynaecologen trekken ze er mij wel door heen ! Ik mag idd alweer aftellen .. en jeetje wat is de tijd gevlogen .. voor jou zal het net zo snel gaan , ik blijf je ff volgen en duimen op een mooie oploop !!