Thanks! Ja hier hebben alle vrienden die nog geen kinderen wilden toen wij begonnen allemaal hun gezin al compleet onderhand. Soms best moeilijk ook om weer mee te moeten maken. Dat kindje 4 zich aandiend...en wij nog niks. Toch ben ik blij voor ze, want een kind krijgen is een wonder. Hier mijn tuurtestje...hij is écht tuur hoor!
@ panter, nee ik zie het bij jou ook nog niet. Maar wat er nog niet is, kan nog komen, succes allebei.
panter , heel in de verte zie ik precies toch wel iets vaags ... ik blijf duimen voor je hier vanmorgen nog eens getest ... niet veel wijzer uit geworden ...
Wat balen Panter Toch kan je ook echt pas overtijd positief testen, niet iedereen heeft meteen twee strepen. Ik kan me wel voorstellen dat je niet teveel hoop wilt hebben.
Ik geloof er niet meer in evestar. Weet precies wanneer mijn ei was...test had al in ieder geval iets moeten laten zien. Morgenvroeg nog een test ter controle en dan stop ik met de utrogestan en kan ik ongesteld worden. Op naar IUI 25!
balen panter ... hier donderdag weer mooi op tijd ongesteld geworden dus ook niets .. baal ervan... veel succes in je volgende ronde , ik leef met je mee !! xxx
Serieus, 25? Zoveel pogingen al gehad? Meis toch Het is echt oneerlijk dat het zo moeilijk is en zo makkelijk voor anderen. 25 is wel een mooi rond getal, ik hoop jullie geluksgetal!