Hier had ik ff niet op gerekend

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Anne36, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    omdat na mijn eerste echo's nog onduidelijk was of alles wel goed zou zijn, wilde ik wachten met inlichten van de papa tot na mijn volgende echo. Deze heb ik dus gister gehad en alles is prima in orde. Dus was er klaar voor om de paps in te gaan lichten. Nu had ik hem van de week een email gestuurd, omdat ik hem weinig online had gezien. Krijg ik dus dit terug.

    "hallo hier gaat alles goed hoor met jou ook en ben je al aan het werk.
    klopt dat ik niet meer zo vaak online ben,
    ben tijdje geleden iemand tegen gekomen die wel heel erg leuk is en waar ik heel goed mee kan opschieten dus ja internet is nu wat minder haha vandaar"


    Tja, vind het nu toch ineens beetje lullig. maar had hier even geen rekening mee gehouden. Zeker niet zo snel ik heb het begin feb pas uitgemaakt. Heb hem nu terug gemaild dat we toch snel even moet praten want heb denk ik toch wel een minder leuke boodschap voor hem.
    Voel me op een of andere manier toch een beetje op mijn staart getrapt, stom want ik wel hem zeker niet terug. Maar meer ik ben doodziek en meneer is gezellig aan het feesten. Twijfel nu wel heel erg of ik het hem nog wel ga vertellen.
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou het hem iig wel vertellen..
     
  3. polman

    polman Actief lid

    14 jan 2007
    138
    0
    0
    Denk dat ik het hem wel zou vertellen.
    Ondanks dat je hem niet terug wil, is het later ook voor de kleine belangrijk dat hij weet dat het van hem is en dat het er is...

    is denk ik ook wel zijn recht ;)
     
  4. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik zou het hem vertellen ja! In mijn geval weet de papa het dat het van hem is maar het interesseert hem gewoon niet en hij wil het kind niet erkennen of ooit te zien krijgen zegt hij!
    Ik ben er blij om want ik wou dit ook zo en ondertussen heb ik toch mijn plicht gedaan en later kan mijn kind ook nooit zeggen dat ik zijn echte papa niet ingelicht heb!
    Maar je kan het mss wel bijzeggen dat je een relatie ook niet meer ziet zitten zo voelt hij zich niet in het nauw gedreven en kan hij rustig nadenken over hoe hij wil omgaan met zijn kind!
     
  5. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Anne, ik zou het hem ook vertellen hoor, hij krijgt straks misschien toch wel in de gaten dat je zwanger bent, of hoort hij dat straks van iemand anders en als hij goed is in rekenen is hij daar zo achter....
    Nee ik zou het hem dan persoonlijk zeggen. Pfff... wel moeilijk hoor!
    Succes in ieder geval :D

    Kari
     
  6. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi Anne,

    Oeh das idd een niet makkelijke situatie waar je je in bevind zeg.

    Ik denk dat je bij jezelf te raden moet gaan met welke reden je de vader gaat inlichten.
    Ik bedoel is het puur voor jezelf, of voor jullie kindje.

    Wil je dat de vader voor het kindje zorgdraagt of wilde je het alleen gaan doen allemaal?
    Zou hij voor het kindje willen en kunnen zorgdragen?

    En denk ook even over de evt gevolgen na, je twijfelt niet voor niks.

    Ik denk wel dat de vader recht heeft om te weten dat hij vader wordt maar zoals beschreven denk ik ook dat het van de situatie afhankelijk is.

    Succes ermee!
     
  7. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ach voorlopig heeft meneer nog geen haast met een afspraak maken hij heeft het te druk hahahaha
     
  8. Anneke82

    Anneke82 Bekend lid

    12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Zal hij straks bij jullie afspraak wel schrikken als ie jou met een buikje ziet! :)
    Dan hoef je het niet eens meer te vertellen dan spreekt je buikje voor zich! Succes! ;)
     
  9. Modigliani

    Modigliani Actief lid

    4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hoi Anne,

    Ik laat even weer wat van me horen :) Ik had in mijn situatie een zelfde soort gevoel; zeker weten dat je niet verder met hem wilt waardoor je (zij het verstandelijk) dus eigenlijk ook niet meer zoveel om zijn doen en laten geeft maar je op een emotioneel niveau toch enigszins genaaid voelen. Ik troost mijzelf enorm met de gedachte dat ook ik weleens fouten maak (moeilijk om toe te geven maar het moet eindelijk maar eens gezegd worden :oops: ...)betreffende partnerkeuze en dat dat zeker niet mijn pret betreffende de zwangerschap gaat bederven ;)

    We hebben een wat nare start gehad maar het gaat ons uiteindelijk alleen maar sterker in onze mama-schoenen doen staan!

    Ik denk aan je en ben zeer benieuwd hoe jullie gesprek gaat lopen.

    Liefs,

    Modo
     
  10. Jotim30

    Jotim30 Fanatiek lid

    Ik zou het vertellen.
    Dan heb je wel je best gedaan voor hij het van een ander hoort.
    Ook naar je kind toe. Die komt straks altijd met de vraag wie is mijn papa.
    Toen jullie uit elkaar gingen wist je niet dat je zwanger was nu wel.
    Ik zou er zeker over praten hoe moeilijk het ook is voor jullie allebei.
     
  11. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik zou het wel zeggen, anders krijg je straks allemaal verwijten van zijn kant uit.
    En dan heb je 'je plicht' gedaan, met inlichten etc,.
    Hij moet zelf dan maar zien wat hij ermee wil doen
     
  12. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Daarbij .wellicht wil hij er best zijn voor de baby. Maar vind die nieuwe ander dat niet zo'n goed idee. ( geen idee hoe jullie band is, met mijn ex is die prima)
    Hoe eerder hoe beter.
    Minder moeilijk voor jou ( met een buik van 8 maanden is het toch wat lastiger uitleggen dan nu)

    enneh, nu ga ik snel weer naar mijn eigen hokje. Ik ben 7 jaar alleenstaande mams geweest, maar nu al een tijdje niet meer. Maar voel me nog erg betrokken bij dit forum onderdeel.
     
  13. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Tjonge, ik probeer nu al 2 weken een afspraak te maken. En heb al div. berichten achter gelaten op gsm en email dat ik minder prettig nieuws voor hem heb en dat ik hem zo snel mogelijk wil spreken. Maar totaal geen reactie, ga morgen maar gewoon even langs en dan maar hopen dat zijn nieuwe vriendin er niet is, maar ben er bang voor het is er zo eentje die elke minuut bij je wil zijn, die zitten dus elk vrij uur bij elkaar. :confused: Tja en het gaat me toch echt te ver om het te vertellen waar zij bij zit.
     
  14. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Moeilijk :(
    Veel succes meid!
     
  15. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Succes, nou ik ben benieuwd hoor! ;)
     
  16. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Nou we hebben een afspraak haha volgende week woensdagavond, hou jullie op de hoogte. :)
     
  17. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Spannend! You go girl! :)
     
  18. Anne36

    Anne36 Bekend lid

    9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Nou hij is op de hoogte. En daar heb ik gelijk alles mee gezegd :rolleyes: . Na zijn vraag van laat je het weghalen en mijn antwoord erop dat ik dit niet ging doen heeft hij niks meer gezegd.

    Zag de tranen in zijn ogen en heb hem verteld dat hij er goed over moet nadenken en zijn tijd er voor moet nemen.

    En gezegd dat als hij vragen heeft ze gewoon moet stellen en ik het wel hoor als hij het een plek heeft gegeven wat zijn beslissing is.
     
  19. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Pff Anne, heftig...

    Ik begrijp dat het bij hem als donderslag bij heldere hemel komt, maar die opmerking "laat je het weghalen" vind ik dan weer iets te makkelijk gedacht. Ik vind het goed van je dat je hem de tijd geeft, meer had je ook niet kunnen zeggen denk ik. Goed van je hoor, het is ook niet makkelijk voor jou !

    Liefs Kari
     
  20. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Laat je het weghalen... Die vraag kreeg ik nog als ik 16 weken was, voelde de kleine al bewegen :confused:
    Geen haar op m'n hoofd, gelijk hoe pril de zwangerschap ook mag zijn!
    Mannen kiezen toch altijd voor de voor hun makkelijkste oplossing hé, tsss!
     

Deel Deze Pagina