prachtig en ontroerend. Dat kindje zag er ook heerlijk tevreden uit... lekker over zijn bolletje geaaid... Mooi hoor! Amber
super! ik krijg al kramp in mijn tenen als ik zewil strekken, maar echt knap. Maar je moet wel lenig zijn op dit te doen. maar die luier verschonen. super! Maar je doet er wel langer over dan als je 2 handen hebt volgens mij.
Knap hoor ! Ook een beetje eng, dat optillen zo. Maar ze weet niet beter, heeft de kracht die wij in onze armen hebben wellicht met andere lichaamsdelen gecompenseerd. Goed hoe ze dit doet !
jeetje zeg wat goed van haar! goh marline dat is ook niet nix.. hoe is het gekomen als ik vragen mag? (je hoeft niet te antwoorden hoor!)
WOW ! Ook ik heb hier veel respect voor. Ik vraag me alleen een beetje af of ze geen koude voeten krijgt? Je kunt natuurlijk alleen maar dingen met je voeten doen als je geen sokken en schoenen draagt...
Laatst ook ergens op tv gezien. Een man zonder armen, maar hij kon zelfs vissen met zn voeten! Met een werphengel! Knap, maar ik denk dat je als je zo'n handicap hebt zelf andere manieren vind dingen te doen.
Ik heb haar eens op tv gezien. echt super, heel veel respect voor. ik kom wel eens handen te kort hier dus vind het heel knap van d`r!