hier heb je de dramaqueen ook weer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempjee, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    he lieve dames.

zoals jullie onder me bericht kunnen lezen was me cyclus eerst altijd 29 en vorige x zelfs 39.
    ik heb vanmiddag toch paar harde steken in me linkerborst gehad.. t jeukte en t deed pijn en als ik dan ging krabben dan kon ik het wel uitschreeuwen.. sinds een paar uurtjes heb ik heel veel steken rechtsonder in me buik het is heel vervelend.
    ik zit nu op cyclus dag 20 en alsk de eerste dag van me ongi moet meerekenen op 21.
    en ik ging net naar de wc en ik veegde af en dr komt dr toch een HELE HOOP slijm uit.. het is net als vruchtbaar slijm maar dit leek wel iets wateriger maar ook heel rekbaar..miss tzelfde hoor.
    meestal hebk pijn rechtsonder als me ongi er aan komt..maar dat kan nu helemaal niet en waneer ik me cyclus van 29dagen aanhoud kan het al helemaal niet wezen dat ik nu vruchtbaar slijm heb. en waneer het toch weer een cyclus van 39 dagen zou wezen kan het natuurlijk wel me vruchtbare periode wezen.. maar kan het nou echt dat als ik 1x cyclus van 39 heb ik inene deze maand weer zown cyclus heb? heb trouwens geleerd dat ik de kortste cyclus aan moet houden en nu ik OOK nog is door de war ben met me cyclus hebben we gewoon sex om de dag of om de 2 dagen.. ik ga vanaaf gewoon nog even klussen want voor ik het weet is dit wel me vruchtbare periode en dan hebk helemaal de kans niet gehad :p .

dames die dit herkennen ofzo?
    beetje lang verhaal.. hebben jullie ook wat te lezen , neehoor :^o .

Lieeefs!
    en een fijn weekend allemaal gewenst alvast ;D
    mij weekend begint nu al ;p

2. gemke

gemke Niet meer actief

volgens mij is het vruchtbare slijm wat er zo uitkomt het slijm wat klaar is in de baarmoeder als je begrijpt wat ik bedoel
    het is natuurlijk de bedoeling dat het slijm daar blijft zitten tot dat het ingenesteld is tenminste dat lijkt mij logisch
    wat niet nodig is word eruit gegooid
    ik heb nooit last van afvegen van sllijm en als ik het wil checken moet ik echt zelf naar binnen om te kijken of ik vruchtbaar slijm heb
    ja trouwens als ik ongi word dan zit er wel eens slijm bij op de tampon als ik die verwijder
    maar wacht nog effe af joh hou anders de langste cyclus aan voor de zekerheid en ben je dan nog niet ongi dan zou ik gewoon effe lekker testen

3. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    okee:)

ik heb sinds net ook last van zere tepels en dat meestal als ik paar dagen voor me ongi zit..maargoed al zit ik op cyclus 29 dan kan dat te vroeg wezen met zere tepels en als ik o p 39 zit al helemaal.. dus het loopt gwn door de war.. maar ja om de dag klussen :rolleyes:
    maar zere tepels kunnen te maken hebben met zwanger zijn en gwn dat je ongi aan zit te komen toch? kan 2 kanten op.. hiermee wilk niet zeggen datk zwanger ben maar omdatk altijd zere tepels heb voor ik ongi moet worden vroeg k me gwn af of dat ook een sympthoom in de zwangerschap kon wezen :).

Liefs

4. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    oja maar je zegt dat waneer het ingenesteld is het blijft zitten en wat niet nodig is dr uit gaat klinkt ook heel logisch indd.. maar heb je het dan gwn over het slijm dat op zn plek moet komen of over dat het een echte innesteling is?
    sorrie ik weet gwn heel weinig op dit gebied ;p

5. gemke

gemke Niet meer actief

nouja of het ingenesteld is weet ik natuurlijk niet maar ik weet wel dat het slijm zorgt dat het eitje goed innesteld
    maar meis luister ik had tijdens mijn spiraaltje ook gewoon slijm en kan dan niet eens zwanger worden dus gewoon afwachten dat is de enige optie

6. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    dat is waar.. zit ook niets anders op :(.

Deel Deze Pagina