pijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempjee, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    ik heb gister sex gehad en vruchtbaar slijm en waneer hij er zegmaar in ging deed t al zeer.. terwijl meestal als ie helemaal er in gaat ik t pas voel zegmaar.. en nu bij een klein beetje er in voelde ik gwn drukkende pijn me baarmoeder is dat toch.. die ligt nu dus heel laag.. net ook vruchtbaarslijm..dus dit is dan gwn me vr.periode toch?
    ik heb trouwens zover ik weet nooit met zown klein stukje al pijn gehad.. t voelde of het ook heel laag zat me baarmoeder.. of ik heb nooit goed geklust of ik doe t nu precies in een goeie periode.

me cyclus is 29 en vorige x 39 :S. dus indien dit me vr.periode is hebk weer cyclus van 39.
    Ik vraag het maar :$. want mocht dit me cyclus van 29 dagen zijn is t erg raar of kan dat ook.

ik vraag me dit dus heel erg af :D.

2. samkids

samkids Niet meer actief

Het enige wat ik weet is dat een lage baarmoedermond juist een teken is dat je NIET in je vruchtbare periode zit. Tijdens je vruchtbare dagen zit je baarmoedermond hoger dan normaal.

3. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    HUh en k heb nu al 2 dagen last van vruchtbaar slijm ;s. HEEL VAAG.. me cyclus is of 29 of weer 39 ik snap t nie tmeer:$ maar heb omde dag geklust dus ik mag niet klagen maar toch word ik hier gek van!

Share This Page