He wat leuk! Ik heb er ook een van bellytalk maar vraag me steeds af hoe ik het op me laptop kan zetten kan jij me dat misschien vertellen?
Ja hoor, is niet zo heel moeilijk Als het goed is heb je een snoertje bij je bellytalk gekregen, deze sluit je aan op de bellytalk en op de ingang van je laptop waar je normaal je koptelefoon op aan sluit ofzo. Als je Windows XP heb ga dan naar.... Start Alle programma's Bureau accessoires Entertainment Kies dan: Geluidsrecorder. Zet de bellytalk aan en druk op de rode opname knop van de geluidsrecorder van Windows, druk dan gelijk op het knopje op de zijkant van de bellytalk zo dat je het hartje hoort, je ziet de groene lijn van de geluidsrecorder dan op en neer gaan. Als het hartje afgespeeld is op de bellytalk kan je op stop klikken en hem op slaan op je schijf van je laptop. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je het niet helemaal snappen geef dan maar een gil, dan leg ik het je nog wel een keer stap voor stap uit via msn ofzo
ja die is fijn he de belly talk ik heb het hartje ook al gehoord met 9 weken precies groetjes kimberly
Geloof dat mijn hormonen wat opspelen. Zit nu met tranen in mijn ogen te luisteren naar het hartje van jullie kindje. Heb vanavond een pretecho.....dat wordt wat!
wauw super! Ik heb me gisteren een doptone gekocht op kijkschop.nl. Hij word één dezer geleverd aan huis! Hopelijk lukt het! Heb er helemaal geen verstand van! Ik heb er een topic over gemaakt maar niemand reageert! Er zal wel een gebruiksaanwijzing inzitten zeker!
@Bianca: Ik heb 'm toevallig gister gekocht bij de kijkshop! Niet via de site maar gewoon in de winkel (tja kon niet wachten he...grote ongeduld hihi) Ik ben dan wel verder zwanger dan jij en hoorde het hartje perfect....ook wij hebben het met de angelsound/babysound meteen opgenomen op de laptop! Er zit idd een gebruiksaanwijzing bij hoor....en het is echt heel simpel. Wel is het handig om wat water en/of babyolie op je buik te smeren voordat je het apparaatje gaat gebruiken. Enne...niet meteen schrikken als je het hartje niet an vinden he. Kan zijn dat de baby nog achter het schaambeen verstopt zit. Maar euhh...ik heb er nu al super veel plezier van...me man kan lekker mee genieten maar mijn dochter ook Woensdag laat ik het aan m'n ouders horen Alvast veel plezier ermee!
Bedankt Linda10280! Ik weet dat je niet direct moet panikeren als je hem niet vind! Ik heb hem via internet besteld en hoop dat hij snel geleverd word! Het is een kado voor m'n man! Zo heeft hij ook eens "contact" met ons kindje! Dus gewoon water of baby-olie op je buik doen en dan zoeken? Johnsons baby-olie is goed daarvoor zeker? Die heb ik hier staan. En je kan dus ook met die dopler van kijkshop het hartje opnemen op je pc of moet je daarvoor nog speciale bedrading hebben? Groetjes, bedankt voor de uitleg en geniet ervan, hé!
Ik gebruik gewoon een huismerk babyolie en dat werkt voor mij al prima...dus zal johnsons babyolie het ook prima doen hoor! En idd...dan gewoon goed zoeken. Ik luisterde eerst naar m'n eigen hart zodat ik me niet zou vergissen met het hartje van de baby. Maar dat verschil hoor je snel genoeg hoor Je kan idd gewoon opnemen met de dopler op je pc. Het kabeltje daarvoor zit al bij de dopler. De ene kant van het kabeltje gaat dan in de dopler (dit kan gewoon tegelijk met de hoofdtelefoon) en de andere kant van het kabeltje in je lijn/microfoon ingang. Mogt je later nog wat vraagjes hebben kan je het me gewoon vragen hoor Maar weet wel zeker dat jullie hier saampjes veel plezier aan gaan beleven
ik heb de dopler al! ik vind de hartslag wel maar moeilijk! doe jij de olie op je buik of op de dopler zelf?
Die moet je op je buik doen,en dan moet jij,(je bent 13 weken toch ?)vrij laag in je buik zoeken,succes en ben benieuwd of het lukt
@Bianca: ik doe de olie idd op m'n buik. En dan echt gaan zoeken net boven je schaambeen. Vergeet niet...je kleintje heeft alle ruimte om nog op onderzoek te gaan daar binnen dus het zal wel wat moeilijker worden om het hartje vast te houden. De kleine zal dan ook wel weer weg willen zwemmen Veel plezier he
ik hoor soms de hartslag heel duidelijk en dan hoor ik een plofje en het is terug gedaan! Vind het echt super!
Ha meiden, Ik heb vandaag ook de bellytalk binnen gekregen. Maar kan het geluid niet over zetten op de pc, ook niet na de uitleg die hier staat. Hij neemt het op 1 of andere manier niet op...Grrr.... Maar wel geweldig om het hartje te horen....De dokter kon hem afgelopen maandag moeilijk vinden en ik had hem vrij snel! Joepie! Liefs Liefs