Waarop verheugen jullie je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjouwtje, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd naar waar jullie je op verheugen als je niet meer zwanger bent/geen borstvoeding meer geeft. Dingen die je voorlopig dus moet laten staan.

Ik zelf verheug me erg op danwel een frozen margarita en/of een caipirinha. :)

2. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is een heerlijke leverworst!
    En als ik na de bevalling geen borstvoeding meer geef is dat uien en knoflook en sterke kruiden.

3. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Een bruin pistoletje filét americain met uitjes, op een gezellig verwarmd (uitgerekend in januari haha) terras en een lekker rood wijntje bij het avondeten!

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Een lekker wijntje en kilo's filet american.... :)

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    filet american ;) oww absoluut ! wat mis ik dat zeg ! :)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Om heel eerlijk te zijn: niks. Ik mis eigenlijk niet echt iets. In de zomer een koud biertje zou lekker zijn, maar met borstvoeding nog maar even geen alcohol. Maar ik mis het niet echt.

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Filet Amercain! Yammie

8. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    paardrijden ik ben nog een paar weken gestopt mis het nu al

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik verheug me op een broodje filet :D en en lekker alcoholisch drankje, (1drankje kan trouwens best als je direkt na het voeden het drinkt en dan is het bij de volgende voeding weer uit je voeding) en ik verheug me op weer flink sporten en sexy spijkerbroeken aan enzo :)

10. McDonalds :oops:

Ik krijg daar nu behoorlijke hoofdpijn van dus heb ik dit al bijna 5 maanden niet meer gehad...Niet dat ik verslaafd was of zo. Maar zo nu en dan een burgertje vind ik wel lekker.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar Veertje 1979, mc donalds mag hoor! Toch meiden? Ik neem t zelf zo'n 1x in de 3 maanden.

12. Ja, ik weet dat het mag...maar ik krijg er echt stevige hoofdpijn van. En waarom? Geen idee. Als ik een paar frietjes op heb of een hap van een hamburger kan ik er van op aan dat ik diezelfde nacht wakker zal worden met een hoofdpijn waar je niet vrolijk van wordt. Ik had dat in het begin nog niet in de gaten maar uiteindelijk begon ik een verband te zien en inderdaad...sinds ik het niet meer eet heb ik nergens last van...Geldt ook voor de andere snackbars... :(

13. Danny

Danny Niet meer actief

Oohhh lekkere leverworst, dat mis ik echt!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, heel apart :) Maar errug vervelend idd. Kreeg ik dit maar bij t snoepen ;)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En leverworst eet ik ook heeeeel af en toe hoor.

16. Zegt mijn moeder ook nog: Tja, en met een beetje pech blijft dat zelfs na de bevalling zo...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! I want my McChicken!

Hahaha!

17. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Biefstuk of tournedos (Rare gebakken dan) :D:D:D:D

18. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    gewoon weer genieten van lekker eten, schaamteloos een reep chocola naar binnen werken, hmmmmm...melkchocola lekker laten smelten op de tong, of met zijn tweeen een groot bak italiaans ijs oplepelen.
    Een grote belgische frites met veel mayo.
    tja, ben aldoor misselijk, eten staat mij nu alleen maar tegen, eet nauwelijks iets, mis het wel, alleen de geuren al, kan ik niet verdragen. echt heel ongezellig voor iedereen om mij heen, aangezien we wel echte bougondiers zijn.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Een groot glas rose!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik zou het eigenlijk niet weten... Ik dronk voor de zwangerschap maar heel zelden alcohol, dus dat mis ik niet... Rood vlees vind ik gewoon vies, dus dat mis ik al helemaal niet... Mmmh... ik zou het even niet weten hoor! Qua eet en drinkgedrag ben ik niks veranderd sinds de zwangerschap! Behalve dan dat ik toch wat gezonder ben gaan eten! ;)

Deel Deze Pagina