Een tijdje geleden had ik ook al een forum geopend over ons katertje. Hij heet nu nog Poekie, maar eigenlijk vinden we het allebei geen leuke naam. Plus dat een paar molukse vrienden van ons, zich helemaal krom lachen als ze hier zijn. Want nu noemen ze hem altijd: poekie ajam.( kippe kutje in het Moluks heb ik mij laten vertellen.. ) Ahum.. Nu zijn we dus op zoek naar een andere naam. Hij luistert er nog totaaal niet naar, dus het is geen probleem! Ik zal er even een foto bij plaatsen, wat voor naam vinden jullie leuk? Hij lijkt heeel lief ( en dat istie natuurlijk ook wel ) maar hij is ontzettend ontdeugend , én een mannetje ofcourse. Dus ik zoek een gepaste naam! En hoe heet jullie eigen kat? ( als je die hebt dan.. ) Leuk om te weten! Thnxs! xTamale.
Ik heb zelf geen kat, maar die van een vriendin van mij heet: Milo. Vind ik wel een hele leuke naam Schattig zeg die foto
De kat van mijn moeder heet Nero En onze kat heet Naila, maar goed dat is geen mannetjes naam. Ik vind Milo ook wel een erg leuke naam!
Wij hebben geen kat maar een hond maar vind het ook wel een leuke naam voor een kat. Onze hond heet namelijk Purk naar het roze varken van sesamstraat.
onze MIRA ze komt uit het asiel! ik heb nog nooit zon lieve poes gezien als die van ons! maargoed het ging om namen !
onze kater heet joep, nou het is echt een joep, niet echt slim (bedacht door mijn vriend, en alle beesten die hij een naam geeft zijn op 1 of andere manier totaal niet slim) de kater van mijn ouders heet nala, vorige eigenaresse dacht dat het een poes was (had ze namelijk om gevraagd) ik vind mickey voor een zwart met witte kat wel leuk
Aaaaaaah, wat een schatje zeg Hihi, ik moet bij de naam ook altijd aan poekie ajam denken (vroeger geleerd van mijn zus, ze had Mallukse vriendinnen) Mijn katten heten Sliertje en Neffie. Neffie is afgeleid van "911" wat weer staat voor Porsche 911. Tja......m'n man mocht ook 1 naam verzinnen (arm dier) Andere namen; -Friemeltje -Pommetje -Brutus -Swieber -Sherrif -Boender Succes met je zoektocht naar een leuke naam voor je lieve kleine poezeltje
Hey hey, Wij hebben hier twee dames Sjors en Saar. Ik moet zeggen dat ik Milo ook wel erg leuk vind voor een katertje
ik heb zelf geen katten maar een hond Bikkel mijn moeder heeft 2 birmanen alle 2 mannen de oudste heet Bailey en je jongste heet Rheba.. (spreek je uit als rieba) hier de beestjes dit is bailey
Ik heb mijn kat ooit Pino genoemd. (nu heb ik hem niet meer...) Verder hadden wij vroeger thuis altijd katten met de namen: - Muis - Minoes - Jansen - Droppie - Moppie - Snoepie - Tiger - Joy
Onze katten heten Murphy en Snowy. Wij hebben Murphy nu voor een vrouwtje maar het zou voor een kater even zo goed kunnen.
haha die van mijn moeder heet ook joep XD is helemaal wit met 2 grijze vlekjes op zijn kop =P Onze kat die mickey heet is bijna helemaal zwart met een wit vlekje op zijn keel/bortst XD