Nog niet positief toch??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door miro, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Hallo dames ik heb net een ovu test van sensitest gedaan
    Deze is nog niet positief toch?? ALs ik nou morgen weer rond dezelfe tijd test (16.00) is ie dan donkerder of is mn piek misschien dan toch al geweest?
    IK hoop dat het plaatsen van de foto is gelukt..

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Deze is nog niet helemaal posi, maar als de testen al deze kant op gaan, zou ik 2 x per dag gaan testen. Sommige vrouwen hebben 3 dagen een piek en sommige maar een paar uur. Iig al wel lekker klussen vanavond, altijd goed als dr wat zwemmertjes klaar staan;)

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hij is nog niet zo donker dan de controlestreep, dus ik neem aan dat je ei er nog aan moet komen. Maar ik lees ook wel verhalen van meiden bij wie het nooit zo donker wordt als de controlesteep. Dus wat sweetdreams al zegt; als ik jou was zou ik voor alle zekerheid nu 2x per dag testen en flink gaan klussen. Dan weet je zeker dat je hem niet gaat missen. Succes en veel plezier!!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    #4 Arual83, 5 apr 2012
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
    Niet positief denk ik, zou ook 2 keer gaan testen, ik teste maar 1 keer echt donker (in de middag), die van de ochtend van de piek en die van de ochtend erna waren alweer minder donker dan de controlestreep. Succes!

5. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!! Dit is de eerste maand dat ik ovu testen gebruik dus wist nog niet helemaal wat ik ervan moest verwachten. Mn cyclus is ook erg onregelmatig dus daar kan ik ook nog niet echt van op aan.

6. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    is 1 van de onderstaande al 'knal' positief?
    1e van gistermiddag
    2e van gisteravond
    3e en 4e van nu net.

7. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    aan de klus meid...... go for it

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind de 3de positief!
    Klussen!!!

9. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Nou gisteravond had ik nog 1 keer een positieve test en vanmorgen was de test negatief. De eerste was dus donderdagmiddag (was nog niet volledig pos.) toen 's avonds en gistermiddag echt duidelijk positief. Volgens mij heb ik gisteravond laat mijn eisprong gehad. Ik kreeg toen een enorme steek net iets boven mijn rechter lies. Nu hebben wij alleen maar wo. avond en do. avond geklust..Zou dit wat kunnen worden of toch te vroeg?

10. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Je had gewoon lekker moeten blijven klussen, of was dat niet mogelijk?

11. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    dat kon helaas niet..maar opzich zitten we nu zo'n 36 uur en 24 uur voor de eisprong. Zou evt. nog kunnen toch?

Deel Deze Pagina