Hallo ik ben Natasja ben 26 jaar en heb al een paar jaar een zwangerschaps wens ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil en het ging allemaal goed . tot een jaar geleden ik was 4 maanden overtijd maar de testen gaven aan dat ik niet zwanger was eindelijk sturden de dokter mijn door naar de gynecoloog die vertelde mijn en mijn man dat ik pcos heb en dat wij nooit geen kinderen kunnen krijgen omdat ik te dik ben en dat daarom mijn man zou moeten kiezen tussen het leven van mijn of ons kind en we werden de deur gewezen bij een seccentopinje vertelde de gynecoloog dat het wel mogelijk is om zwanger te worden met behulp van medicijnen en anders met injecties volgendeweek een woensdag beginnen we .
Hoi Natasjah, Ik heb je onderwerp, die je waarschijnlijk per ongeluk bij iemand anders hebt geplaatst opgesplitst. Welkom op zwangerschapspagina Groetjes, Elvira
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat een rare reactie van die gynaecoloog zeg om dat zo te zeggen dat je nooit geen kinderen kan krijgen. Vind het niet kunnen hoor dat je zo behandeld bent door die piepppp. Wel goed nieuws dat een andere gynaecoloog daar anders over denkt. Het is zeker mogelijk om met pco kindjes te krijgen dus laat je niet gek maken hoor. Heel veel succes volgende week met het starten van de behandelingen. Liefs wolly
Hallo Natasjah, wat een vage gynaecoloog.. :thumbdown: Waar haalt hij het lef vandaan?!?! Niks van aantrekken hoor en net wat wolly ook schreef het is zeker mogelijk om met pco zwanger te raken. Ik wens je iig heel veel suc6 met de behandeling en ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden. Enne nog welkom hier. Veel liefs SimplyMe