Hey mensen, wie kan mij helpen met het aflezen van de salarisschaal van deze cao? Ik begrijp er niks van. Hier de link: CAO VVT 2010-2012 Denk erover te solliciteren als huishoudelijke ondersteuning en ben benieuwd naar het salaris hiervan. Ben 27 en zou dan het eerste jaar in gaan. Alvast bedankt!
Hoi hoi! Alles is op basis van een 36uur contract. In welke fwg kom je terecht? Denk eraan, als je al iets ervaring hebt, probeer dan zeker te onderhandelen over de schaal! ze geven je snel een 2 jaar arbeidservaring erbij hoor, tenminste hier is dat nooit een probleem als ik dat zo hoor! Als je dat bedrag deelt door 36, keer het aantal uur wat je gaat werken, heb je jou bruto loon. Groetjes!
Poemelke, ik heb geen idee in welke fwg, ik weet niet wat dat is want ik kom uit een totaal andere branche.... Het staat niet bij de vacature ook, alleen dat ze salaris aanhouden zoals vermeld in de CAO VVT....
Heb ook al even de CAO doorgebladerd, maar ook voor mij is het niet helemaal duidelijk. Normaal gesproken staat er in de bijlagen vaak wel een vermelding welke functie in welke salarisschaal valt, maar dat zie ik dus niet staan. Rest alleen maar eens te bellen in welke FWG de functie dan zou vallen. CQ of ze kunnen aangeven in welke range de betaling uit komr
Hopmarjanneke, dat staat een beetje raar denk ik? Hoe lees ik 'm verder af dan? De volgnummers, zijn dat de dienstjaren? Voel me een beetje dom, heb geen idee...
hh is meestal in fwg 25 je hebt de aanloopschaal, dus 24, daar start je in: 24.0 staat voor helemaal bleu, dus nieuw=geen ervaring. nooit akkoord gaan daarmee, altijd proberen te onderhandelen. veel bedrijven hanteren toch dat je min. 1 jaar in de aanloopschaal zit (=24) maar probeer er dan een treedje/paar treedjes bij te krijgen. dus bv 24.2 ofzo. na een jaar ga je dan naar 25.? (moet je even kijken naar welk salaris, het is dus niet zo dat je van 24.2 naar 25.3 gaat). In principe stijg je elk jaar 1 trede, en bij 25.10 zit je aan de max. vragen?*grijns*
Wacht, volgensmij gaat er iets dagen. De tabel fwg bestaat uit 2 delen.... bovenin de salarissen t/m 20jr. Daaronder vanaf leeftijd boven de 20, beginnende met 0... en oplopend per dienstjaar? (DUH) Sorry hoor...